Exp Orb
DarkGL
06.07.2012
co zmienić/dodać według was ?
Jeśli ktoś nie zrozumiał idei pluginu to chodzi o to że expa zbieramy poprzez zbieranie kulek które wypadają z graczy
po zabiciu / zadaniu obrażeń ( można ustawić kiedy ) wielkość kulki zależy od ilości expa który kulka "ma w sobie"
Cumshooter
06.07.2012
bardzo fajny plugin ja proponuje dodać żeby zmienić były bardziej widoczne i to tylko to
Użytkownik Cumshooter edytował ten post 06.07.2012 16:40
Użytkownik Cumshooter edytował ten post 06.07.2012 16:40
TheRock
06.07.2012
To takie coś jak w Minecrafcie a czy ten exp może na inny gracz zabrać go?
DarkGL
06.07.2012
Tak jak w mine
W cvarach jest do ustawienia czy inny gracz może zebrać naszego expa czy nie
W cvarach jest do ustawienia czy inny gracz może zebrać naszego expa czy nie
MaxiKINGer 06.07.2012
Można by to było zrobić jako osobny plugin do zbierania expa. (Tzn. zliczałby exp etc)
Przydałoby się np. na Paintball
Przydałoby się np. na Paintball
DarkGL
06.07.2012
tak jest to osobny plugin aby działał pod np. paintballa musiał byś dodać forwardy do silnika moda tak jak ja to zrobiłem z cod modem
grzesiu131
06.07.2012
Będzie możliwość aby te 'kuleczki expa' leciały od razu po zabiciu do właściciela ?
Po napotkaniu przeszkody typu inny gracz przelatywały przez tego innego i docierały do właściciela?
Po napotkaniu przeszkody typu inny gracz przelatywały przez tego innego i docierały do właściciela?
radim
06.07.2012
Mógłbyś dodać, że jak ustawisz cvara, że nikt nie może zabrać Ci orb'a to swoje orby widzisz tylko Ty, nikt inny. Bo po co koleś ma widzieć cudze orby skoro nie może ich podnieść ; )
Maniek974
06.07.2012
Proponował bym zmienić dźwięk i można było by dodać żeby ten exp co wyleci odejmował exp zabitemu. Oczywiście ustawinie cvare'm czy to się chce czy nie.
DarkGL
06.07.2012
możesz to zrobić odpowiednio ustawiając cvaryPo napotkaniu przeszkody typu inny gracz przelatywały przez tego innego i docierały do właściciela?
radim dodam to jako opcje do włączenia w cvarach
sebul
10.07.2012
Można by cvar na zmiennej "pCvarOnlyOwner" wczytywać tylko raz na rundę i przypisywać to do jakiejś zmiennej, bo teraz ten cvar wczytuje się dużo razy (i jeszcze trochę) w czasie jednej sekundy.
A co do użycia "state" to jeszcze tego nie widziałem/słyszałem, że coś takiego można zrobić.
A co do użycia "state" to jeszcze tego nie widziałem/słyszałem, że coś takiego można zrobić.
Ortega
10.07.2012
Dodaj zmienną z_position, żeby na start były floating i mogły lecieć do gracza
@sebul
http://forums.allied...ead.php?t=85981
Przydatne w nietypowych sytuacjach patrz Infinite Round i blokadę pamięci.
@sebul
http://forums.allied...ead.php?t=85981
Przydatne w nietypowych sytuacjach patrz Infinite Round i blokadę pamięci.
sebul
13.07.2012
Coś mi tu nie gra, edytowałem plugin pod swoje diablo, parę rzeczy pozmieniałem i niby działa, ale nie tak jak trzeba. Kulek nie widać, a raczej widać, ale nie tam gdzie trzeba, chociażby są na respie, przy ciele widać je dopiero gdy się podejdzie do niego na taką odległość, że kulki zaczynają się ruszać, choć i tutaj trochę to dziwnie wygląda, bo wylatują one tak jakby z ziemi. Budowy pluginu praktycznie nie zmieniałem, więc dziwię się czemu coś takiego się dzieje.
Mógłbyś napisać gdzie wykonujesz forwardy
?
Jeszcze raz dobrze przetestowałem te kulki i wychodzi na to, że wszystko działa, ale czasami kulki widać na respie, w miejscu gdzie jest spawn, do tego kulek nie widać z większej odległości, trzeba być bardzo blisko zabitego, aby było je widać.
Znalazłem też parę błędów w kodzie, ale chyba taki najważniejszy, to zamiast
powinno być
Mógłbyś napisać gdzie wykonujesz forwardy
forward cod_exp_kill( id , iKilled , iExp );
forward cod_exp_damage( id , iKilled , iExp );
?
Jeszcze raz dobrze przetestowałem te kulki i wychodzi na to, że wszystko działa, ale czasami kulki widać na respie, w miejscu gdzie jest spawn, do tego kulek nie widać z większej odległości, trzeba być bardzo blisko zabitego, aby było je widać.
Znalazłem też parę błędów w kodzie, ale chyba taki najważniejszy, to zamiast
public fwAddToFullPack(es_handle, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
if( player ) return FMRES_IGNORED;
powinno być
public fwAddToFullPack(es_handle, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
if( !player ) return FMRES_IGNORED;