←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Wymuszanie ratów - czy ten kod zadziała?

  • +
  • -
MASS XXL's Photo MASS XXL 18.12.2012

Witam, tak jak w temacie.
#include 
#include 

#define PLUGIN "Wymuszanie ratów"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MASS XXL"

public plugin_init() {
    register_plugin("Wymuszanie ratów", "1.0", "MASS XXL")
    set_task(30.0, "raty", _, _, _, "b")
}

public raty()
{
    client_cmd(0, "ex_interp 0.01")
    server_cmd("wait")
    client_cmd(0, "cl_updaterate 101")
    server_cmd("wait")
    client_cmd(0, "rate 25000")
}

Czy ten plugin będzie działał poprawnie?
Jeżeli nie to proszę o pomoc.
Quote

  • +
  • -
Kawon's Photo Kawon 18.12.2012

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Pytania dotyczące pluginów

do

Scripting AMXX > Pytania
Quote

Gość_21977_* 18.12.2012

Nie, gdyż nie załączyłeś bibliotek.
Quote

  • +
  • -
nPaul's Photo nPaul 18.12.2012

#include < amxmodx>

public plugin_init() set_task(30.0, "raty", _, _, _, "b");

public raty() client_cmd(0, "ex_interp 0.01; wait; cl_updaterate 101; wait; rate 25000");

benio101 - forum samo usuwa moduły.
Quote

  • +
  • -
faken's Photo faken 18.12.2012

nie zadziała server_cmd jest nie potrzebny, polecam Ci ten plugin lepszy i optymalniejszy http://amxx.pl/topic...teow-co-spawna/
Quote

  • +
  • -
sebul's Photo sebul 18.12.2012

benio101 - forum samo usuwa moduły.

Bo do kodu sma używa się bbcode sma, a nie code, albo trzeba zmienić tryb edycji.
Quote

  • +
  • -
Filip1512's Photo Filip1512 18.12.2012

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Wymuszanie ratów"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MASS XXL"

public plugin_init() {
register_plugin("Wymuszanie ratów", "1.0", "MASS XXL")
set_task(30.0, "raty", _, _, _, "b")
}

public raty()
{
client_cmd(0, "ex_interp 0.01")
client_cmd(0, "cl_updaterate 101")
client_cmd(0, "rate 25000")
}


Nie rozumiem po co dajesz server_cmd - server_cmd to są komendy serwerowe, a client_cmd to ustawienia gracza (config) - zaryzykuje stwierdzeniem, że server_cmd to taka konsola serwera, a client_cmd to konsola gracza.
Takie coś by działało na takiej zasadzie, że co każde 30 sekund ustawia w/w komendy.


btw. Nie wiem, czy też zamiast 0 nie powinno być id, bo 0 to wszyscy, a id to każdy z osobna - bynajmniej ja bym użył id.

//do speeda
No właśnie się sam zastanawiam, czy to coś zmieni..
speedkill (18.12.2012 17:28):
A co to zmieni, że doda id ?

Edited by `NN, 18.12.2012 17:29.
Quote

  • +
  • -
Krytykiewicz's Photo Krytykiewicz 18.12.2012

Należy dobrze zinterpretować czy dodać id jako identyfikator danego użytkownika [ wysyła osobno do każdego użytkownika ] oraz 0 jako identyfikator każdego i wysyła do każdego. Tutaj zastosowanie 0 jest poprawniejsze, co innego gdybyśmy zrobili menu interpu. Wtedy należałoby wykonać client_cmd na danym graczu, stosując id. Tutaj nie ma potrzeby, bo co ileś sekund plugin wymusza raty dla każdego. Trzeba dobrze zinterpretować to.
Quote