Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

2 Shutgun'y = 1 Magazynek

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Eryk95

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.09.2012 09:49

Mam taki problem z klasą Rusher... Oprócz M3, dodałem mu pompę i z jakiegoś powodu mają tak jakby 1 magazynek.
Jeżeli wystrzele wszystkie naboje z M3, nie ma też naboi w pompie. Jeżeli wystrzele 1 nabój z pomby, ubywa jeden z M3 ;x
Oto prościutkie .sma:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Posiada 2 Shotguny. Jest szybki";
new const bronie = 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


Jeżeli ktoś wie, jak zrobić by każdy miał swój magazynek (jak to jest np. w Strzelcu Wyborowym Ak i M4) proszę o pomoc. +++
  • +
  • -
  • 0

#2 Eryk95

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.09.2012 11:54

Refresh
  • +
  • -
  • 0

#3 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 30.09.2012 12:44

Według tego : http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/ Wynika, że mają taką samą amunicję, dlatego ubywa Ci z 2 broni na raz. Spróbuj zrobić klasę podobną, ale z famasem i galilem <- dla obserwacji. Jeśli będzie to samo, no to wiadome będzie w 100% w czym tkwi problem. W takim razie polecam w nowej rundzie nadać nie 32 ammo dla tej i tej broni, bo i tak te ammo jest wspolne, a 64 ammo (32+32 = 64 ammo RAZEM) przy użyciu : http://amxx.pl/dokum...set-user-bpammo

To tylko moja myśl, może ktoś ma lepszy pomysł i zna inne źródło problemu :>

Wadą tego jest to, że wtedy można dowolnie to niwelować. Np
XM 64ammo, M3 0
XM 0ammo, M3 64
XM 32, M3 32

itd, zależy do gracza, jednakże nie wiem jak to równo potem podzielić ;c

Użytkownik ogieR- edytował ten post 30.09.2012 12:47

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#4 Eryk95

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.09.2012 14:41

Ale nie powinno tak być bo dla przykładu dam kod .sma klasy Strzelec Wyborowy, która dobrze działa:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>


new const nazwa[] = "Strzelec Wyborowy";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


No nie różni się niczym od kodu Rusher'a z wyjątkiem tego czegoś na samym dole ;x

Użytkownik Eryk95 edytował ten post 30.09.2012 14:41

  • +
  • -
  • 0

#5 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 02.10.2012 20:47

Ale zrozum, że M4A1 ma inną amunicję, niż AK47. To widać po grze nawet, nie musisz do tego teorii znać, jest to ogólnie wiadome, że AK47 pochodzi za mocniejszą broń, ale za to z większym rozrzutem, niż M4A1.
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.10.2012 18:39

Obydwie bronie korzystają z tej samej amunicji.
Nie jest to zatem problem, temat zamykam.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych