Problem, bo dodaje hp jak już jest max hp
Andrzejek
07.07.2012
Witam, próbowałem sam naprawić to że jak położymy apteczkę przez medyka to zabija naszych, to ja zrobiłem tą funkcje tak:
i zmieniłem na tą:
Ale jest problem, dodaje hp jak nawet ma max zdrowia
new zdrowie = get_user_health(pid);
new nowe_zdrowie = (zdrowie+totem_heal<maksymalne_zdrowie_gracza[pid])?zdrowie+totem_heal:maksymalne_zdrowie_gracza[pid];
if (is_user_alive(pid)) set_user_health(pid, nowe_zdrowie);
i zmieniłem na tą:
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+totem_heal<maksymalne_zdrowie_gracza[pid])?zdrowie+totem_heal+0.0:maksymalne_zdrowie_gracza[pid]+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
Ale jest problem, dodaje hp jak nawet ma max zdrowia
pfkers 09.07.2012
dodaj moze przed tym jakiegos if'a w stylu
if(maksymalne_zdrowie_gracza < zdrowie)
if(maksymalne_zdrowie_gracza < zdrowie)
pfkers 10.07.2012
przeciez ci napisalem o co chodzi koles.. dajesz zwyklego if'a przed tym i ci dziala.. ale widze ze nawet ci sie nie chce samemu sprawdzic
Gość_21977_* 11.07.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL