Czy mógłby mi ktoś przetłumaczyć takie najistotniejsze byty w VHE? Typu drabina/schody itp. Chodzi mi o te najczęściej używane.
Dziękuję z góry
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Byty na polski
Started By
gk62
, 23.04.2009 12:00
7 replies to this topic
#1
Posted 23.04.2009 12:00
#2
Posted 23.04.2009 12:25
Drabinka?
func_ladder
Schody? Nie ma Musisz sam zrobić schody z solidów a potem najlepiej przekształcić całość w func_wall bo kompilatory "nie lubią" schodów
Coś więcej? To musisz dokładnie napisać co chcesz wiedzieć
func_ladder
Schody? Nie ma Musisz sam zrobić schody z solidów a potem najlepiej przekształcić całość w func_wall bo kompilatory "nie lubią" schodów
Coś więcej? To musisz dokładnie napisać co chcesz wiedzieć
#3
Posted 23.04.2009 14:11
Musisz sam zrobić schody z solidów a potem najlepiej przekształcić całość w func_wall bo kompilatory "nie lubią" schodów
Już robiłem tak, ale myślałem że są gotowe. A jak zrobie te schodki zwykłymi klockami to jak je w całość przekręcić?
I co to za błąd?
Czy to, że zaczął wyskakiwać po robieniu drabiny ma coś z tym wspólnego?
#4
Posted 23.04.2009 16:15
Źle rozciągnięta tekstura lub źle pocięta bryła.
#5
Posted 23.04.2009 19:07
jak ten błąd pokonać bo ja już nie wyrabiam...
Zmienię teksturę - nic
inna tekstura + 0 zmian w rozciąganiu położeniu itp - nic
zamiast ścian dałem bryłę z dziurą w środku - nic
Nie rozumiem tego
Zmienię teksturę - nic
inna tekstura + 0 zmian w rozciąganiu położeniu itp - nic
zamiast ścian dałem bryłę z dziurą w środku - nic
Nie rozumiem tego
#6
Posted 24.04.2009 11:18
Zobacz czy będzie działać.
Plik w załączniku
PS: Nie dawaj tak tekstury jak wcześniej, ta od zewnątrz.
Plik w załączniku
PS: Nie dawaj tak tekstury jak wcześniej, ta od zewnątrz.
Attached Files
#7
Posted 24.04.2009 12:36
Nadal nie mogę. Najpierw wyświetlało, że nie ma pliku .bsp, podmieniłem inną mapę, zmieniłem nazwę na tę, co ty dałeś, wziąłem run - wszystko bez błędów włączam grę i nic.
// jeśli mam nie dawać tekstury jak wcześniej tzn jak? z zewnątrz mam nie dawać? Tylko w środku teksturować?
Sorry że tyle pytań ale ja jestem jak na razie tępy. Dopiero od 2-3 dni siedzę w VHE.
[ Dodano: 24-04-2009, 17:06 ]
Sorry za double post ale zuploadowałem filmik:
O co biega tutaj?
[ Dodano: 24-04-2009, 21:39 ]
tu filmik z problemem
// jeśli mam nie dawać tekstury jak wcześniej tzn jak? z zewnątrz mam nie dawać? Tylko w środku teksturować?
Sorry że tyle pytań ale ja jestem jak na razie tępy. Dopiero od 2-3 dni siedzę w VHE.
[ Dodano: 24-04-2009, 17:06 ]
Sorry za double post ale zuploadowałem filmik:
http://www.easy-share.com/1904727634/help.rar(4mb)
O co biega tutaj?
[ Dodano: 24-04-2009, 21:39 ]
http://www.youtube.com/watch?v=PdMZ-Kl0RJc
tu filmik z problemem
#8
Posted 03.05.2009 16:19
Co do filmiku
Musisz stworzyć co najmniej jeden resp CT (info_player_start) lub TT (info_player_deathmatch) Oczywiście chodzi tu o byty
Musisz stworzyć co najmniej jeden resp CT (info_player_start) lub TT (info_player_deathmatch) Oczywiście chodzi tu o byty
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users