Skrzydła Archanioła: Brak odejmowanych Pun...
Zapomniany 27.10.2012
Mógłbyś ktoś zrobić, aby nie odejmowało hp podczas uderzenie w ziemię bo z pierwszej strony się nie kompiluje.
EMINEM 27.10.2012
Sprawdź wersję HubertaTM http://amxx.pl/wklejka/13371056740/
nie działa nawet nie pokazuje się w klasach.
EMINEM 27.10.2012
mi to nie działa.
ogólnie grawitacje tam mam że 1 działa a raz nie.
poźniej znowu działa.
a te "spadasz na ziemie i wywolujesz trzesienie" nie działa.
ogólnie grawitacje tam mam że 1 działa a raz nie.
poźniej znowu działa.
a te "spadasz na ziemie i wywolujesz trzesienie" nie działa.
kijo
28.10.2012
Zrobi ktoś tą klasę aby nie zabierała sobie obrażeń ? Tamta z 1 strony przerobiona nie kompiluje się. Dam +
Zapomniany 29.10.2012
Dodaj
Przed
A do
Dopisz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Edited by Zapomniany, 29.10.2012 16:06.
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(this))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_FALL)
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
Przed
public TrzesienieZiemi(id)
A do
public plugin_init
Dopisz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Edited by Zapomniany, 29.10.2012 16:06.