Witam,
Poszukuję pluginu oraz instrukcji do podmiany Dźwięków broni na serwerze cs1.6
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Plugin Zmiana Dźwięków Broni na Serwerze
Temat rozp.
aquanek
, 25.04.2012 21:59
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.04.2012 21:59
#2
Napisano 25.04.2012 22:03
dźwięki musisz zmienić w modelu broni
#4
Napisano 04.07.2012 19:50
Musisz przekompilować plik .mdl edytując wcześniej .qc. Wymagane programy:
W internecie znajdziesz tutoriale dt. dekompilacje modeli dla silnika GoldSrc.
- Jed's Half-Life Model Viewer - mdldec - studiomdl
W internecie znajdziesz tutoriale dt. dekompilacje modeli dla silnika GoldSrc.
#5
Napisano 12.07.2012 17:24
no zdekompilowałem, ale jak podmienić ścieżki do dźwięków?
jest tylko to:
jest tylko to:
/* ============================================================================== QC script generated by Half-Life MDL Decompiler 1.2 2003, Kratisto. Based on code from Valve's HL SDK. v_aknano.mdl Original internal name: "v_galil.mdl" ============================================================================== */ $modelname "v_aknano.mdl" $cd ".\" $cdtexture ".\" $scale 1.0 $cliptotextures $bbox 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 $cbox 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 $eyeposition 0.000000 0.000000 0.000000 //reference mesh(es) $body "studio" "part1" $body "studio" "part2" $body "studio" "part3" $body "hands" "cshandsr" $body "hands" "cshandsl" // 2 attachment(s) $attachment 0 "AK74u" 0.000000 -17.000000 -122.599998 $attachment 1 "AK74u" 0.000000 -5.000000 2.600000 // 7 hit box(es) $hbox 0 "AK74u" -0.820000 -21.580000 -1.920000 0.840000 9.510000 4.600000 $hbox 0 "Right_L_Arm" -8.136635 -1.900000 -1.630000 0.430000 1.500000 0.950000 $hbox 0 "Right_Hand" -3.525410 -1.100000 -1.590000 0.140000 0.760000 1.310000 $hbox 0 "Bone22" -1.400000 -0.720000 -0.690000 0.000000 0.650000 0.580000 $hbox 0 "Left_L_Arm" -8.136637 -1.940000 -0.950000 0.380000 1.310000 1.560000 $hbox 0 "Left_Hand" -3.525409 -0.750000 -1.610000 0.080000 0.990000 1.300000 $hbox 0 "Left1" -1.370000 -0.520000 -0.420000 0.000000 0.790000 0.810000 // 6 animation sequence(s) $sequence "idle" "idle" fps 30 $sequence "reload" "reload" fps 42 { { event 5004 30 "weapons/aksu_clipout.wav" } { event 5004 48 "weapons/aksu_clipin.wav" } { event 5004 85 "weapons/aksu_boltpull.wav" } } $sequence "draw" "draw" fps 32 $sequence "shoot1" "shoot1" fps 35 { event 5001 0 "10" } $sequence "shoot2" "shoot2" fps 35 { event 5001 0 "10" } $sequence "shoot3" "shoot3" fps 35 { event 5001 0 "10" } // End of QC script.czyli ścieżki do dzwięków przeładowania, a nie strzału ;<
#6
Napisano 12.07.2012 18:29
Za za pomocą pluginu nie można tak ?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Dzwiek"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pan PrO"
new const Fire_snd[] = { "misc/strzal.wav" } // scierzka do dźwięku
new const went[] ={ "weapon_galil" } // id broni
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, went, "Atakuje", 1);
}
public plugin_precache()
precache_sound(Fire_snd)
public Atakuje(Weapon)
{
new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4);
new szClip, szAmmo;
get_user_weapon(Player, szClip, szAmmo);
if(Player > 0 && Player < 33)
if(szClip > 0)
emit_sound(Player, CHAN_WEAPON, Fire_snd, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
Użytkownik Pan PrO edytował ten post 12.07.2012 18:31
#7
Napisano 12.07.2012 18:51
nadpisze dźwięk, będą dwa na raz... a to nie będzie fajne
powstawiałem tak
powstawiałem tak
// 6 animation sequence(s) $sequence "idle" "idle" fps 30 $sequence "reload" "reload" fps 42 { { event 5004 30 "weapons/pscod/aknano_clipout.wav" } { event 5004 48 "weapons/pscod/aknano_clipin.wav" } { event 5004 85 "weapons/pscod/aknano_boltpull.wav" } } $sequence "draw" "draw" fps 32 $sequence "shoot1" "shoot1" fps 35 { event 5001 0 "weapons/pscod/aknano_shoot1.wav" } $sequence "shoot2" "shoot2" fps 35 { event 5001 0 "weapons/pscod/aknano_shoot2.wav" } $sequence "shoot3" "shoot3" fps 35 { event 5001 0 "weapons/pscod/aknano_shoot1.wav" } // End of QC script.przeładowanie jest dobrze dalej, ale strzał się nie zmienił...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych