←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Pomoc w krótkiej edycji pluginu

C.H.L.E.B.E.K - zdjęcie C.H.L.E.B.E.K 12.07.2012

Mam taką sprawę, aby jeśli ktoś się zna na pluginach, to czy mógłby mi poprawić mój plugin do roundsoundów, bo gdy rozpoczyna się piosenka, to ucina wybuch bomby i trochę to przeszkadza, jeśli się da, to bardzobym prosił. Za pomoc - reputka na pewno będzie :)

Tutaj podaję kod z pluginu, bo jest bardzo krótki ;)

include <amxmodx>

new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/1.mp3","sound/misc/2.mp3","sound/misc/3.mp3","sound/misc/4.mp3","sound/misc/5.mp3","sound/misc/6.mp3","sound/misc/7.mp3","sound/misc/8.mp3","sound/misc/9.mp3","sound/misc/10.mp3"}

new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/1.mp3","sound/misc/2.mp3","sound/misc/3.mp3","sound/misc/4.mp3","sound/misc/5.mp3","sound/misc/6.mp3","sound/misc/7.mp3","sound/misc/8.mp3","sound/misc/9.mp3","sound/misc/10.mp3"}

public plugin_init()
{
  register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")
  register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
  register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}

public plugin_precache()
{
  new i
  for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
  precache_generic(sounds_ct[i])

  new u
  for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)
  precache_generic(sounds_terro[u])
}

public ct()
{
  client_cmd(0,"stopsound")

  client_cmd(0, "mp3 stop")

  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}

public terro()
{
  client_cmd(0,"stopsound")

  client_cmd(0, "mp3 stop")

  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Jeśli to zły dział to bardzo przepraszam i proszę o przeniesienie :)
Dziękuję z góry ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
Pan PrO - zdjęcie Pan PrO 12.07.2012

nic nie da się zrobić chyba że chcesz aby roundsoundy i muzyczka z bomby "leciały" jednocześnie
Użytkownik Pan PrO edytował ten post 12.07.2012 19:17
Odpowiedz

C.H.L.E.B.E.K - zdjęcie C.H.L.E.B.E.K 12.07.2012

Jeśli jest taka możliwość to byłbym bardzo wdzięczny.
Odpowiedz

C.H.L.E.B.E.K - zdjęcie C.H.L.E.B.E.K 13.07.2012

Pomoże ktoś?

Użytkownik C.H.L.E.B.E.K edytował ten post 13.07.2012 22:44
Odpowiedz

Nenczoks - zdjęcie Nenczoks 14.07.2012

nic nie da się zrobić chyba że chcesz aby roundsoundy i muzyczka z bomby "leciały" jednocześnie

Od czegoś jest przecież emit_sound, prawda? Tylko problem polega na tym, że musiałyby być tylko piosenki wav.
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 14.07.2012 00:23
Odpowiedz

C.H.L.E.B.E.K - zdjęcie C.H.L.E.B.E.K 14.07.2012

emit_sound chyba odgrywa inną rolę, np. odtwarza dodatkowe dźwięki, mianowicie np. przy zabiciu z noża.
Mi chodzi o to że obecnie plugin odtwarza round soundy zaraz po wybuchu bomby i nie słychać tego dźwięku wybuchu (żadnej muzyki tam nie ma), tylko od razu leci round sound i nie wiadomo kiedy bomba wybuchła bo nie słychać dźwięku wybuchu, można się tylko domyśleć po lecącym round soundzie.
Odpowiedz

C.H.L.E.B.E.K - zdjęcie C.H.L.E.B.E.K 18.07.2012

Refresh. Pomoże ktoś, błagam :(
Odpowiedz

Nenczoks - zdjęcie Nenczoks 21.07.2012

Daj SMA bomby.
Odpowiedz

C.H.L.E.B.E.K - zdjęcie C.H.L.E.B.E.K 24.07.2012

Nie wiem o jakie .sma chodzi dlatego daję w załączniku plik pluginu do roundsoundów sound_mp3.sma

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
QuahodronN - zdjęcie QuahodronN 24.07.2012

jeśli chcesz aby leciało to jednocześnie to wywal te rzeczy z pluginu

  client_cmd(0,"stopsound")

  client_cmd(0, "mp3 stop")
Odpowiedz