Nvault pobiera profil gracza od niego
Barto_12_SAS
23.08.2012
Witam - czy zapis nvault na serwerze może pobieraćsave od gracza z PC ?
Wygladałoby to mniej więcej w praktyce tak :
- gracz ma np.COD mod u siebie taki jaki ja mam na serwerze do gry z botami / "new game " i nabił na trybi new game np. 10 lvl
- gdy wbija na serwer nvault pobiera jego osiągnięcia z PC do siebie ( tylko nie cały ,a samą jednątą "strukturę(?)" , w której są osiągnięcia tylko z jego nicku na którym wbija na serwer )
- zanim ten się rozłączy ,czy tam na koniec mapy nadpisuje jego nvault na Pc .
Czy taka wariacja jest w ogóle wykonalna ?
Wygladałoby to mniej więcej w praktyce tak :
- gracz ma np.COD mod u siebie taki jaki ja mam na serwerze do gry z botami / "new game " i nabił na trybi new game np. 10 lvl
- gdy wbija na serwer nvault pobiera jego osiągnięcia z PC do siebie ( tylko nie cały ,a samą jednątą "strukturę(?)" , w której są osiągnięcia tylko z jego nicku na którym wbija na serwer )
- zanim ten się rozłączy ,czy tam na koniec mapy nadpisuje jego nvault na Pc .
Czy taka wariacja jest w ogóle wykonalna ?
Barto_12_SAS
23.08.2012
Tak też myślałem ... Chyba byłoby samemu trzeba coś takiego opracować ...
Ale ja bynajmniej tegojeszcze w tym tygodniu nie zamierzam zrobić
Ale ja bynajmniej tegojeszcze w tym tygodniu nie zamierzam zrobić
Gość_21977_* 23.08.2012
Jest to możliwe, ale obawiam się, że nie mogę Ci podać publicznie rozwiązania.
@edit: Zawsze możesz wyświetlić stronę WWW w MOTD, która będzie zapisywać / pobierać ciasteczka.
Gracza zidentyfikować można na podstawie adresu IP, ale dużo łatwiej jest te dane trzymać w bazie SQL.
Choć nie ingeruje to w pliki ani ustawienia gracza,
to przechowuje u niego dane, czego stosować Ci nie polecam.
Pamiętaj jednak, że jakiekolwiek informacje przechowywane po stronie gracza mogą być przez niego edytowane.
Edited by benio101, 23.08.2012 14:08.
@edit: Zawsze możesz wyświetlić stronę WWW w MOTD, która będzie zapisywać / pobierać ciasteczka.
Gracza zidentyfikować można na podstawie adresu IP, ale dużo łatwiej jest te dane trzymać w bazie SQL.
Choć nie ingeruje to w pliki ani ustawienia gracza,
to przechowuje u niego dane, czego stosować Ci nie polecam.
Pamiętaj jednak, że jakiekolwiek informacje przechowywane po stronie gracza mogą być przez niego edytowane.
Edited by benio101, 23.08.2012 14:08.
DarkGL
23.08.2012
ciasteczka lub własny program uruchamiany po stronie klienta lub zapisywanie/pobieranie wartości z setinfo ( zapis w cfg )
MarWit
23.08.2012
Ciasteczka, lipny pomysł. Można normalnie zrobić dumpa, poznać nazwe ciastka i go zmodyfikować.
Sposób jeszcze gorszy, ponieważ gracz ma większy dostęp do danych ( chyba, iż zapisalibyśmy do innego pliku konfiguracyjnego ). Kolejna wada to maksymalny rozmiar "infa" wynoszący ~16 znaków. Najlepszą metodą byłaby aplikacja zapisująca dane po stronie gracza, aczkolwiek patrząc na twoje umiejętności ( wnioskując po pytaniu ), i tak tego nie zrobisz, a na forum nikt Ci nie pomoże. No i ostania sprawa to to, o czym wspomniał Benio ( cytuje ):
po stronie klienta lub zapisywanie/pobieranie wartości z setinfo ( zapis w cfg )
Sposób jeszcze gorszy, ponieważ gracz ma większy dostęp do danych ( chyba, iż zapisalibyśmy do innego pliku konfiguracyjnego ). Kolejna wada to maksymalny rozmiar "infa" wynoszący ~16 znaków. Najlepszą metodą byłaby aplikacja zapisująca dane po stronie gracza, aczkolwiek patrząc na twoje umiejętności ( wnioskując po pytaniu ), i tak tego nie zrobisz, a na forum nikt Ci nie pomoże. No i ostania sprawa to to, o czym wspomniał Benio ( cytuje ):
Pamiętaj jednak, że jakiekolwiek informacje przechowywane po stronie gracza mogą być przez niego edytowane.
Barto_12_SAS
23.08.2012
Pokusiłbym się o sposób Darka , bo niestety nic mi nie mówi "dump" .
Apka to w sensie coś w stylu ESL Wire np. ?
Z tego co wiem , to w coś nowego .exe graczę boją się ingerować
Apka to w sensie coś w stylu ESL Wire np. ?
Z tego co wiem , to w coś nowego .exe graczę boją się ingerować
DarkGL
24.08.2012
Kolejna wada to maksymalny rozmiar "infa" wynoszący ~16 znaków
setinfo name AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Keys and values must be < 128 characters and > 0
czyli 128 znaków
Barto_12_SAS
24.08.2012
Kolejna wada to maksymalny rozmiar "infa" wynoszący ~16 znaków
setinfo name AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Keys and values must be < 128 characters and > 0
Dzik
To teraz tylko musze znaleźć jak zrobić taki plik cfg po stronie gracza
czyli 128 znaków
get_basedir(name[],len)
Chyba to się przyda
Barto_12_SAS
08.09.2012
Postęp od mojego ostatniego posta :
- wartości doświadczenia zapisują się w postaci punktów , które są pobierane z fragów gracza do pliku .txt .
Niestety , serwer nie pobiera statystyk tych , które się zapisały tylko nadpisuje poprzednie
- wartości doświadczenia zapisują się w postaci punktów , które są pobierane z fragów gracza do pliku .txt .
Niestety , serwer nie pobiera statystyk tych , które się zapisały tylko nadpisuje poprzednie