←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nvault pobiera profil gracza od niego

  • +
  • -
Barto_12_SAS's Photo Barto_12_SAS 23.08.2012

Witam - czy zapis nvault na serwerze może pobieraćsave od gracza z PC ?
Wygladałoby to mniej więcej w praktyce tak :
- gracz ma np.COD mod u siebie taki jaki ja mam na serwerze do gry z botami / "new game " i nabił na trybi new game np. 10 lvl
- gdy wbija na serwer nvault pobiera jego osiągnięcia z PC do siebie ( tylko nie cały ,a samą jednątą "strukturę(?)" , w której są osiągnięcia tylko z jego nicku na którym wbija na serwer )
- zanim ten się rozłączy ,czy tam na koniec mapy nadpisuje jego nvault na Pc .

Czy taka wariacja jest w ogóle wykonalna ?
Quote

GT Team's Photo GT Team 23.08.2012

Raczej nie.
Quote

  • +
  • -
Barto_12_SAS's Photo Barto_12_SAS 23.08.2012

Tak też myślałem ;> ... Chyba byłoby samemu trzeba coś takiego opracować ... :&
Ale ja bynajmniej tegojeszcze w tym tygodniu nie zamierzam zrobić :^D
Quote

Gość_21977_* 23.08.2012

Jest to możliwe, ale obawiam się, że nie mogę Ci podać publicznie rozwiązania.

@edit: Zawsze możesz wyświetlić stronę WWW w MOTD, która będzie zapisywać / pobierać ciasteczka.
Gracza zidentyfikować można na podstawie adresu IP, ale dużo łatwiej jest te dane trzymać w bazie SQL.

Choć nie ingeruje to w pliki ani ustawienia gracza,
to przechowuje u niego dane, czego stosować Ci nie polecam.

Pamiętaj jednak, że jakiekolwiek informacje przechowywane po stronie gracza mogą być przez niego edytowane.
Edited by benio101, 23.08.2012 14:08.
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 23.08.2012

ciasteczka lub własny program uruchamiany po stronie klienta lub zapisywanie/pobieranie wartości z setinfo ( zapis w cfg )
Quote

  • +
  • -
MarWit's Photo MarWit 23.08.2012

Ciasteczka, lipny pomysł. Można normalnie zrobić dumpa, poznać nazwe ciastka i go zmodyfikować.

po stronie klienta lub zapisywanie/pobieranie wartości z setinfo ( zapis w cfg )


Sposób jeszcze gorszy, ponieważ gracz ma większy dostęp do danych ( chyba, iż zapisalibyśmy do innego pliku konfiguracyjnego ). Kolejna wada to maksymalny rozmiar "infa" wynoszący ~16 znaków. Najlepszą metodą byłaby aplikacja zapisująca dane po stronie gracza, aczkolwiek patrząc na twoje umiejętności ( wnioskując po pytaniu ), i tak tego nie zrobisz, a na forum nikt Ci nie pomoże. No i ostania sprawa to to, o czym wspomniał Benio ( cytuje ):

Pamiętaj jednak, że jakiekolwiek informacje przechowywane po stronie gracza mogą być przez niego edytowane.

Quote

  • +
  • -
Barto_12_SAS's Photo Barto_12_SAS 23.08.2012

Pokusiłbym się o sposób Darka , bo niestety nic mi nie mówi "dump" .

Apka to w sensie coś w stylu ESL Wire np. ?
Z tego co wiem , to w coś nowego .exe graczę boją się ingerować :D
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 24.08.2012

Kolejna wada to maksymalny rozmiar "infa" wynoszący ~16 znaków


setinfo name AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Keys and values must be < 128 characters and > 0

czyli 128 znaków :)
MarWit (24.08.2012 17:04):
Ciekawe, u mnie mogłem pobrać tylko 16 znaków :F
Quote

  • +
  • -
Barto_12_SAS's Photo Barto_12_SAS 24.08.2012

Kolejna wada to maksymalny rozmiar "infa" wynoszący ~16 znaków

setinfo name AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Keys and values must be < 128 characters and > 0

Dzik xD

To teraz tylko musze znaleźć jak zrobić taki plik cfg po stronie gracza ;>

czyli 128 znaków :)


get_basedir(name[],len)

Chyba to się przyda :D
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 04.09.2012

Chyba to się przyda

chyba raczej nie ;)
Quote

  • +
  • -
Barto_12_SAS's Photo Barto_12_SAS 08.09.2012

Postęp od mojego ostatniego posta :
- wartości doświadczenia zapisują się w postaci punktów , które są pobierane z fragów gracza do pliku .txt .

Niestety , serwer nie pobiera statystyk tych , które się zapisały tylko nadpisuje poprzednie :/
Quote