Pomoc w krótkiej edycji pluginu
C.H.L.E.B.E.K 12.07.2012
Mam taką sprawę, aby jeśli ktoś się zna na pluginach, to czy mógłby mi poprawić mój plugin do roundsoundów, bo gdy rozpoczyna się piosenka, to ucina wybuch bomby i trochę to przeszkadza, jeśli się da, to bardzobym prosił. Za pomoc - reputka na pewno będzie
Tutaj podaję kod z pluginu, bo jest bardzo krótki
Jeśli to zły dział to bardzo przepraszam i proszę o przeniesienie
Dziękuję z góry
Tutaj podaję kod z pluginu, bo jest bardzo krótki
include <amxmodx> new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/1.mp3","sound/misc/2.mp3","sound/misc/3.mp3","sound/misc/4.mp3","sound/misc/5.mp3","sound/misc/6.mp3","sound/misc/7.mp3","sound/misc/8.mp3","sound/misc/9.mp3","sound/misc/10.mp3"} new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/1.mp3","sound/misc/2.mp3","sound/misc/3.mp3","sound/misc/4.mp3","sound/misc/5.mp3","sound/misc/6.mp3","sound/misc/7.mp3","sound/misc/8.mp3","sound/misc/9.mp3","sound/misc/10.mp3"} public plugin_init() { register_plugin("RoundSoundy","1","Sal") register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin") } public plugin_precache() { new i for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++) precache_generic(sounds_ct[i]) new u for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++) precache_generic(sounds_terro[u]) } public ct() { client_cmd(0,"stopsound") client_cmd(0, "mp3 stop") client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] ) } public terro() { client_cmd(0,"stopsound") client_cmd(0, "mp3 stop") client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] ) } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Jeśli to zły dział to bardzo przepraszam i proszę o przeniesienie
Dziękuję z góry
Pan PrO
12.07.2012
nic nie da się zrobić chyba że chcesz aby roundsoundy i muzyczka z bomby "leciały" jednocześnie
Użytkownik Pan PrO edytował ten post 12.07.2012 19:17
Użytkownik Pan PrO edytował ten post 12.07.2012 19:17
C.H.L.E.B.E.K 13.07.2012
Pomoże ktoś?
Użytkownik C.H.L.E.B.E.K edytował ten post 13.07.2012 22:44
Użytkownik C.H.L.E.B.E.K edytował ten post 13.07.2012 22:44
Nenczoks 14.07.2012
Od czegoś jest przecież emit_sound, prawda? Tylko problem polega na tym, że musiałyby być tylko piosenki wav.nic nie da się zrobić chyba że chcesz aby roundsoundy i muzyczka z bomby "leciały" jednocześnie
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 14.07.2012 00:23
C.H.L.E.B.E.K 14.07.2012
emit_sound chyba odgrywa inną rolę, np. odtwarza dodatkowe dźwięki, mianowicie np. przy zabiciu z noża.
Mi chodzi o to że obecnie plugin odtwarza round soundy zaraz po wybuchu bomby i nie słychać tego dźwięku wybuchu (żadnej muzyki tam nie ma), tylko od razu leci round sound i nie wiadomo kiedy bomba wybuchła bo nie słychać dźwięku wybuchu, można się tylko domyśleć po lecącym round soundzie.
Mi chodzi o to że obecnie plugin odtwarza round soundy zaraz po wybuchu bomby i nie słychać tego dźwięku wybuchu (żadnej muzyki tam nie ma), tylko od razu leci round sound i nie wiadomo kiedy bomba wybuchła bo nie słychać dźwięku wybuchu, można się tylko domyśleć po lecącym round soundzie.
C.H.L.E.B.E.K 24.07.2012
Nie wiem o jakie .sma chodzi dlatego daję w załączniku plik pluginu do roundsoundów sound_mp3.sma
Załączone pliki
QuahodronN
24.07.2012
jeśli chcesz aby leciało to jednocześnie to wywal te rzeczy z pluginu
client_cmd(0,"stopsound") client_cmd(0, "mp3 stop")