←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Losowanie granatow

Zablokowany

  • +
  • -
Na 5tyk - zdjęcie Na 5tyk 15.12.2012

Witam. Dzisiaj sobie robiłem, że jeżeli zmienna loshe[id] = 1 to losuje granat HE. Jednak daje mi co runde.

Poniższy kod umieściłem w evencie od respawnu.
if(loshe[id] = 1 && random_num(1, 10))
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Jak się nazwać - zdjęcie Jak się nazwać 15.12.2012

random_num(1, 10) na random_num(1, 10)==1
Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 15.12.2012

Chyba chodziło Ci o takie coś:
loshe[id] = random_num(1, 10);

if(loshe[id] == 1){
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
}

Szczerze, pierwszy raz widzałem taki warunek :D
Odpowiedz

  • +
  • -
Na 5tyk - zdjęcie Na 5tyk 15.12.2012

Chyba chodziło Ci o takie coś:

loshe[id] = random_num(1, 10);

if(loshe[id] == 1){
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
}

Szczerze, pierwszy raz widzałem taki warunek :D

Nie będzie działać, bo piszę EXPModa i gdy dodam punkt to będzie loshe[id] = 1

@Jak się nazwać
Sprawdze za 30 min.
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 15.12.2012

Witam. Dzisiaj sobie robiłem, że jeżeli zmienna loshe[id] = 1 to losuje granat HE. Jednak daje mi co runde.

Poniższy kod umieściłem w evencie od respawnu.

if(loshe[id] = 1 && random_num(1, 10))
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}

W tym warunku:
random_num(1, 10)

Warunek jest spełniony jeżeli liczba to true, a zawsze będzie true ponieważ będzie to liczba od 1 do 10, dla twojego celu dodaj == 1.
Odpowiedz

  • +
  • -
Na 5tyk - zdjęcie Na 5tyk 15.12.2012

Dzięki. Można zamknąć.
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 15.12.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany