Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Komenda /roundsound
#1
Napisano 06.11.2012 00:27
Mam pytanie do was, jak zrobić włącznik/wyłącznik roundsoundów?
Żeby na początku rundy się nie restartowało itp.
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#2
Napisano 06.11.2012 00:41
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#3
Napisano 06.11.2012 00:53
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#4
Napisano 06.11.2012 13:58
I prosił bym o przykładowa funkcje
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#5
Napisano 06.11.2012 15:26
Tworzysz nową zmienną
new bool:rs;
Później tworzysz komendę albo menu (pierwsze krótsze) w plugin_init, która będzie zmieniała czy dana osoba chce to usłyszeć czy nie, np.:
register_clcmd("say /rsoff", "rsoff")
register_clcmd("say /rson", "rson")
Z tego co wiem, to można zrobić poprostu switcha na 1 komendę, ale ja tego nie umiem
Tworzysz funkcje do kazdej komendy:
public rsoff(id)
rs = false
public rson(id)
rs = true
I teraz w odpowiednim miejscu (PRZED FUNKCJĄ ODGRYWAJĄCĄ RSY) wstawiasz warunek
public funkcja(id){
if(rs == true){
... FUNKCJA ...
}
}
Całość wygląda mniej więcej tak:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new bool:rs;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /rsoff", "rsoff")
register_clcmd("say /rson", "rson")
}
public rsoff(id)
rs = false
public rson(id)
rs = true
public funkcja(id){
if(rs == true){
... FUNKCJA ...
}
}
Użytkownik `NN edytował ten post 06.11.2012 15:31
#6
Napisano 06.11.2012 18:52
rs[id] = !rs[id]
Co spowoduje po prostu zanegowanie wartości wpisanej wcześniej w RS.
Aby zapisać to w setinfo dodajesz coś takiego:
set_user_info(id, "_rs_active", rs[id]?'true':false);
odczyt najlepiej wykonać w client_putinserver (możesz też wcześniej, client_connect albo client_authorized, ale w connect setinfo może jeszcze nie działać)
new info[8];
get_user_info(id, "_rs_active", info, 7);
rs[id] = equali(info, "false")?false:true;
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#7
Napisano 07.11.2012 00:21
#include < amxmodx > new bool:rs[33]; public plugin_init() { register_plugin( "dadsadas","1","Leihto" ); register_clcmd( "say /roundsound", "opt_roundsound" ); } public client_putinserver( id ) rs[id] = true; public opt_roundsound( id ) { if(rs[id]) rs[id] = false; else rs[id] = true; return PLUGIN_CONTINUE; }
Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl
#8
Napisano 07.11.2012 07:32
#include <amxmodx> new bool:rs[33]; public plugin_init(){ register_plugin( "dadsadas","1","Leihto" ); register_clcmd( "say /roundsound", "opt_roundsound" ); } public client_putinserver(id) rs[id] = true; public opt_roundsound(id){ rs[id] = !rs[id]; }
If you can dream it, you can do it.
#9
Napisano 07.11.2012 11:59
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#10
Napisano 07.11.2012 15:59
Dużo osób tutaj podaje gotowy plugin, ale zauważcie, że raczej trzeba ten kod dopisać do jakiegoś gotowego pluginu na Roundsound, a nie tworzyć nowy (no chyba, że nasz roundsound posiada jakieś forwardy czy natywy). Czy jest sens podawać w takim razie gotowy kod? Czy lepiej może wskazówki jak zmodyfikować istniejący już plugin?
Ehh...
Witam,
Mam pytanie do was, jak zrobić włącznik/wyłącznik roundsoundów?
Żeby na początku rundy się nie restartowało itp.
Nigdzie nie podał *.sma, więc napisałem/napisaliśmy, w których miejscach co gdzie dodać i na podstawie gotowego pluginu poprostu umieścić odpowiednie warunki, funkcje czy zmienne w odpowiednich miejscach.
(poprawione błędy w cytacie)
Przykład:
Tworzysz nową zmiennąnew bool:rs[33];
Później tworzysz komendę albo menu (pierwsze krótsze) w plugin_init, która będzie zmieniała czy dana osoba chce to usłyszeć czy nie, np.:register_clcmd("say /rsoff", "rsoff")
register_clcmd("say /rson", "rson")
Z tego co wiem, to można zrobić poprostu switcha na 1 komendę, ale ja tego nie umiem
Tworzysz funkcje do kazdej komendy:public rsoff(id)
rs[id] = false
public rson(id)
rs[id] = true
I teraz w odpowiednim miejscu (PRZED FUNKCJĄ ODGRYWAJĄCĄ RSY) wstawiasz warunekpublic funkcja(id){
if(rs[id] == true){
... FUNKCJA ...
}
}
Całość wygląda mniej więcej tak:#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new bool:rs[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /rsoff", "rsoff")
register_clcmd("say /rson", "rson")
}
public rsoff(id)
rs[id] = false
public rson(id)
rs[id] = true
public funkcja(id){
if(rs[id] == true){
... FUNKCJA ...
}
}
Użytkownik `NN edytował ten post 07.11.2012 16:01
#11
Napisano 07.11.2012 17:47
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#12
Napisano 08.11.2012 00:19
I jak tu zrobić żeby była włączona lub wyłączona muzyka?
public wlacz_nutke(sound[]) {
new mpeg = (containi(sound, ".mp3") != -1)
if(mpeg) client_cmd(0, "mp3 play ^"%s%s^"", Nutki, sound)
else client_cmd(0, "spk ^"%s%s^"", Nutki, sound)
}
Już można zamknac kolega mi pomógł
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#13
Napisano 08.11.2012 00:35
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych