Witam, mam takie pytanie mogli byście mi posłać lub pomoc, pytanie polega na tym:
Gdy Gracz Wybierze klase automatycznie przybiera mu hp zaleznie od klasy.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Aktualizacja HP przy wybraniu klasy
Temat rozp.
R3sp3cT
, 29.04.2012 12:07
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.04.2012 12:07
#2
Napisano 29.04.2012 18:08
za give_knife(id) w wyborze klas
dodaj
change_health(id,999,0,"")
dodaj
change_health(id,999,0,"")
#4
Napisano 29.04.2012 21:25
public ResetHUD(id)<br>{<br> <br> if (is_user_connected(id))<br> { <br> remove_task(id+GLUTON)<br> change_health(id,9999,0,"")
Tak się zaczyna resethud. LDaczego nitk nie dostaje 9999hp?
Ale ok nie ma ludzi nie omylnych wytluamcz mi jak to zrobic i koledze ,który prosi ; ))
#6
Napisano 30.04.2012 22:47
W roundstart masz pętle , więc coś takiego odpada
#7
Napisano 01.05.2012 14:42
Tam gdzie masz wybranie klasy to dajesz np :
Ważne, żeby 2 nowe linijki było pod LoadXP. Tylko pewne to nie jest, bo możliwe, że jeszcze nie wczyta mu jeszcze LoadXD, czyli uwzględni, że ma siłe =0, czyli 0*2 = 0. Wtedy powinien mieć tylko tyle HP, ile ma klasa standardowo, chyba, że zrobisz coś takiego :
Oczywiście ten 2 public gdzieś na końcu kodu umieść, a case ustalasz według takiego jak masz
W tym wypadku dostaniemy HP po 2 sekundach od wybrania klasy, ale to też zależy od Twojej bazy, czy szybko załaduje dane
case 0: {
player_class[id] = KLASA
LoadXP(id, player_class[id])
new hp = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
set_user_health(id,hp)
}
Ważne, żeby 2 nowe linijki było pod LoadXP. Tylko pewne to nie jest, bo możliwe, że jeszcze nie wczyta mu jeszcze LoadXD, czyli uwzględni, że ma siłe =0, czyli 0*2 = 0. Wtedy powinien mieć tylko tyle HP, ile ma klasa standardowo, chyba, że zrobisz coś takiego :
case 0: {
player_class[id] = KLASA
LoadXP(id, player_class[id])
set_task(2.0,"daj_mi_zycie",id)
}
public daj_mi_zycie(id) {
new hp = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
set_user_health(id,hp)
}
Oczywiście ten 2 public gdzieś na końcu kodu umieść, a case ustalasz według takiego jak masz
W tym wypadku dostaniemy HP po 2 sekundach od wybrania klasy, ale to też zależy od Twojej bazy, czy szybko załaduje dane
Użytkownik ogieR- edytował ten post 01.05.2012 14:48
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych