Sklep - pytanie
krzysiu1111
20.04.2012
Witam
Mam może banalne pytanie, ale ja się nad tym głowie i nic nie moge wymyślić. Otóż mam sklep oparty o monety(choc gdzieś oczywiście przepasłem sma więc pisze go od nowa ) i chciałbym w nim zrobić coś takiego jak losowa broń którą gracz miałby do momentu śmierci. I tu pojawia sie problem bo gdy daje np komuś jakąś broń to ma ją do końca mapy(gdy daje za pomocą cod_give_weapon),a jak dam za pomocą give_item to po wybraniu tej broni automatycznie ją wyrzuca(pewnie blokada CoD'a). Próbowałem robić tak że wyłapuje moment śmierci poprzez "register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")" i w tym dać "cod_take_weapon(id, tu_zmienna_z csw_nazwa broni)" ale wtedy również od razu mi tą bron wywala
Prosiłbym o jakieś wskazówki jak rozwiązać ten problem Bo mi już brakuje pomysłów.
Z góry dzięki
Mam może banalne pytanie, ale ja się nad tym głowie i nic nie moge wymyślić. Otóż mam sklep oparty o monety(choc gdzieś oczywiście przepasłem sma więc pisze go od nowa ) i chciałbym w nim zrobić coś takiego jak losowa broń którą gracz miałby do momentu śmierci. I tu pojawia sie problem bo gdy daje np komuś jakąś broń to ma ją do końca mapy(gdy daje za pomocą cod_give_weapon),a jak dam za pomocą give_item to po wybraniu tej broni automatycznie ją wyrzuca(pewnie blokada CoD'a). Próbowałem robić tak że wyłapuje moment śmierci poprzez "register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")" i w tym dać "cod_take_weapon(id, tu_zmienna_z csw_nazwa broni)" ale wtedy również od razu mi tą bron wywala
Prosiłbym o jakieś wskazówki jak rozwiązać ten problem Bo mi już brakuje pomysłów.
Z góry dzięki