Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomoc w krótkiej edycji pluginu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 C.H.L.E.B.E.K

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:148
  • GG:
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Duczki
Offline

Napisano 12.07.2012 18:25

Mam taką sprawę, aby jeśli ktoś się zna na pluginach, to czy mógłby mi poprawić mój plugin do roundsoundów, bo gdy rozpoczyna się piosenka, to ucina wybuch bomby i trochę to przeszkadza, jeśli się da, to bardzobym prosił. Za pomoc - reputka na pewno będzie :)

Tutaj podaję kod z pluginu, bo jest bardzo krótki ;)

include <amxmodx>

new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/1.mp3","sound/misc/2.mp3","sound/misc/3.mp3","sound/misc/4.mp3","sound/misc/5.mp3","sound/misc/6.mp3","sound/misc/7.mp3","sound/misc/8.mp3","sound/misc/9.mp3","sound/misc/10.mp3"}

new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/1.mp3","sound/misc/2.mp3","sound/misc/3.mp3","sound/misc/4.mp3","sound/misc/5.mp3","sound/misc/6.mp3","sound/misc/7.mp3","sound/misc/8.mp3","sound/misc/9.mp3","sound/misc/10.mp3"}

public plugin_init()
{
  register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")
  register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
  register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}

public plugin_precache()
{
  new i
  for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
  precache_generic(sounds_ct[i])

  new u
  for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)
  precache_generic(sounds_terro[u])
}

public ct()
{
  client_cmd(0,"stopsound")

  client_cmd(0, "mp3 stop")

  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}

public terro()
{
  client_cmd(0,"stopsound")

  client_cmd(0, "mp3 stop")

  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Jeśli to zły dział to bardzo przepraszam i proszę o przeniesienie :)
Dziękuję z góry ;)

#2 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 12.07.2012 19:17

nic nie da się zrobić chyba że chcesz aby roundsoundy i muzyczka z bomby "leciały" jednocześnie

Użytkownik Pan PrO edytował ten post 12.07.2012 19:17

  • +
  • -
  • 0

#3 C.H.L.E.B.E.K

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:148
  • GG:
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Duczki
Offline

Napisano 12.07.2012 22:41

Jeśli jest taka możliwość to byłbym bardzo wdzięczny.

#4 C.H.L.E.B.E.K

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:148
  • GG:
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Duczki
Offline

Napisano 13.07.2012 22:42

Pomoże ktoś?

Użytkownik C.H.L.E.B.E.K edytował ten post 13.07.2012 22:44


#5 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.07.2012 00:22

nic nie da się zrobić chyba że chcesz aby roundsoundy i muzyczka z bomby "leciały" jednocześnie

Od czegoś jest przecież emit_sound, prawda? Tylko problem polega na tym, że musiałyby być tylko piosenki wav.

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 14.07.2012 00:23


#6 C.H.L.E.B.E.K

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:148
  • GG:
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Duczki
Offline

Napisano 14.07.2012 09:29

emit_sound chyba odgrywa inną rolę, np. odtwarza dodatkowe dźwięki, mianowicie np. przy zabiciu z noża.
Mi chodzi o to że obecnie plugin odtwarza round soundy zaraz po wybuchu bomby i nie słychać tego dźwięku wybuchu (żadnej muzyki tam nie ma), tylko od razu leci round sound i nie wiadomo kiedy bomba wybuchła bo nie słychać dźwięku wybuchu, można się tylko domyśleć po lecącym round soundzie.

#7 C.H.L.E.B.E.K

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:148
  • GG:
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Duczki
Offline

Napisano 18.07.2012 21:13

Refresh. Pomoże ktoś, błagam :(

#8 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.07.2012 11:28

Daj SMA bomby.

#9 C.H.L.E.B.E.K

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:148
  • GG:
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Duczki
Offline

Napisano 24.07.2012 22:29

Nie wiem o jakie .sma chodzi dlatego daję w załączniku plik pluginu do roundsoundów sound_mp3.sma

Załączone pliki



#10 QuahodronN

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:1262
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Olo
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 24.07.2012 22:59

jeśli chcesz aby leciało to jednocześnie to wywal te rzeczy z pluginu

  client_cmd(0,"stopsound")

  client_cmd(0, "mp3 stop")

  • +
  • -
  • 0

| CPU: I7-6700K @4.7GHz | Cooling: Corsair H110 | GPU: MSI GTX 1080 Gaming X | MOBO: Asus Maximus VIII Hero | RAM: Kingston Savage 16GB DDR4 @2800MHz |

| SSD: Samsung 840 Pro 128GB | SSD2: Samsung 840 Pro 256GB  |  PSU: Be Quiet L8 630W | Case: Gladius M40 | Mouse: Gigabyte M6980X | Keyboard: Sharkoon SHARK ZONE K20 Headphones: HyperX HX Cloud Black Display: Triple LG 24MP67VQ-P |

 

TS3: ts.kreedzmania.pl - 512 Slotów - Darmowe Kanały ;)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych