←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
[ROZWIĄZANE] Problem procentowy exp

Locked

  • +
  • -
Andrzejek's Photo Andrzejek 04.07.2012

Witam, mam problem z procentowym expem DarkGL, bo nie wyświetla sie prawidlowo, wyświetla jakieś duze liczby typu 34123512512 poziom a procentu w ogóle nie pokazuje to co jest?

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]],ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]-1] : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i %0.1f%%^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target],fProcent, nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]-1] : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id],fProcent, nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Quote

  • +
  • -
Lost's Photo Lost 04.07.2012

Pisałem u niego na blogu, że spieprzył sprawę, ale olał to i woli dalej tworzyć nowe rzeczy, zamiast naprawić stare.
Quote

  • +
  • -
d0naciak's Photo d0naciak 04.07.2012



public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;



set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %d %^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target]/doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]]*100, poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %d %]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id]/doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]]*100, poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 04.07.2012

ale olał to i woli dalej tworzyć nowe rzeczy

o ja zły i nie dobry :decayed:
a wracając do tematu ja widzę błąd przejrzyj jeszcze raz
http://darkgl.amxx.p...procentowy-exp/
i dowiesz się o co chodzi :P
Quote

  • +
  • -
Andrzejek's Photo Andrzejek 04.07.2012

DARKGL ale zauważ jedno prefix tematu Cod Stary!, a ty podales do Cod Nowy, wiec jak?
Edited by Andrzejek, 04.07.2012 10:58.
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 04.07.2012

Każdy może się pomylić
http://darkgl.amxx.p...ocentowy-exp-2/
ciężko było znaleźć :F
Quote

  • +
  • -
Andrzejek's Photo Andrzejek 04.07.2012

No bardzo cięzko tylko jest jeden problem, ta funkcja ma wlasnie tego buga
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 05.07.2012

Funkcja w tutorialu różni się od twojej
Quote

  • +
  • -
Andrzejek's Photo Andrzejek 05.07.2012

DarkGl, ja wybrałem „Chcemy widzieć exp i procenty”


public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]],ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]-1] : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i %0.1f%%^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], fProcent,poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]-1] : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], fProcent,poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

i czym sie rózni? Oświecisz mnie?
Quote

  • +
  • -
Andrzejek's Photo Andrzejek 06.07.2012

Można zamknać, juz sobie poradzilem
Quote

Gość_21977_* 07.07.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Posted Image raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked