Losowanie granatow
Na 5tyk
15.12.2012
Witam. Dzisiaj sobie robiłem, że jeżeli zmienna loshe[id] = 1 to losuje granat HE. Jednak daje mi co runde.
Poniższy kod umieściłem w evencie od respawnu.
Poniższy kod umieściłem w evencie od respawnu.
if(loshe[id] = 1 && random_num(1, 10))
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
speedkill
15.12.2012
Chyba chodziło Ci o takie coś:
Szczerze, pierwszy raz widzałem taki warunek
loshe[id] = random_num(1, 10); if(loshe[id] == 1){ give_item(id, "weapon_hegrenade"); }
Szczerze, pierwszy raz widzałem taki warunek
Na 5tyk
15.12.2012
Nie będzie działać, bo piszę EXPModa i gdy dodam punkt to będzie loshe[id] = 1Chyba chodziło Ci o takie coś:
loshe[id] = random_num(1, 10); if(loshe[id] == 1){ give_item(id, "weapon_hegrenade"); }
Szczerze, pierwszy raz widzałem taki warunek
@Jak się nazwać
Sprawdze za 30 min.
Fili:P
15.12.2012
W tym warunku:Witam. Dzisiaj sobie robiłem, że jeżeli zmienna loshe[id] = 1 to losuje granat HE. Jednak daje mi co runde.
Poniższy kod umieściłem w evencie od respawnu.if(loshe[id] = 1 && random_num(1, 10))
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
random_num(1, 10)
Warunek jest spełniony jeżeli liczba to true, a zawsze będzie true ponieważ będzie to liczba od 1 do 10, dla twojego celu dodaj == 1.
dasiek
15.12.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL