Statystyki nie sa na poczatku rundy tylko...
Split
09.12.2012
Witam tak jak w temacie:
Wbijam ktorys lvl ale nie pokazuje menu z przydzielaniem punktow na poczatku rundy tylko w czasie gdzies za 10 sec lub do 20 sec
Sma nie podam publicznie moge tylko na pw bo dla kogos robie to ....
Bylbym wdzieczny jak powiecie mi w czym moze tkwic problem (...)
A jak ktos nie wie to moze powiedziec jaka funkcje mam podac tutaj ..
Za pomoc ++
Wbijam ktorys lvl ale nie pokazuje menu z przydzielaniem punktow na poczatku rundy tylko w czasie gdzies za 10 sec lub do 20 sec
Sma nie podam publicznie moge tylko na pw bo dla kogos robie to ....
Bylbym wdzieczny jak powiecie mi w czym moze tkwic problem (...)
A jak ktos nie wie to moze powiedziec jaka funkcje mam podac tutaj ..
Za pomoc ++
MAGNET
10.12.2012
Jesli tak miales od poczatku to wgraj inna paczke.
Jak w trakcie to prawdopodobnie jakis plugin buguje tobie silnik.
Jak w trakcie to prawdopodobnie jakis plugin buguje tobie silnik.
Split
10.12.2012
1. Od poczatku nie mialem tego
2. Sprawdze we wtorek a jak zadziala to napisze w tym temacie
2. Sprawdze we wtorek a jak zadziala to napisze w tym temacie
dasiek
11.12.2012
Jak już Twoje Sma jest warte Fortunę to może fragment kodu podaj w którym jest wzmianka o przydzieleniu punktów...
Split
13.12.2012
proszę:
public PrzydzielPunkty(id) { new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new bonusik[60]; new grawitacja[60]; new tytul[25]; format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]); format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]); format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]); format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]); format(bonusik, 59, "Frager: %i (Zwieksza Expa za Fraga)", bonus_gracza[id]); format(grawitacja, 59, "Grawitacja: \r%i \y(Zmniejsza grawitacje)", grawitacja_gracza[id]); format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_additem(menu, bonusik); menu_additem(menu, grawitacja); menu_display(id, menu); #if defined BOTY if(is_user_bot2(id)) PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4)); #endif } public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id]<100) inteligencja_gracza[id]++; else ColorChat(id, RED, "[CS-FraG4] ^x04 Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id]<100) zdrowie_gracza[id]++; else ColorChat(id, RED, "[CS-FraG4] ^x04 Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id]<100) wytrzymalosc_gracza[id]++; else ColorChat(id, RED, "[CS-FraG4] ^x04 Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id]<100) kondycja_gracza[id]++; else ColorChat(id, RED, "[CS-FraG4] ^x04 Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety"); } case 4: { if(bonus_gracza[id]<100) bonus_gracza[id]++; else ColorChat(id,GREEN,"^x03 Frager^x01 osiagniety."); } case 5: { if(grawitacja_gracza[id]<100) grawitacja_gracza[id]++; else ColorChat(id,GREEN," [CoD MoD]^x01 Maksymalny poziom^x03 grawitacji^x01 osiagniety.^x03 [%i]", grawitacja_gracza[id]); } } punkty_gracza[id]--; if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }