Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Byty na polski


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 gk62

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:62
  • GG:
  • Lokalizacja:Nowy Sielc
Offline

Napisano 23.04.2009 12:00

Czy mógłby mi ktoś przetłumaczyć takie najistotniejsze byty w VHE? Typu drabina/schody itp. Chodzi mi o te najczęściej używane.

Dziękuję z góry :help: :blaga:
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 23.04.2009 12:25

Drabinka?
func_ladder

Schody? Nie ma xP Musisz sam zrobić schody z solidów a potem najlepiej przekształcić całość w func_wall bo kompilatory "nie lubią" schodów :P

Coś więcej? To musisz dokładnie napisać co chcesz wiedzieć :D
  • +
  • -
  • 0

#3 gk62

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:62
  • GG:
  • Lokalizacja:Nowy Sielc
Offline

Napisano 23.04.2009 14:11

Musisz sam zrobić schody z solidów a potem najlepiej przekształcić całość w func_wall bo kompilatory "nie lubią" schodów :P


Już robiłem tak, ale myślałem że są gotowe. A jak zrobie te schodki zwykłymi klockami to jak je w całość przekręcić?

I co to za błąd?

Dołączona grafika

Czy to, że zaczął wyskakiwać po robieniu drabiny ma coś z tym wspólnego?
  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 23.04.2009 16:15

Źle rozciągnięta tekstura lub źle pocięta bryła.
  • +
  • -
  • 0

#5 gk62

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:62
  • GG:
  • Lokalizacja:Nowy Sielc
Offline

Napisano 23.04.2009 19:07

jak ten błąd pokonać bo ja już nie wyrabiam...

Zmienię teksturę - nic
inna tekstura + 0 zmian w rozciąganiu położeniu itp - nic
zamiast ścian dałem bryłę z dziurą w środku - nic

Nie rozumiem tego :/
  • +
  • -
  • 0

#6 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 24.04.2009 11:18

Zobacz czy będzie działać.
Plik w załączniku

PS: Nie dawaj tak tekstury jak wcześniej, ta od zewnątrz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#7 gk62

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:62
  • GG:
  • Lokalizacja:Nowy Sielc
Offline

Napisano 24.04.2009 12:36

Nadal nie mogę. Najpierw wyświetlało, że nie ma pliku .bsp, podmieniłem inną mapę, zmieniłem nazwę na tę, co ty dałeś, wziąłem run - wszystko bez błędów włączam grę i nic.

// jeśli mam nie dawać tekstury jak wcześniej tzn jak? z zewnątrz mam nie dawać? Tylko w środku teksturować?

Sorry że tyle pytań ale ja jestem jak na razie tępy. Dopiero od 2-3 dni siedzę w VHE.

[ Dodano: 24-04-2009, 17:06 ]
Sorry za double post ale zuploadowałem filmik:

http://www.easy-share.com/1904727634/help.rar
(4mb)

O co biega tutaj?

[ Dodano: 24-04-2009, 21:39 ]
http://www.youtube.com/watch?v=PdMZ-Kl0RJc

tu filmik z problemem
  • +
  • -
  • 0

#8 mateuszp4

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
Offline

Napisano 03.05.2009 16:19

Co do filmiku

Musisz stworzyć co najmniej jeden resp CT (info_player_start) lub TT (info_player_deathmatch) Oczywiście chodzi tu o byty :]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych