Otwórz diablo_nowe.sma.
Dodaj nad plugin_init:
new Float:fDamage[ MAX+1 ];
Znajdź w client_authorized:
copy(playerInf[id][playerName],MAX_LEN_NAME_PLAYER,"");
To:
fDamage[ id ] = 0.0
Znajdź w eventDamage:
if(!is_user_alive(iKiller) || !is_user_alive(id) || iKiller == id || get_user_team(iKiller) == get_user_team(id)) return PLUGIN_CONTINUE;I dodaj pod:
fDamage[ iKiller ] = float( read_data( 2 ) );
Znajdź:
gFw = CreateMultiForward("diablo_death",ET_IGNORE,FP_CELL,FP_CELL,FP_CELL,FP_CELL);
ExecuteForward(gFw,iRet,iKiller , playerInf[iKiller][currentClass] , iVictim , playerInf[iVictim][currentClass]);
Zamień na:
gFw = CreateMultiForward("diablo_death",ET_IGNORE,FP_CELL,FP_CELL,FP_CELL,FP_CELL,FP_CELL,FP_STRING,FP_FLOAT);
ExecuteForward(gFw,iRet,iKiller , playerInf[iKiller][currentClass] , iVictim , playerInf[iVictim][currentClass], read_data(3), read_data(4), fDamage[ iKiller ]);
Pliku .inc z tego co widzę nie ma, więc nie trzeba go edytować.
Teraz argumenty funkcji wyglądają tak:
diablo_death( iKiller, KillerClass, iVictim, VictimClass, HeadShot, bron[], Float:obrazenia );