Problem z pluginem Losowanie do Easyblocka
nPaul
12.12.2012
Mam problem z pluginem Losowanie wszystko działa Okey tylko gdy wylosuje się broń daje ona Pełen magazynek czyli w przypadku Awki "10" a zależy mi by każda broń dawała tylko 1ammo.
zależy mi na szybkiej odpowiedzi . pozdrawiam .
Użytkownik Paulstudio edytował ten post 12.12.2012 21:18
zależy mi na szybkiej odpowiedzi . pozdrawiam .
Załączone pliki
Użytkownik Paulstudio edytował ten post 12.12.2012 21:18
K!113r
12.12.2012
nPaul
12.12.2012
a co ma Cstrike do FakeMeta ? skoro mam fm_set_weapon_ammo (CSW_fiveseven, 1); To powinno dawać 1Ammo danej broni ale coś jest nie tak i właśnie o to chodzi
K!113r
12.12.2012
Przepraszam, nie zaglądałem do sma, jeszcze pomyliłem drugi link
Ale kłania się tu umiejętność czytania ze zrozumieniem
Pierwszy argument to id bytu, a nie nazwa broni...
Ale kłania się tu umiejętność czytania ze zrozumieniem
stock fm_set_weapon_ammo(entity, amount)
Pierwszy argument to id bytu, a nie nazwa broni...
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id)
if(weapon_id)
fm_set_weapon_ammo(weapon_id, 1)
nPaul
13.12.2012
Dalej nie rozumiem
Mam obecnie
i daje Mp5 z 30/0 ammo czyli pełen magazynek. to jak według ciebie ma wyglądać taki kod na Mp5 1 Ammo?
Mam obecnie
{
fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");
fm_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 0);
fm_set_weapon_ammo(CSW_MP5NAVY, 1);
ColorChat(id, GREEN, "^x01 Dostales ^x03MP5 ^x01 !")
}
i daje Mp5 z 30/0 ammo czyli pełen magazynek. to jak według ciebie ma wyglądać taki kod na Mp5 1 Ammo?
K!113r
13.12.2012
Podałem Ci przykład oraz wytłumaczyłem na czym polega twój błąd, nie moja wina że nie umiesz tego wykorzystać.
faken
13.12.2012
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_MP5NAVY", id) if(weapon_id) fm_set_weapon_ammo(weapon_id, 1) ColorChat(id, GREEN, "^x01 Dostales ^x03MP5 ^x01 !")
K!113r
13.12.2012
weapon_MP5NAVY to zła klasa raczej (bynajmniej mnie nie działała klasa bytu z inną wielkością liter, tworzyłem byt małymi i np. rejestrowałem toucha z dużymi) więc powinno być weapon_mp5navy
Filip1512
14.12.2012
nPaul
14.12.2012
{ fm_give_item(id, "weapon_deagle"); fm_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0); fm_set_weapon_ammo(CSW_DEAGLE, 1); ColorChat(id, GREEN, "^x01 Dostales ^x03Deagle ^x01 !") }
zamienić na
{ cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM); cs_set_user_money (id , 0); new ent = give_item(id, "weapon_deagle"); cs_set_weapon_ammo(ent, 1) }
i podmienić <fakemeta_util> na <cstrike> jeżeli dobrze zrozumiałem ?
Użytkownik Kawon edytował ten post 14.12.2012 14:48
Filip1512
14.12.2012
Jeśli chcesz, aby tylko w awp dostawał ktoś 1 ammo to robisz tak:
Ja w swoim temacie potrzebowałem kevlar do czegoś innego, tak samo wyzerowanie kasy.
{
new ent = give_item(id, "weapon_awp");
cs_set_weapon_ammo(ent, 1)
}
Ja w swoim temacie potrzebowałem kevlar do czegoś innego, tak samo wyzerowanie kasy.
Gość_21977_* 16.12.2012
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 1);