←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Silnik
Prośba o modyfikację silnika

Locked

grohupeja's Photo grohupeja 25.12.2012

Witam.

Proszę o napisanie mi kodu,lub wrzucenie gotowca z expem procentowym.

Cod Nowy Procentowy Exp | DarkGL Blog


Proszę żeby wyglądało to tak:(przykład)

[Klasa : Snajper]
[Poziom : 20 (17.7%)]
[Perk : Brak]
[Zdrowie : 132]


Z góry dziękuje . ;)
Edited by grohupeja, 25.12.2012 20:54.
Quote

grohupeja's Photo grohupeja 25.12.2012

Co do postu wyżej, chodzi mi o coś takiego:Dołączona grafika
Oraz proszę o zmienienie mi koloru tego komunikatu, na taki jak jest poniżej.
Dołączona grafika
Nizej zamieszczam kod, może wam sie przyda.
___

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
		client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
		
		if(item++ == MENU_EXIT)
		{
				menu_destroy(menu);
				return PLUGIN_CONTINUE;
		}	  
		
		if(awansuje_z[item])
		{
				WczytajDane(id, awansuje_z[item]);
				new bool:moze, a = ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item)
				if(poziom_gracza[id] >= awanse[a][2])
						moze = true;
				WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
				if(!moze)
				{
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Aby uzywac tej klasy musisz zdobyc %i poziom na klasie %s!", awanse[a][2], nazwy_klas[awansuje_z[item]]);
						return PLUGIN_CONTINUE;
				}
		}
		
		if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
				return PLUGIN_CONTINUE;
		
		nowa_klasa_gracza[id] = item;
		
		if(klasa_gracza[id])
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
		else
		{
				UstawNowaKlase(id);
				DajBronie(id);
				ZastosujAtrybuty(id);
		}
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
}
Quote

grohupeja's Photo grohupeja 31.12.2012

Do zamknięcia/kosza.
Quote

  • +
  • -
dasiek's Photo dasiek 31.12.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked