←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Aktualizacja HP przy wybraniu klasy

  • +
  • -
R3sp3cT's Photo R3sp3cT 29.04.2012

Witam, mam takie pytanie mogli byście mi posłać lub pomoc, pytanie polega na tym:

Gdy Gracz Wybierze klase automatycznie przybiera mu hp zaleznie od klasy.
Quote

Dizip's Photo Dizip 29.04.2012

za give_knife(id) w wyborze klas
dodaj
change_health(id,999,0,"")
Quote

  • +
  • -
KoRnY's Photo KoRnY 29.04.2012

I w efekcie dostanie każdy 999hp.
Quote

Dizip's Photo Dizip 29.04.2012

public ResetHUD(id)<br>{<br>&nbsp;&nbsp; &nbsp;<br>&nbsp;&nbsp; &nbsp;if (is_user_connected(id))<br>&nbsp;&nbsp; &nbsp;{&nbsp;&nbsp; &nbsp;<br>&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;remove_task(id+GLUTON)<br>&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;change_health(id,9999,0,"")


Tak się zaczyna resethud. LDaczego nitk nie dostaje 9999hp?

Ale ok nie ma ludzi nie omylnych wytluamcz mi jak to zrobic i koledze ,który prosi ; ))
Quote

  • +
  • -
KoRnY's Photo KoRnY 30.04.2012

Na początku do
public RoundStart :
new hp = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2

I poniżej np pod give_knife(id)
set_user_health(id,hp)


Nie testowałem , ale powinno śmigać.
Quote

Dizip's Photo Dizip 30.04.2012

W roundstart masz pętle , więc coś takiego odpada
Quote

  • +
  • -
ogieR8's Photo ogieR8 01.05.2012

Tam gdzie masz wybranie klasy to dajesz np :

case 0: {
player_class[id] = KLASA
LoadXP(id, player_class[id])

new hp = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
set_user_health(id,hp)
}

Ważne, żeby 2 nowe linijki było pod LoadXP. Tylko pewne to nie jest, bo możliwe, że jeszcze nie wczyta mu jeszcze LoadXD, czyli uwzględni, że ma siłe =0, czyli 0*2 = 0. Wtedy powinien mieć tylko tyle HP, ile ma klasa standardowo, chyba, że zrobisz coś takiego :

case 0: {
player_class[id] = KLASA
LoadXP(id, player_class[id])
set_task(2.0,"daj_mi_zycie",id)
}

public daj_mi_zycie(id) {
new hp = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
set_user_health(id,hp)
}


Oczywiście ten 2 public gdzieś na końcu kodu umieść, a case ustalasz według takiego jak masz ;)

W tym wypadku dostaniemy HP po 2 sekundach od wybrania klasy, ale to też zależy od Twojej bazy, czy szybko załaduje dane ;)

Edited by ogieR-, 01.05.2012 14:48.
Quote