Wymuszanie ratów - czy ten kod zadziała?
MASS XXL
18.12.2012
Witam, tak jak w temacie.
Czy ten plugin będzie działał poprawnie?
Jeżeli nie to proszę o pomoc.
#include #include #define PLUGIN "Wymuszanie ratów" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "MASS XXL" public plugin_init() { register_plugin("Wymuszanie ratów", "1.0", "MASS XXL") set_task(30.0, "raty", _, _, _, "b") } public raty() { client_cmd(0, "ex_interp 0.01") server_cmd("wait") client_cmd(0, "cl_updaterate 101") server_cmd("wait") client_cmd(0, "rate 25000") }
Czy ten plugin będzie działał poprawnie?
Jeżeli nie to proszę o pomoc.
Kawon
18.12.2012
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Pytania dotyczące pluginów
do
Scripting AMXX > Pytania
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Pytania dotyczące pluginów
do
Scripting AMXX > Pytania
nPaul
18.12.2012
#include < amxmodx> public plugin_init() set_task(30.0, "raty", _, _, _, "b"); public raty() client_cmd(0, "ex_interp 0.01; wait; cl_updaterate 101; wait; rate 25000");
benio101 - forum samo usuwa moduły.
faken
18.12.2012
nie zadziała server_cmd jest nie potrzebny, polecam Ci ten plugin lepszy i optymalniejszy http://amxx.pl/topic...teow-co-spawna/
sebul
18.12.2012
Bo do kodu sma używa się bbcode sma, a nie code, albo trzeba zmienić tryb edycji.benio101 - forum samo usuwa moduły.
Filip1512
18.12.2012
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Wymuszanie ratów"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MASS XXL"
public plugin_init() {
register_plugin("Wymuszanie ratów", "1.0", "MASS XXL")
set_task(30.0, "raty", _, _, _, "b")
}
public raty()
{
client_cmd(0, "ex_interp 0.01")
client_cmd(0, "cl_updaterate 101")
client_cmd(0, "rate 25000")
}
Nie rozumiem po co dajesz server_cmd - server_cmd to są komendy serwerowe, a client_cmd to ustawienia gracza (config) - zaryzykuje stwierdzeniem, że server_cmd to taka konsola serwera, a client_cmd to konsola gracza.
Takie coś by działało na takiej zasadzie, że co każde 30 sekund ustawia w/w komendy.
btw. Nie wiem, czy też zamiast 0 nie powinno być id, bo 0 to wszyscy, a id to każdy z osobna - bynajmniej ja bym użył id.
//do speeda
No właśnie się sam zastanawiam, czy to coś zmieni..
Edited by `NN, 18.12.2012 17:29.
Krytykiewicz
18.12.2012
Należy dobrze zinterpretować czy dodać id jako identyfikator danego użytkownika [ wysyła osobno do każdego użytkownika ] oraz 0 jako identyfikator każdego i wysyła do każdego. Tutaj zastosowanie 0 jest poprawniejsze, co innego gdybyśmy zrobili menu interpu. Wtedy należałoby wykonać client_cmd na danym graczu, stosując id. Tutaj nie ma potrzeby, bo co ileś sekund plugin wymusza raty dla każdego. Trzeba dobrze zinterpretować to.