Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Niewidzialność Plant/Defuse

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maciek332

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Głubczyce
Offline

Napisano 08.07.2012 16:29

Witam, czy jeśli wrzucę do public CurWeapon(id) coś takiego:



if(id == podkladajacy)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}

if(id == rozbrajajacy)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}

if(id != podkladajacy)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

if(id != rozbrajajacy)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


pod



if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;


to zadziała? Jeśli nie, to jak zrobić, aby przy podkładaniu i rozbrajaniu c4 być niewidzialnym?
  • +
  • -
  • 0

#2 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 09.07.2012 20:25

mysle ze cos w tym stylu.. z reszta najlepiej sprawdz czy dziala.. jezeli nie to cos sie wymysli

#3 Maciek332

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Głubczyce
Offline

Napisano 17.07.2012 12:16

Na botach nie działa, z graczami nie mam jak przetestować. Poczekam na dalsze posty.

Użytkownik Maciek332 edytował ten post 17.07.2012 12:21

  • +
  • -
  • 0

#4 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 17.07.2012 17:54

public RozbrajaBombe(id)
if(klasa_gracza[id])
rozbrajajacy = id;


tutaj dodaj nie widzialnosc i zrob drugi public PodkladaBombe(id).. moze w ten sposob

// Poczatek podkladanie bomby
        register_event("BarTime", "event_function", "be", "1=3")
 
// Bomba podlozona
        register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Planted_The_Bomb")
 
// Rozpoczecie rozbrajania
        register_event("BarTime", "event_function", "be", "1=5", "1=10")
 
// Bomba rozbrojona początek ( bez zestawu)
        register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Begin_Bomb_Defuse_Without_Kit")
 
// Bobma rozbrajana początek ( z zestawem)
        register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Begin_Bomb_Defuse_With_Kit")
 
// Bomba rozbrojona
        register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Defused_The_Bomb")
 
// Zaniechanie rozbrajania/podkladanie bomby
        register_event("BarTime", "event_function", "b", "1=0")
        // Musisz byc pewnien ze podkladanie/rozbrajanie bomby dziala!


#5 Maciek332

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Głubczyce
Offline

Napisano 18.07.2012 11:36

Kurde, nie bardzo rozumiem :facepalm2:
  • +
  • -
  • 0

#6 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 18.07.2012 11:40

Na botach nie działa, z graczami nie mam jak przetestować. Poczekam na dalsze posty.

Na botach nie działa, na potbotach spróbuj.
Bo z obrażeniami tak jest : na zwykłych botach nie działa a na potbotach aż miło spróboj :]

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#7 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 18.07.2012 11:46

public RozbrajaBombe(id)
if(klasa_gracza[id])
rozbrajajacy = id;


tutaj dodaj nie widzialnosc i zrob drugi public PodkladaBombe(id).. moze w ten sposob

// Poczatek podkladanie bomby
		register_event("BarTime", "event_function", "be", "1=3")

// Bomba podlozona
		register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Planted_The_Bomb")

// Rozpoczecie rozbrajania
		register_event("BarTime", "event_function", "be", "1=5", "1=10")

// Bomba rozbrojona początek ( bez zestawu)
		register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Begin_Bomb_Defuse_Without_Kit")

// Bobma rozbrajana początek ( z zestawem)
		register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Begin_Bomb_Defuse_With_Kit")

// Bomba rozbrojona
		register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Defused_The_Bomb")

// Zaniechanie rozbrajania/podkladanie bomby
		register_event("BarTime", "event_function", "b", "1=0")
		// Musisz byc pewnien ze podkladanie/rozbrajanie bomby dziala!


Co Ty to wymyślasz ?

public bomb_defusing(defuser) - Funkcja wykonywana kiedy gracz zaczyna rozbrajać bombę.
defuser - id rozbrajającego

public bomb_planting(planter) - Funkcja wykonywana kiedy gracz zaczyna podkładać bombę.
planter - id podkładającego

Użytkownik radim edytował ten post 18.07.2012 11:46

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#8 Maciek332

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Głubczyce
Offline

Napisano 18.07.2012 11:47

Na podbotach właśnie nie działa.
  • +
  • -
  • 0

#9 Maciek332

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Głubczyce
Offline

Napisano 18.07.2012 14:52

Czyli jak wreszcie zrobić, żeby przy podkładaniu i rozbrajaniu c4 być niewidzialnym, lecz jeśli przerwie się tą czynność, to widzialność wraca?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych