[ROZWIĄZANE] Prośba o 3 klasy
T0F!k 13.04.2012
Witam.
Proszę o zdobienie kilku klas.
1.
Mario(Premium)
Bronie:M4a1,Ak47,deagle,he,2xflash,smoge.
Statystyki po 50.
Opis:Posiada 5 rakiet,podwojny skok,30 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo.
Flaga:Admin_level_a
2.Super Mario(Premium)
Bronie:M4a1,Ak47,deagle,he,2xflash,smoge.
Statystyki po 75.
Opis:Posiada 5 rakiet,wybucha po smierci zadajac 10 obrazen(+inta)podwojny skok,50 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo.
Flaga:Admin_level_b
3.
Sniezny Snajper(Premium)
Bronie:Mp5,Awp,scout,deagle,he,2xflash,smoge.
Statystyki po 100.
Opis:1/3 ze scouta,+200 dmg z awp(+inta),mniejsza gravitacja,mniejsza widzalnosc ze scoutem,podwojny skok,30 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo.
Flaga:Admin_level_c
Za każda klase dam ++
Proszę o zdobienie kilku klas.
1.
Mario(Premium)
Bronie:M4a1,Ak47,deagle,he,2xflash,smoge.
Statystyki po 50.
Opis:Posiada 5 rakiet,podwojny skok,30 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo.
Flaga:Admin_level_a
2.Super Mario(Premium)
Bronie:M4a1,Ak47,deagle,he,2xflash,smoge.
Statystyki po 75.
Opis:Posiada 5 rakiet,wybucha po smierci zadajac 10 obrazen(+inta)podwojny skok,50 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo.
Flaga:Admin_level_b
3.
Sniezny Snajper(Premium)
Bronie:Mp5,Awp,scout,deagle,he,2xflash,smoge.
Statystyki po 100.
Opis:1/3 ze scouta,+200 dmg z awp(+inta),mniejsza gravitacja,mniejsza widzalnosc ze scoutem,podwojny skok,30 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo.
Flaga:Admin_level_c
Za każda klase dam ++
R4x0R.
13.04.2012
Proszę
Mario :
Dałem tylko tą ponieważ nie wiedziałem jak dać wybuch Super Mario !
codclass_Mario.sma 5,73 KB 48 Ilość pobrań
Mario :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Mario [Premium]";
new const opis[] = ":Posiada 5 rakiet,podwojny skok,30 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo.";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 50;
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Mario [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
Dałem tylko tą ponieważ nie wiedziałem jak dać wybuch Super Mario !
codclass_Mario.sma 5,73 KB 48 Ilość pobrań
Fajled
15.04.2012
Proszę, sprawdź:
codclass_snieznysnajper.sma 2,55 KB 17 Ilość pobrań
Niestety nie wiedziałem jak dać damage od inta ; (
Użytkownik Fajled edytował ten post 15.04.2012 22:29
codclass_snieznysnajper.sma 2,55 KB 17 Ilość pobrań
Niestety nie wiedziałem jak dać damage od inta ; (
Użytkownik Fajled edytował ten post 15.04.2012 22:29
T0F!k 16.04.2012
1/3 ze scouta,+200 dmg z awp(+inta),mniejsza gravitacja,mniejsza widzalnosc ze scoutem,podwojny skok,30 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo a mógłbyś to dodać?Ps:Niewidzalność:70 gravitka 500.Ale ++ dla ciebie.
Fajled
16.04.2012
T0F!k 16.04.2012
Chyba jest okej + dla Ciebie.
Czekam na Super Mario(kod można z generała wziaść)
Czekam na Super Mario(kod można z generała wziaść)
Fajled
16.04.2012
Hmm.... Sprawdź to:
codclass_supermario.sma 7,17 KB 25 Ilość pobrań
Nie jestem pewny poprawności działania wybuchu, ale sprawdź
Za jeden punkt inteligencji daje 0.7 dmg.
codclass_supermario.sma 7,17 KB 25 Ilość pobrań
Nie jestem pewny poprawności działania wybuchu, ale sprawdź
Za jeden punkt inteligencji daje 0.7 dmg.
Ojciec Dyrektor
17.04.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL