Nie ma grawitki po użyciu spadochronu
konieczko98
13.11.2012
Witajcie mam server Paintball. Na serwerze mam vipy, wgrałem spadochron i jak się go użyje to nie działa grawitacja Vip,Dałby rade ktoś go przerobić by działał ? oto link do pluginu którego użyelm [grawitacja vipa wynosi 500]
http://amxx.pl/topic...hron-parachute/
czekam na pomoc
http://amxx.pl/topic...hron-parachute/
czekam na pomoc
Emil29 14.11.2012
To jest standardowy bug. Najlepiej usuń spadochron z serwa i nie będzie tego problemu
To jest standardowy bug. Najlepiej usuń spadochron z serwa i nie będzie tego problemu
To jest standardowy bug. Najlepiej usuń spadochron z serwa i nie będzie tego problemu
Filip1512
15.11.2012
To byś musiał 2 pluginy ze sobą połączyć w 1.
Użytkownik `NN edytował ten post 15.11.2012 00:16
Użytkownik `NN edytował ten post 15.11.2012 00:16
MaxiKINGer 19.11.2012
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <engine> new bool:has_parachute[33] new para_ent[33] new pDetach, pFallSpeed, pEnabled public plugin_precache() precache_model("models/parachute.mdl") public plugin_init() { register_plugin("Parachute", "1.3", "KRoT@L/JTP10181") // edited by ^^KaMaZZ~.^ pEnabled = register_cvar("sv_parachute", "1" ) pFallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "100") pDetach = register_cvar("parachute_detach", "1") register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be") register_event("DeathMsg", "death_event", "a") register_cvar("gravitacja_vipa", "0.65") //Setup jtp10181 CVAR new cvarString[256], shortName[16] copy(shortName,15,"chute") register_cvar("jtp10181","",FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY) get_cvar_string("jtp10181",cvarString,255) if (strlen(cvarString) == 0) { formatex(cvarString,255,shortName) set_cvar_string("jtp10181",cvarString) } else if (contain(cvarString,shortName) == -1) { format(cvarString,255,"%s,%s",cvarString, shortName) set_cvar_string("jtp10181",cvarString) } } public client_connect(id) parachute_reset(id) public client_disconnect(id) parachute_reset(id) public newSpawn(id) { if(para_ent[id] > 0) { remove_entity(para_ent[id]) fm_set_user_gravity(id, (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? get_cvar_float("gravitacja_vipa") : 1.0)) para_ent[id] = 0 } has_parachute[id] = true; } public death_event() { new id = read_data(2) parachute_reset(id) } parachute_reset(id) { if(para_ent[id] > 0) { if (is_valid_ent(para_ent[id])) remove_entity(para_ent[id]) } if (is_user_alive(id)) fm_set_user_gravity(id, (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? get_cvar_float("gravitacja_vipa") : 1.0)) has_parachute[id] = false para_ent[id] = 0 } public client_PreThink(id) { if (!get_pcvar_num(pEnabled)) return if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id]) return new Float:fallspeed = get_pcvar_float(pFallSpeed) * -1.0 new Float:frame new button = get_user_button(id) new oldbutton = get_user_oldbutton(id) new flags = get_entity_flags(id) if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) { if (get_pcvar_num(pDetach)) { if (fm_get_user_gravity(id) == 0.1) fm_set_user_gravity(id, (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? get_cvar_float("gravitacja_vipa") : 1.0)) if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) { entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0) return } frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0 entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame) entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame) if (frame > 254.0) { remove_entity(para_ent[id]) para_ent[id] = 0 } } else { remove_entity(para_ent[id]) fm_set_user_gravity(id, (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? get_cvar_float("gravitacja_vipa") : 1.0)) para_ent[id] = 0 } return } if (button & IN_USE) { new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) if (velocity[2] < 0.0) { if(para_ent[id] <= 0) { para_ent[id] = create_entity("info_target") if(para_ent[id] > 0) { entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute") entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id) entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW) entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl") entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0) } } if (para_ent[id] > 0) { entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0) entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0) fm_set_user_gravity(id, 0.1) velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) { frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0 entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame) entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame) if (frame > 100.0) { entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1) entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0) entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0) } } } } else if (para_ent[id] > 0) { remove_entity(para_ent[id]) fm_set_user_gravity(id, (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? get_cvar_float("gravitacja_vipa") : 1.0)) para_ent[id] = 0 } } else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 ) { remove_entity(para_ent[id]) fm_set_user_gravity(id, (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? get_cvar_float("gravitacja_vipa") : 1.0)) para_ent[id] = 0 } } stock Float:fm_get_user_gravity(index) { new Float:gravity; pev(index, pev_gravity, gravity); return gravity; } stock fm_set_user_gravity(index, Float:gravity = 1.0) { set_pev(index, pev_gravity, gravity); return 1; }
Tu masz cvar od grawitacji: gravitacja_vipa "0.65" (Ustawiasz grawitację po włączeniu spadochronu...)
konieczko98
20.11.2012
a grawitacja 500 to 0.5?czy jak?
proszę przerób to na 500 -grawitacja vipa
proszę przerób to na 500 -grawitacja vipa
MaxiKINGer 21.11.2012
1.0 - normalna grawitacja.
Od tego masz cvar by sobie regulować.... Nie za ma co -.-
Od tego masz cvar by sobie regulować.... Nie za ma co -.-
konieczko98
21.11.2012
Ja dziękuje wtedy jak już jest rozwiązane...
Dziękuje
grawitacja_vipa "0.65" taki cvar?
Dziękuje
grawitacja_vipa "0.65" taki cvar?
konieczko98
22.11.2012
nie mam logów bo po wgraniu usunołem go bo crashowal
może zrób plugin w załącznik może wtedy zadziała
może zrób plugin w załącznik może wtedy zadziała
konieczko98
23.11.2012
L 11/23/2012 - 14:18:40: HudSyncObject -1 is invalid L 11/23/2012 - 14:18:40: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vip.amxx") (native "ShowSyncHudMsg") - debug not enabled! L 11/23/2012 - 14:18:40: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes). L 11/23/2012 - 14:18:46: Invalid cellvector handle provided (9:2:2) L 11/23/2012 - 14:18:46: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vip.amxx") (native "ArrayGetString") - debug not enabled! L 11/23/2012 - 14:18:46: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes). L 11/23/2012 - 14:18:46: Invalid cellvector handle provided (9:2:2) L 11/23/2012 - 14:18:46: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vip.amxx") (native "ArrayGetString") - debug not enabled! L 11/23/2012 - 14:18:46: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes). L 11/23/2012 - 14:18:50: Invalid cellvector handle provided (9:2:2) L 11/23/2012 - 14:18:50: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vip.amxx") (native "ArrayGetString") - debug not enabled! L 11/23/2012 - 14:18:50: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes). L 11/23/2012 - 14:20:51: HudSyncObject -1 is invalid L 11/23/2012 - 14:20:51: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vip.amxx") (native "ShowSyncHudMsg") - debug not enabled! L 11/23/2012 - 14:20:51: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes). L 11/23/2012 - 14:20:56: Invalid cellvector handle provided (9:2:2) L 11/23/2012 - 14:20:56: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vip.amxx") (native "ArrayGetString") - debug not enabled! L 11/23/2012 - 14:20:56: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes). L 11/23/2012 - 14:21:01: Invalid cellvector handle provided (9:1:1) L 11/23/2012 - 14:21:01: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vip.amxx") (native "ArrayGetString") - debug not enabled! L 11/23/2012 - 14:21:01: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
proszę oto logi
Użytkownik CheQ edytował ten post 23.11.2012 15:44
Dodano Code
konieczko98
23.11.2012
usunąłem grawtike
tylko za nią dałem all granaty -tylko z nimi mam 1 problem
ustawiam je w generatorze i daje je tylko jak wygram rundę jak nie wygram pokazuje ze dało tylko że na czerwono i nie mam ich, jak wygram rundę (nie zgine) to daje mi
jak ustawić by cały czas dawało?
tylko za nią dałem all granaty -tylko z nimi mam 1 problem
ustawiam je w generatorze i daje je tylko jak wygram rundę jak nie wygram pokazuje ze dało tylko że na czerwono i nie mam ich, jak wygram rundę (nie zgine) to daje mi
jak ustawić by cały czas dawało?