Prośba o klase Worm i 5 innych
ati123451
16.12.2012
prosilbym o klasy
zrobiłem już temat z tymi klasami http://amxx.pl/topic...-worm-i-3-inne/ ale wszystkie funkcje w klasach niedziałały, to więc wstawiam je znowu
Jedna klasa która się udała to Elitarny Snajper
(MINI PREMIUM) Worm
Inteligencja:200
Zdrowie:150
Wytrzymalosc:30
Kondycja: 70
Bronie: m4a1, ak47
Dodatkowy opis: Obrazenia z M4A1 dodane o 11 procent z inteligencji, 1/12 szansy na zabicie z AK47
i żeby była na fladze: ADMIN_LEVEL_H
(PREMIUM) M3ntos
Inteligencja:430
Zdrowie:630
Wytrzymalosc:320
Kondycja: 180
Bronie: deagle, p90
Dodatkowy opis: Obrazenia z p90 oraz DEAGLE dodane o 17 procent inteligencji
i żeby była na fladze: ADMIN_LEVEL_C
(PREMIUM) Assasin
Inteligencja:1200
Zdrowie:600
Wytrzymalosc:0
Kondycja: 1000
Bronie: mac10
Dodatkowy opis: AutoBH, natychmiastowe zabicie z noza (PPM), jego widocznosc spada do 60
i żeby była na fladze: ADMIN_LEVEL_C
(PREMIUM) ZgReDzik
Inteligencja: 1000
Zdrowie: 200
Wytrzymalosc: 20
Kondycja: 200
Bronie: famas
Dodatkowy Opis: Posiada 5 min, 1/5 natychmiastowe zabicie z famasa
i żeby była na fladze: ADMIN_LEVEL_C
(PREMIUM) Zabijak
Inteligencja:250
Zdrowie:500
Wytrzymalnosc:0
Kondycja: 400
Bronie: m4a1, deagle, ak47
Dodatkowy opis: Ma 5 rakiet ktore moze puszczac co 1s, 200hp za zabicie, pelny magazynek oraz podwojny skok
i żeby była na fladze: ADMIN_LEVEL_C
(Mega Premium) eXtreme XXL
Inteligencja: 500
Zdrowie: 800
Wytrzymalosc: 0
Kondycja: 90
Bronie: scout, xm1014
Dodatkowy Opis: 1/1 z kosy, 1/1 z SCOUT, malo widoczny podczas kucania, 2 miny, obrazenia z XM1014 dodane o 18 procent inteligencji
i żeby była na fladze: ADMIN_LEVEL_G
zrobiłem już temat z tymi klasami http://amxx.pl/topic...-worm-i-3-inne/ ale wszystkie funkcje w klasach niedziałały, to więc wstawiam je znowu
Jedna klasa która się udała to Elitarny Snajper
(MINI PREMIUM) Worm
Inteligencja:200
Zdrowie:150
Wytrzymalosc:30
Kondycja: 70
Bronie: m4a1, ak47
Dodatkowy opis: Obrazenia z M4A1 dodane o 11 procent z inteligencji, 1/12 szansy na zabicie z AK47
i żeby była na fladze: ADMIN_LEVEL_H
(PREMIUM) M3ntos
Inteligencja:430
Zdrowie:630
Wytrzymalosc:320
Kondycja: 180
Bronie: deagle, p90
Dodatkowy opis: Obrazenia z p90 oraz DEAGLE dodane o 17 procent inteligencji
i żeby była na fladze: ADMIN_LEVEL_C
(PREMIUM) Assasin
Inteligencja:1200
Zdrowie:600
Wytrzymalosc:0
Kondycja: 1000
Bronie: mac10
Dodatkowy opis: AutoBH, natychmiastowe zabicie z noza (PPM), jego widocznosc spada do 60
i żeby była na fladze: ADMIN_LEVEL_C
(PREMIUM) ZgReDzik
Inteligencja: 1000
Zdrowie: 200
Wytrzymalosc: 20
Kondycja: 200
Bronie: famas
Dodatkowy Opis: Posiada 5 min, 1/5 natychmiastowe zabicie z famasa
i żeby była na fladze: ADMIN_LEVEL_C
(PREMIUM) Zabijak
Inteligencja:250
Zdrowie:500
Wytrzymalnosc:0
Kondycja: 400
Bronie: m4a1, deagle, ak47
Dodatkowy opis: Ma 5 rakiet ktore moze puszczac co 1s, 200hp za zabicie, pelny magazynek oraz podwojny skok
i żeby była na fladze: ADMIN_LEVEL_C
(Mega Premium) eXtreme XXL
Inteligencja: 500
Zdrowie: 800
Wytrzymalosc: 0
Kondycja: 90
Bronie: scout, xm1014
Dodatkowy Opis: 1/1 z kosy, 1/1 z SCOUT, malo widoczny podczas kucania, 2 miny, obrazenia z XM1014 dodane o 18 procent inteligencji
i żeby była na fladze: ADMIN_LEVEL_G
9dedex9 16.12.2012
assasin
Użytkownik vampch edytował ten post 16.12.2012 20:18
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "(PREMIUM) Assasin";
new const opis[] = "AutoBH, natychmiastowe zabicie z noza (PPM), jego widocznosc spada do 60";
new const bronie = (1<<CSW_MAC10);
new const zdrowie = 600;
new const kondycja = 1000;
new const inteligencja = 1200;
new const wytrzymalosc = 0;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[(PREMIUM) Assasin] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
Załączone pliki
Użytkownik vampch edytował ten post 16.12.2012 20:18
ati123451
17.12.2012
1/5 z famasa niedziala i miny w zgredziku
1/1 z kosy i niewidzialność niedziałają w assasinie
1/1 z kosy i niewidzialność niedziałają w assasinie
Daj buziaka 17.12.2012
tą zobacz. ale musisz dodać jeszcze model miny do modeli i folder CODA
+ assasin
+ assasin