Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 04.05.2012 16:19
#2
Napisano 04.05.2012 16:27
Załączone pliki
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#3
Napisano 04.05.2012 18:24
#4
Napisano 04.05.2012 19:14
Załączone pliki
#5
Napisano 04.05.2012 20:57
Za przeproszeniem ciebie nie da sie pobrać.nie da sie pobrac ;/
Łap
Nie chciał w tej klasie obniżonej grawitacji i miał brać 1/1 z PPM a nie z LPM i PPM czytaj ze zrozumieniem.
Użytkownik playaz44 edytował ten post 04.05.2012 20:58
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#6
Napisano 04.05.2012 21:04
#7
Napisano 04.05.2012 21:14
Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!
#8
Napisano 04.05.2012 21:55
To niech się nauczą czytać ze zrozumieniem i sam zobacz w sma co oni mu dali... nic tylko tępić takich. Post zgłoszony.może tak trochę kultury
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Ninja[Premium]";
new const opis[] = "Na nozu spada jej widocznosc posiada he i 1/1 z noza (PPM)";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK2)
{
SetHamParamFloat(4, float(pev(this, pev_health)))
return HAM_HANDLED
}
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik playaz44 edytował ten post 04.05.2012 21:57
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#9
Napisano 05.05.2012 06:10
Załączone pliki
Użytkownik Kaski edytował ten post 05.05.2012 06:13
#10
Napisano 05.05.2012 10:02
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#11
Napisano 05.05.2012 11:12
To jak taki kox to moze sam zrob a nie cwaniakujesz@up twoja klasa zrobiona z opisem ale on chciał żeby zabijało z PPM a nie z obydwu
a zresztą na tej klasie co zrobiles tez jest grawitacja
@Edit
Spróbuj to jak nie dziala to nie wiem
Załączone pliki
Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 05.05.2012 11:16
#12
Napisano 05.05.2012 11:27
To jak taki kox to moze sam zrob a nie cwaniakujesz@up twoja klasa zrobiona z opisem ale on chciał żeby zabijało z PPM a nie z obydwu
a zresztą na tej klasie co zrobiles tez jest grawitacja
@Edit
Spróbuj to jak nie dziala to nie wiem
Tak się składa cwaniaku, że zrobiłem już w 1szym poście a grawitka jest bo już była w tej klasie on chciał tylko dodać 1/1 z kosy PPM...
Użytkownik playaz44 edytował ten post 05.05.2012 11:29
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#13
Napisano 05.05.2012 12:03
#14
Napisano 05.05.2012 12:07
O jejku cwaniaku człowiek nie maszyna może się pomylić żebyście się tak do amxbansa przyłożyli żeby był bez błędów...To cwaniaku co mowisz ze on nie chce grawitacji ?
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#15
Napisano 05.05.2012 12:16
Ale nie pisz czytajcie ze zrozumieniem...
Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 05.05.2012 12:17
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąNapisany przez wojtu1 , 16.05.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych