←  Dyskusje

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Exp Orb

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 06.07.2012


co zmienić/dodać według was ?

Jeśli ktoś nie zrozumiał idei pluginu to chodzi o to że expa zbieramy poprzez zbieranie kulek które wypadają z graczy
po zabiciu / zadaniu obrażeń ( można ustawić kiedy ) wielkość kulki zależy od ilości expa który kulka "ma w sobie"
Odpowiedz

  • +
  • -
Cumshooter - zdjęcie Cumshooter 06.07.2012

bardzo fajny plugin ja proponuje dodać żeby zmienić były bardziej widoczne i to tylko to
Użytkownik Cumshooter edytował ten post 06.07.2012 16:40
Odpowiedz

  • +
  • -
TheRock - zdjęcie TheRock 06.07.2012

To takie coś jak w Minecrafcie a czy ten exp może na inny gracz zabrać go?
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 06.07.2012

Tak jak w mine
W cvarach jest do ustawienia czy inny gracz może zebrać naszego expa czy nie
Odpowiedz

MaxiKINGer - zdjęcie MaxiKINGer 06.07.2012

Można by to było zrobić jako osobny plugin do zbierania expa. (Tzn. zliczałby exp etc)
Przydałoby się np. na Paintball
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 06.07.2012

tak jest to osobny plugin aby działał pod np. paintballa musiał byś dodać forwardy do silnika moda tak jak ja to zrobiłem z cod modem
Odpowiedz

  • +
  • -
grzesiu131 - zdjęcie grzesiu131 06.07.2012

Będzie możliwość aby te 'kuleczki expa' leciały od razu po zabiciu do właściciela ?
Po napotkaniu przeszkody typu inny gracz przelatywały przez tego innego i docierały do właściciela?
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 06.07.2012

Mógłbyś dodać, że jak ustawisz cvara, że nikt nie może zabrać Ci orb'a to swoje orby widzisz tylko Ty, nikt inny. Bo po co koleś ma widzieć cudze orby skoro nie może ich podnieść ; )
Odpowiedz

  • +
  • -
Maniek974 - zdjęcie Maniek974 06.07.2012

Proponował bym zmienić dźwięk i można było by dodać żeby ten exp co wyleci odejmował exp zabitemu. Oczywiście ustawinie cvare'm czy to się chce czy nie.
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 06.07.2012

Po napotkaniu przeszkody typu inny gracz przelatywały przez tego innego i docierały do właściciela?

możesz to zrobić odpowiednio ustawiając cvary
radim dodam to jako opcje do włączenia w cvarach
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 06.07.2012

Proponował bym zmienić dźwięk

to jest oryginalny dźwięk z minecraft :D
Odpowiedz

  • +
  • -
Maniek974 - zdjęcie Maniek974 06.07.2012

No tak ale można by było coś dodać pod Call of duty :D
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 10.07.2012

Można by cvar na zmiennej "pCvarOnlyOwner" wczytywać tylko raz na rundę i przypisywać to do jakiejś zmiennej, bo teraz ten cvar wczytuje się dużo razy (i jeszcze trochę) w czasie jednej sekundy.
A co do użycia "state" to jeszcze tego nie widziałem/słyszałem, że coś takiego można zrobić.
Odpowiedz

  • +
  • -
Ortega - zdjęcie Ortega 10.07.2012

Dodaj zmienną z_position, żeby na start były floating i mogły lecieć do gracza ;)

@sebul
http://forums.allied...ead.php?t=85981
Przydatne w nietypowych sytuacjach patrz Infinite Round i blokadę pamięci.
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 10.07.2012

mozna by zroibc, zeby te kulki skakały :>
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 13.07.2012

Coś mi tu nie gra, edytowałem plugin pod swoje diablo, parę rzeczy pozmieniałem i niby działa, ale nie tak jak trzeba. Kulek nie widać, a raczej widać, ale nie tam gdzie trzeba, chociażby są na respie, przy ciele widać je dopiero gdy się podejdzie do niego na taką odległość, że kulki zaczynają się ruszać, choć i tutaj trochę to dziwnie wygląda, bo wylatują one tak jakby z ziemi. Budowy pluginu praktycznie nie zmieniałem, więc dziwię się czemu coś takiego się dzieje.
Mógłbyś napisać gdzie wykonujesz forwardy
forward cod_exp_kill( id , iKilled , iExp );
forward cod_exp_damage( id , iKilled , iExp );

?

Jeszcze raz dobrze przetestowałem te kulki i wychodzi na to, że wszystko działa, ale czasami kulki widać na respie, w miejscu gdzie jest spawn, do tego kulek nie widać z większej odległości, trzeba być bardzo blisko zabitego, aby było je widać.

Znalazłem też parę błędów w kodzie, ale chyba taki najważniejszy, to zamiast
public fwAddToFullPack(es_handle, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
if( player ) return FMRES_IGNORED;

powinno być
public fwAddToFullPack(es_handle, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
if( !player ) return FMRES_IGNORED;
Odpowiedz