Klasa Magneto i 8 innych ^^
viX
15.12.2012
Siemanko, o to te klasy.. wraz z opisami.:
Klasa: Magneto
Inteligencja: 10
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Bronie: aug
Dodatkowy opis: Odbija 6 pociskow w rundzie, oraz ma 1 rakiete
Klasa: Medyk
Inteligencja: 15
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 35
Bronie: deagle, sg552
Dodatkowy opis: Posiada 2 apteczki oraz wskrzesza osoby za co dostaje duzo xp(15)
Klasa: Partyzant
Inteligencja: 5
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 40
Bronie: p90, deagle
Dodatkowy opis: Ma mniejsza widzialnosc oraz mniejsza grafitacje
Klasa: Policjant
Inteligencja: 5
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 20
Bronie: hegrenade, smokegrenade, mp5navy, flashbang
Dodatkowy opis: Posiada 2 rakiety, +10 dmg z mp5navy
Klasa: Zlodziej
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 25
Kondycja: 35
Bronie: smokegrenade, galil, flashbang
Dodatkowy opis: Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/3 szansy na zabranie perku swojej ofiarze
Klasa: Arktos
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie: ak47, awp
Dodatkowy opis: Posiada awp ktore zamraza
Klasa: Spiderman
Inteligencja: 0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 35
Bronie: m4a1, ak47
Dodatkowy opis: posiada line+1rakieta
Klasa: Elektryk
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 45
Bronie: AKA47, hegrenade, flashbang, smokegrenade
Dodatkowy opis: Posiada 2 pioruny oraz 1/7 na wyrzucenie broni
Klasa: Marszalek
Inteligencja: 15
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 40
Bronie: m4a1, ak47
Dodatkowy opis: Posiada +10(+inta) dmg z m4a1 i ak47
Klasa: Magneto
Inteligencja: 10
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Bronie: aug
Dodatkowy opis: Odbija 6 pociskow w rundzie, oraz ma 1 rakiete
Klasa: Medyk
Inteligencja: 15
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 35
Bronie: deagle, sg552
Dodatkowy opis: Posiada 2 apteczki oraz wskrzesza osoby za co dostaje duzo xp(15)
Klasa: Partyzant
Inteligencja: 5
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 40
Bronie: p90, deagle
Dodatkowy opis: Ma mniejsza widzialnosc oraz mniejsza grafitacje
Klasa: Policjant
Inteligencja: 5
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 20
Bronie: hegrenade, smokegrenade, mp5navy, flashbang
Dodatkowy opis: Posiada 2 rakiety, +10 dmg z mp5navy
Klasa: Zlodziej
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 25
Kondycja: 35
Bronie: smokegrenade, galil, flashbang
Dodatkowy opis: Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/3 szansy na zabranie perku swojej ofiarze
Klasa: Arktos
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie: ak47, awp
Dodatkowy opis: Posiada awp ktore zamraza
Klasa: Spiderman
Inteligencja: 0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 35
Bronie: m4a1, ak47
Dodatkowy opis: posiada line+1rakieta
Klasa: Elektryk
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 45
Bronie: AKA47, hegrenade, flashbang, smokegrenade
Dodatkowy opis: Posiada 2 pioruny oraz 1/7 na wyrzucenie broni
Klasa: Marszalek
Inteligencja: 15
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 40
Bronie: m4a1, ak47
Dodatkowy opis: Posiada +10(+inta) dmg z m4a1 i ak47