Mapa fy_pukawka
Nestea****Lemon
19.11.2012
Witam , przedstawiam wam moją 1 mapę typu fy a drugą jeśli chodzi o całokształt.
Mapa jest w fazie beta , ponieważ chcę dodać do niej jeszcze kilka dupereli.
Opis mapy :
- spawn dla 10 TT i 10 CT
- 1 pojazd ( hulajnoga ) dla TT oraz 1 pojazd ( hulajnoga ) dla CT
- 4 x Ak47 na każdym respie
- 4 x M4A1 na każdym respie
- 2 x AWP na każdym respie
- na mapie jest podziemne przejście w którym znajdują się drewniane bloki które trzeba rozwalić aby przedostać się na 2 stronę
- główny budynek z dachem ( miejscem dla snajperów )
Jeżeli chcecie coś zaproponować abym dodał do mapy to proszę śmiało , ja nie mam pomysłów
SS`y :
Mapa jest w fazie beta , ponieważ chcę dodać do niej jeszcze kilka dupereli.
Opis mapy :
- spawn dla 10 TT i 10 CT
- 1 pojazd ( hulajnoga ) dla TT oraz 1 pojazd ( hulajnoga ) dla CT
- 4 x Ak47 na każdym respie
- 4 x M4A1 na każdym respie
- 2 x AWP na każdym respie
- na mapie jest podziemne przejście w którym znajdują się drewniane bloki które trzeba rozwalić aby przedostać się na 2 stronę
- główny budynek z dachem ( miejscem dla snajperów )
Jeżeli chcecie coś zaproponować abym dodał do mapy to proszę śmiało , ja nie mam pomysłów
SS`y :
Spoiler
Attached Files
Droso
28.11.2012
Dobra już widzę SS:
Błędy:
Plusy:
Nie zniechęcaj się, tylko weź sobie do serca błędy i je popraw.
Błędy:
- Brak cieni
- Dziwne niektóre tekstury
- Źle oteksturowane obiekty (nierówno)
Plusy:
- Twoja mapa!
- Twoja pierwsza mapa!
- Da się na niej grać
Nie zniechęcaj się, tylko weź sobie do serca błędy i je popraw.
Droso
29.11.2012
Błędy cieni to najczęściej błąd złych kompilatorów lub nie masz bytów light i light_environment.
Popraw, a mapa będzie wyglądała lepiej.
Jak chcesz to podeślij mi plik .rmf/.map na PW, to ci jeszcze tekstury poprawie
Popraw, a mapa będzie wyglądała lepiej.
Jak chcesz to podeślij mi plik .rmf/.map na PW, to ci jeszcze tekstury poprawie