Napisze mi ktos jak i co dodac do klasy aby miala 100 do int do He
Będą +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] [Pytanie] 100 do int. do He DMG Pod klase
Temat rozp.
japan222
, 21.09.2012 15:30
cod nowy
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.09.2012 15:30
#2
Napisano 21.09.2012 18:36
Lepiej podaj .sma klasy ,zaoszczędzisz czasu
Ale jak chcesz spróbować:
Do includach dodaj:
Pod Includami dodaj:
Znajdź:
I dodaj do klasy broni:
Teraz do public plugin_init() dodaj:
Teraz do public cod_perk_enabled(id) dodaj:
Teraz na samym końcu dodaj to:
Ale jak chcesz spróbować:
Do includach dodaj:
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
Pod Includami dodaj:
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
Znajdź:
new const bronie =
I dodaj do klasy broni:
(1<<CSW_HEGRENADE);
Teraz do public plugin_init() dodaj:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Teraz do public cod_perk_enabled(id) dodaj:
give_item(id, "weapon_hegrenade");
Teraz na samym końcu dodaj to:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik TheGrzegorz edytował ten post 21.09.2012 18:43
ZAPRASZAM NA SERWER Cs 1.6 BF2 - 88.199.98.69:27040
Wiele plugin ,atrakcji ,fajne roundsoundy!! Nie zanudzisz się!
(Zabicie kolesia ,który był pod wpływem flesha daje ci ogromną kasę! / 60odznak!)
#3
Napisano 21.09.2012 19:33
Thx + ik leci ;]
Tu sma
Tu sma
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new const nazwa[] = "KaufMan[VIP]"; new const opis[] = "100 do He"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 100; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker)) cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik japan222 edytował ten post 21.09.2012 19:36
#4
Napisano 21.09.2012 20:44
O zauważyłem jeden błąd podczas poradnika
Powinno być:
===
Pewnie nie zauważyłeś różnicy
W 6 linijce pisało:
----
A po za tym to wszystko pięknie zrobiłeś!
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Powinno być:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
cod_inflict_damage(idattacker, this, 100.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
===
Pewnie nie zauważyłeś różnicy
W 6 linijce pisało:
if(!ma_perk[idattacker])A powinno:
if(!ma_klase[idattacker])Dlaczego?!No bo ,gdy by był to perk to pisze się ma_perk ,a gdy klase musi być ma_klase.
----
A po za tym to wszystko pięknie zrobiłeś!
ZAPRASZAM NA SERWER Cs 1.6 BF2 - 88.199.98.69:27040
Wiele plugin ,atrakcji ,fajne roundsoundy!! Nie zanudzisz się!
(Zabicie kolesia ,który był pod wpływem flesha daje ci ogromną kasę! / 60odznak!)
#5
Napisano 22.09.2012 06:56
O.oo ;] Dobrze są tacy ludkowie na świecie jak TY ;]
#6 Gość_21977_*
Napisano 27.09.2012 06:53
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych