←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Problem, bo dodaje hp jak już jest max hp

Zablokowany

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 07.07.2012

Witam, próbowałem sam naprawić to że jak położymy apteczkę przez medyka to zabija naszych, to ja zrobiłem tą funkcje tak:

new zdrowie = get_user_health(pid);
new nowe_zdrowie = (zdrowie+totem_heal<maksymalne_zdrowie_gracza[pid])?zdrowie+totem_heal:maksymalne_zdrowie_gracza[pid];
if (is_user_alive(pid)) set_user_health(pid, nowe_zdrowie);


i zmieniłem na tą:

new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+totem_heal<maksymalne_zdrowie_gracza[pid])?zdrowie+totem_heal+0.0:maksymalne_zdrowie_gracza[pid]+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);


Ale jest problem, dodaje hp jak nawet ma max zdrowia
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 09.07.2012

dodaj moze przed tym jakiegos if'a w stylu

if(maksymalne_zdrowie_gracza < zdrowie)
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 09.07.2012

jak nie wiesz to proszę nie pisz, w tym stylu i w tym stylu napisz
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 10.07.2012

przeciez ci napisalem o co chodzi koles.. dajesz zwyklego if'a przed tym i ci dziala.. ale widze ze nawet ci sie nie chce samemu sprawdzic
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 10.07.2012

Można zamknać
Odpowiedz

Gość_21977_* 11.07.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany