[ROZWIĄZANE] Nazwy preków znikają, zmienia...
Blood Angel 07.08.2012
Witam.
Spotkałem się na moim serwerze z dość dziwnym problemem. Nazwy perków znikają lub zmieniają nazwę na "ddddddddddd dddddd ddddddddddd". To z tym ddd... to na serio tak wygląda. Nie wiem czego to jest problem ani w czym on leży tak więc jeśli ktoś by chciał się podjąć pomocy to niech powie które .sma dać. Czy silnik czy perki czy co tam chce.
Spotkałem się na moim serwerze z dość dziwnym problemem. Nazwy perków znikają lub zmieniają nazwę na "ddddddddddd dddddd ddddddddddd". To z tym ddd... to na serio tak wygląda. Nie wiem czego to jest problem ani w czym on leży tak więc jeśli ktoś by chciał się podjąć pomocy to niech powie które .sma dać. Czy silnik czy perki czy co tam chce.
Blood Angel 17.08.2012
PokazInformacje raczej tutaj nic nie ma z tym związanego. Prędzej Opis Perku.
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
new hp2 = get_user_health(target);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "ueXplo.PL^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "ueXplo.PL^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OpisPerku(id, perk, wartosc)
{
new opis_perku[MAX_WIELKOSC_OPISU];
new losowa_wartosc[15];
if(wartosc > -1)
num_to_str(wartosc, losowa_wartosc, 14);
else
format(losowa_wartosc, charsmax(losowa_wartosc), "%i-%i", min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]);
format(opis_perku, charsmax(opis_perku), opisy_perkow[perk]);
replace_all(opis_perku, charsmax(opis_perku), "LW", losowa_wartosc);
new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
format(opis, charsmax(opis), "\rPerk: \w%s.", nazwy_perkow[perk]);
format(opis, charsmax(opis), "\rOpis: \w%s.", opis_perku);
show_menu(id, 1023, opis);
}
` RPK . ' 17.08.2012
tutaj jest wszystko tak jak byc powinno.
podmien public pokaz info na ten:
http://amxx.pl/wklej...34522972727309/
i powiedz czy dziala, ten ktory dalem jest z czystego cod'a
podmien public pokaz info na ten:
http://amxx.pl/wklej...34522972727309/
i powiedz czy dziala, ten ktory dalem jest z czystego cod'a
Blood Angel 17.08.2012
Widocznie kolego źle zrozumiałeś mój problem. To nie chodzi o nazwy w hud gdzie widzimy nasz Poziom, klase itp. Tylko ogólnie o nazwy perków. Po wpisaniu /perki wyskakuje nam lista wszystkich perków + opis tylko problem jest taki że nie którym perkom znika nazwa lub się zmienia.
Blood Angel 18.08.2012
Masz całe sma.
Ref
Nowe .sma
ref
Ref
Ref
Przynajmniej sobie posty nabije.
Ref
ref
Ref
Nowe .sma
ref
Ref
Ref
Przynajmniej sobie posty nabije.
Ref
ref
Załączone pliki
adamsons
03.09.2012
Mamy to samo. Podejrzewam, że któryś plugin za tym stoi. Spróbuj usunąć wszystkie pluginy do liczby dwóch, a następnie zwiększać systematycznie ich ilość, po sprawdzeniu każdej umiejętności, tych, które masz aktualnie załadowane. W końcu trafisz na to co buguje, jeżeli nie trafisz, to znaczy, że chodzi o silnik. Daj znać jak Ci poszło
Blood Angel 11.09.2012
Dopiero teraz sprawdziłem bo wcześniej nie miałem czasu.
No to tak:
Wyłączyłem wszystkie pluginy prócz Coda i zacząłem po kolei włączać - nic nie znalazłem.
Jeśli chodzi o silnik to co jest źle?
@ref
Ref
Dodam że to się dzieje dopiero gdy zostanie zabita pierwsza osoba od początku mapy. Na początku zawsze wszystko jest dobrze dopiero jak ktoś kogoś zabije to nazwy znikają.
Ref
Ref
Ref
No to tak:
Wyłączyłem wszystkie pluginy prócz Coda i zacząłem po kolei włączać - nic nie znalazłem.
Jeśli chodzi o silnik to co jest źle?
@ref
Ref
Dodam że to się dzieje dopiero gdy zostanie zabita pierwsza osoba od początku mapy. Na początku zawsze wszystko jest dobrze dopiero jak ktoś kogoś zabije to nazwy znikają.
Ref
Ref
Ref
Blood Angel 21.09.2012
No... Naprawdę nikt nie jest w stanie pomóc?
Może przyczyną jest to:
Zmiana (public OpisPerku) z:
Na to:
Jest taka możliwość?
Może przyczyną jest to:
Zmiana (public OpisPerku) z:
client_print(id, print_chat, "Perk: %s.", nazwy_perkow[perk]);
client_print(id, print_chat, "Opis: %s.", opis_perku);
Na to:
new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
format(opis, charsmax(opis), "\rPerk: \w%s.^n\rOpis: \w%s.", nazwy_perkow[perk], opis_perku);
show_menu(id, 1023, opis);
Jest taka możliwość?
Blood Angel 22.09.2012
I jednak to było to.
Jak ktoś zrobił tak samo to rozwiązaniem jest zmiana tego na normalny client_print lub ColorChat.
Do zamknięcia.
Jak ktoś zrobił tak samo to rozwiązaniem jest zmiana tego na normalny client_print lub ColorChat.
Do zamknięcia.
Gość_21977_* 27.09.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL