Zdobywanie czasu bez expa
Blondyna
21.12.2012
Cześć czy da się przerobić kod poniżej aby za zabicie dostawało się tylko czas.
Mod'a używam: http://amxx.pl/topic...od-20-jiggmode/
Mod'a używam: http://amxx.pl/topic...od-20-jiggmode/
public eDeath() { new attacker = read_data( 1 ); new ofiara = read_data( 2 ); if(ofiara != attacker && attacker != 0) { if(get_user_team(attacker) == get_user_team(ofiara)) { zabil_swojego[attacker] = true; set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker)+1) } PlayerXP[attacker] += xp_kill; UstawCzas(attacker,20,1) set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", xp_kill); return PLUGIN_CONTINUE; } return PLUGIN_CONTINUE; }
Jak się nazwać
21.12.2012
public eDeath() { new attacker = read_data( 1 ); new ofiara = read_data( 2 ); if(ofiara != attacker && attacker != 0) { if(get_user_team(attacker) == get_user_team(ofiara)) { zabil_swojego[attacker] = true; set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker)+1) } UstawCzas(attacker,20,1) set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", xp_kill); return PLUGIN_CONTINUE; } return PLUGIN_CONTINUE; }
Blondyna
21.12.2012
To za normalne zabójstwo dostanie +20, a jak dodać ,że po hs dostaje 30 ;?
Jak się nazwać
21.12.2012
public eDeath() { new attacker = read_data( 1 ); new ofiara = read_data( 2 ); new hs = read_data( 3 ); if(ofiara != attacker && attacker != 0) { if(get_user_team(attacker) == get_user_team(ofiara)) { zabil_swojego[attacker] = true; set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker)+1) } if(hs) UstawCzas(attacker, 30, 1) else UstawCzas(attacker,20,1) set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", xp_kill); return PLUGIN_CONTINUE; } return PLUGIN_CONTINUE; }
Blondyna
21.12.2012
A jak dodać jeszcze aby tak jak w cod pisało +30 sekund ?
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0) ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i sekund", czas);
Droso
21.12.2012
zamień to:
na to:
Użytkownik HubertTM edytował ten post 21.12.2012 17:20
if(hs) UstawCzas(attacker, 30, 1) else UstawCzas(attacker,20,1) set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", xp_kill);
na to:
if(hs){ UstawCzas(attacker, 30, 1) set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+30 sekund"); } else { UstawCzas(attacker,20,1) set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0); ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+20 sekund"); }
Użytkownik HubertTM edytował ten post 21.12.2012 17:20
Blondyna
21.12.2012
Nie będę pisał nowego tematu tylko zmienię nazwę.
Więc pytanie mam ,który kod odpowiada za:
* Gracz ma 30 sek na zabicie kogoś jak tego nie zrobi to go automatycznie zabija ;?
Więc pytanie mam ,który kod odpowiada za:
* Gracz ma 30 sek na zabicie kogoś jak tego nie zrobi to go automatycznie zabija ;?