lecz tam jest taka opcja:
5.
quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);musimy to dodać po całym switch w funkcji handle menu wyboru klas
dużo diablo modów dużo menów dlatego tylko przyklad
ja na swoim menu nie mam w menu wyboru klas switch'a !
Mam natomiast taką funkcje wyboru klas z handle:
public handle_create_class(id, menu, item) { new strona=0 g_haskit[id] = 0 if(item==MENU_EXIT){ menu_destroy(create_class) select_class(id) return PLUGIN_HANDLED } if((item == 8 || item == 9) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, RED, "[Diablo]^x01 Nie masz uprawnien aby korzystac z klasy premium."); select_class(id); return PLUGIN_CONTINUE; } player_class[id]=++item if(player_class[id]==Nekromanta) g_haskit[id] = 1 if(player_class[id]==Hunter) g_GrenadeTrap[id] = 1 if(player_class[id]==Demon) player_b_damage[id] += 5 player_b_silent[id] = 1 if(player_class[id]==Aniol) player_b_redirect[id] += 5 LoadXP(id, player_class[id]) CurWeapon(id) quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id); give_knife(id) return PLUGIN_CONTINUE }
Jet ona zrobiona aby łatwo było dodawać klasy
I jest teraz pytanie gdzie umieścić:
quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
ponieważ jak umieszczam tak jak podałem wyżej mam errory:
DiabloMOD_5.9l.sma(1460) : error 017: undefined symbol "quest_gracza"
DiabloMOD_5.9l.sma(1460) : warning 215: expression has no effect
DiabloMOD_5.9l.sma(1460) : error 001: expected token: ";", but found "]"
DiabloMOD_5.9l.sma(1460) : error 029: invalid expression, assumed zero
DiabloMOD_5.9l.sma(1460) : fatal error 107: too many error messages on one line
Za pomocne posty daję plusiki .