Ogólnie rozumiem już tylko nie wiem skąd powiedzmy to wytrzasnąłeś.
new zabojca = read_data(1) // tworzymy nowa zmienna w ktorej bedzie zapisywany id zabojcy // new ofiara = read_data(2) // ta zmienna nie jest potrzebna w tym pluginie, ale warto wiedziec, ze drugi parametr funkcji DeathMsg to id ofiary // new hs = read_data(3) // jak wyzej, nie jest potrzebna w tym pluginie, ta zmienna sprawdza czy "był" headshotSam to napisałeś? czy wzorując się? Kwestia doświadczenia czy jak?
5 minut pisania, nic skomplikowanego, pierwsza lepsza osoba, która zna się chociaż trochę na pisaniu pluginów jest takie coś w stanie napisać.
W programowaniu nie chodzi tylko o znanie funkcji i pchanie ich ile i gdzie się da, tu chodzi o to, żeby w jak najłatwiejszy i najbardziej optymalny sposób wykorzystać to, co się zna i umie, aby kod działał.
new zabojca = read_data(1)
// new ofiara = read_data(2)
// new hs = read_data(3)
Event "DeathMsg" ma swoje parametry, read_data odczytuje dany parametr (wedlug kolejnosci cyfry w nawiasie), czyli read_data(1) odczytuje pierwszy parametr eventu, w którym został umieszczony - w tym przypadku jest pierwszy parametr eventu DeathMsg to index zabójcy (w skrócie - zabójca).
Zmienne tworzy się po to, aby łatwiej/ładniej wyglądał kod, bo po co mam pisać "read_data(1)" w indexie funkcji, skoro moge po prostu stworzyć nową zmienną i napisać "zabojca"?
CheQ podał link do parametrów eventów, sam z tego linku korzystam jak się zapomni coś
ps. 2 slashe (//) przed czymkolwiek w kodzie jest początkiem komentarzu, komentarze nie są brane pod uwagę podczas kompilacji, jest to tylko i wyłącznie informacja dla Ciebie
Możesz użyc //, aby cała linijka była komentarzem - czyli kompilator nie będzie kompilował całej linijki, albo /* jako początek komentarzu i */ jako koniec. Nie polecam używać "od do" 2x w sobie, przykład:
/* kod /* bla bla bla */ dalszy kod */Bo mogą wystąpić błędy.