Aktualizacja HP przy wybraniu klasy
R3sp3cT
29.04.2012
Witam, mam takie pytanie mogli byście mi posłać lub pomoc, pytanie polega na tym:
Gdy Gracz Wybierze klase automatycznie przybiera mu hp zaleznie od klasy.
Gdy Gracz Wybierze klase automatycznie przybiera mu hp zaleznie od klasy.
Dizip 29.04.2012
public ResetHUD(id)<br>{<br> <br> if (is_user_connected(id))<br> { <br> remove_task(id+GLUTON)<br> change_health(id,9999,0,"")
Tak się zaczyna resethud. LDaczego nitk nie dostaje 9999hp?
Ale ok nie ma ludzi nie omylnych wytluamcz mi jak to zrobic i koledze ,który prosi ; ))
KoRnY
30.04.2012
Na początku do
public RoundStart :
I poniżej np pod give_knife(id)
Nie testowałem , ale powinno śmigać.
public RoundStart :
new hp = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
I poniżej np pod give_knife(id)
set_user_health(id,hp)
Nie testowałem , ale powinno śmigać.
ogieR8
01.05.2012
Tam gdzie masz wybranie klasy to dajesz np :
Ważne, żeby 2 nowe linijki było pod LoadXP. Tylko pewne to nie jest, bo możliwe, że jeszcze nie wczyta mu jeszcze LoadXD, czyli uwzględni, że ma siłe =0, czyli 0*2 = 0. Wtedy powinien mieć tylko tyle HP, ile ma klasa standardowo, chyba, że zrobisz coś takiego :
Oczywiście ten 2 public gdzieś na końcu kodu umieść, a case ustalasz według takiego jak masz
W tym wypadku dostaniemy HP po 2 sekundach od wybrania klasy, ale to też zależy od Twojej bazy, czy szybko załaduje dane
Edited by ogieR-, 01.05.2012 14:48.
case 0: {
player_class[id] = KLASA
LoadXP(id, player_class[id])
new hp = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
set_user_health(id,hp)
}
Ważne, żeby 2 nowe linijki było pod LoadXP. Tylko pewne to nie jest, bo możliwe, że jeszcze nie wczyta mu jeszcze LoadXD, czyli uwzględni, że ma siłe =0, czyli 0*2 = 0. Wtedy powinien mieć tylko tyle HP, ile ma klasa standardowo, chyba, że zrobisz coś takiego :
case 0: {
player_class[id] = KLASA
LoadXP(id, player_class[id])
set_task(2.0,"daj_mi_zycie",id)
}
public daj_mi_zycie(id) {
new hp = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
set_user_health(id,hp)
}
Oczywiście ten 2 public gdzieś na końcu kodu umieść, a case ustalasz według takiego jak masz
W tym wypadku dostaniemy HP po 2 sekundach od wybrania klasy, ale to też zależy od Twojej bazy, czy szybko załaduje dane
Edited by ogieR-, 01.05.2012 14:48.