Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zapis/Odczyt nvault tablicy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#21 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 31.08.2012 11:19

Spoiler


Na dodatek nie wiem jak odczytać zmienną w tym momencie ;/

EDIT:

Edytowałem trochę kod i teraz wywala mi tylko 1 błąd
error 035: argument type mismatch (argument 2)
błąd jest tutaj
new out[25][3];
explode(vaultdata,"# ",out,25,3) // Tutaj

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#22 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 31.08.2012 18:08

można i bez Dark'owego explode

new iOperacje[10][32]
replace_all(vaultdata, charsmax(vaultdata), "#", " ");
parse(vaultdata, iOperacje[0], 31, iOperacje[1], 31, iOperacje[2], 31, iOperacje[3], 31, iOperacje[4], 31, iOperacje[5], 31, iOperacje[6], 31, iOperacje[7], 31, iOperacje[8], 31, iOperacje[9], 31)

for(new i;i<10;i++)
{
odblokowanie[id][i] = str_to_num(iOperacje[i])
}


pisane na szybko, ale powinno działać.
MarWit (31.08.2012 18:19):
Ale explode i tak jest najoptymalniejszym rozwiązaniem.

  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#23 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 31.08.2012 18:26

Kod od CheQ jest dobry za wyjątkiem tego:
'# '
cudzysłowem jednoznakowym (czy jak to się zwie) określamy char(znak) a to jest ciąg znaków czyli string (spacja i płotek) tak więc zamień
'# ' na "# "
ale i tak nie będzie działać bo jeżeli kożystasz z zapisu K!11r to tam nie ma spacji więc ostateczny działający kod wygląda tak:

public ZaladujDane(id)
{
new name[48]
new vaultkey[64],vaultdata[128]
formatex(vaultkey,63,"%s-unlock",name)

if(nvault_get(plik_vault,vaultkey,vaultdata,127)) {

new out[26][3];
explode(vaultdata,'#',out,25,3)

for(new i = 1 ; i<25;i++)
tablica[id][i] = str_to_num(out[i]))

}

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 2
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#24 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 31.08.2012 18:39

Kod od CheQ jest dobry za wyjątkiem tego:
'# '
cudzysłowem jednoznakowym (czy jak to się zwie) określamy char(znak) a to jest ciąg znaków czyli string (spacja i płotek) tak więc zamień
'# ' na "# "
ale i tak nie będzie działać bo jeżeli kożystasz z zapisu K!11r to tam nie ma spacji więc ostateczny działający kod wygląda tak:


public ZaladujDane(id)
{
new name[48]
new vaultkey[64],vaultdata[128]
formatex(vaultkey,63,"%s-unlock",name)

if(nvault_get(plik_vault,vaultkey,vaultdata,127)) {

new out[26][3];
explode(vaultdata,'#',out,25,3)

for(new i = 1 ; i<25;i++)
tablica[id][i] = str_to_num(out[i]))

}

return PLUGIN_CONTINUE
}

Dzięki pusty okazało się że wy testowałem wszystkie sposoby oprócz tego jednego -.-
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych