#include <amxmodx> #include <engine> new bool:caughtJump[33] new bool:doJump[33] new Float:jumpVeloc[33][3] new newButton[33] new numJumps[33] new wallteam //==================================================================================================== static const TITLE[] = "Wall Jump VIP" static const VERSION[] = "0.6" static const AUTHOR[] = "OneEyed" //==================================================================================================== public plugin_init() { register_plugin(TITLE,VERSION,AUTHOR) register_cvar("walljump_str","300.0") register_cvar("walljump_num","2") register_touch("player", "worldspawn", "Touch_World") register_touch("player", "func_wall", "Touch_World") register_touch("player", "func_breakable", "Touch_World") } public client_disconnect(id) { caughtJump[id] = false doJump[id] = false for(new x=0;x<3;x++) jumpVeloc[id][x] = 0.0 newButton[id] = 0 numJumps[id] = 0 } public client_PreThink(id) { new team = (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) if(is_user_alive(id) && (!wallteam || wallteam == team)) { newButton[id] = get_user_button(id) new oldButton = get_user_oldbutton(id) new flags = get_entity_flags(id) //reset if we are on ground if(caughtJump[id] && (flags & FL_ONGROUND)) { numJumps[id] = 0 caughtJump[id] = false } //begin when we jump if((newButton[id] & IN_JUMP) && (flags & FL_ONGROUND) && !caughtJump[id] && !(oldButton & IN_JUMP) && !numJumps[id]) { caughtJump[id] = true entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,jumpVeloc[id]) jumpVeloc[id][2] = get_cvar_float("walljump_str") } } } public client_PostThink(id) { if(is_user_alive(id)) { if(!access(id, ADMIN_RESERVATION)) //do velocity if we walljumped if(doJump[id]) { entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,jumpVeloc[id]) doJump[id] = false if(numJumps[id] >= get_cvar_num("walljump_num")) //reset if we ran out of jumps { numJumps[id] = 0 caughtJump[id] = false } } } } public Touch_World(id, world) { if(is_user_alive(id)) { //if we touch wall and have jump pressed, setup for jump if(caughtJump[id] && (newButton[id] & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)) { //reverse velocity for(new x=0;x<2;x++) jumpVeloc[id][x] *= -1.0 numJumps[id]++ doJump[id] = true } } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Wall Jump adminwall jump admin
Started By
Szary322
, 26.11.2012 21:31
naprawienie wall jump admin
2 replies to this topic
#1
Posted 26.11.2012 21:31
Mógłby ktoś mi pomóc to przerobić ? chciałem ustawić by plugin działał tylko dla admina ,ale coś niezbyt to działa.
#3
Posted 02.12.2012 11:12
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
Also tagged with one or more of these keywords: naprawienie, wall, jump, admin
|
Naprawienie
Ranking top15 nie pokazuje dobrze graczyStarted by Trust12186 , 19.01.2024 naprawienie, ranking, top15 |
|
|
||
Naprawienie
Problem z rankingiem - /Top15Started by Kasjer , 27.07.2022 naprawienie |
|
|
|||
admins.cfgproblem z usunięciem administratora Started by Kaiser , 26.05.2020 csgo, admin, plugin, |
|
|
|||
Naprawienie
Problem VIP - GENERATORStarted by DUDUS , 13.03.2019 naprawienie |
|
|
|||
Szukam Grafików, Redaktorów, Moderatorów, Adminów Serwerów oraz SerwerówStarted by White , 21.01.2019 szukam, moderator, admin, serwer |
|
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users