←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Problem z kompliajcą

System'ek - zdjęcie System'ek 30.06.2012

Korzystając z [cod nowy] Regeneracja HP (Działająca Menu+SMA silnika tzw gotowiec) - Poradniki, Łatki oraz Pluginy - AMXX.pl: Support AMX Mod X oraz Cod Nowy statystyka obrażenia | DarkGL Blog próbowałem dodać nowe statystyki. Wydaje mi się, że wszystko dobrze zrobiłem, ale nie chce się przekompilować... Proszę o pomoc Załączony plik  QTM_CodMod - Kopia.sma   47,74 KB   8 Ilość pobrań

//Edit, sma mi się nie załadowało :D

Załączone pliki


Użytkownik System'ek edytował ten post 30.06.2012 23:30
Odpowiedz

  • +
  • -
Maniek974 - zdjęcie Maniek974 30.06.2012

1.Jak mamy ci pomóc bez pliku .sma? ;)
2. Drugi link nie działa
Odpowiedz

System'ek - zdjęcie System'ek 30.06.2012

Już dodałem.
Odpowiedz

Flk - zdjęcie Flk 01.07.2012

czytajcie poradnik ze zrozumienie to nie bedzie takich problemow
Załączony plik  QTM_CodMod - Kopia.sma   47,36 KB   9 Ilość pobrań
Odpowiedz

System'ek - zdjęcie System'ek 01.07.2012

Działa, teraz mam problem z klasą bo nie chce mi się przekopilować...

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>


new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new const nazwa[] = "Wsparcie Ogniowe";
new const opis[] = "Posiada dwie rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new const obrazenia = 50;
new const regeneracja = 5;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, obrazenia, regeneracja);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

Odpowiedz

Flk - zdjęcie Flk 01.07.2012

po pierwsze obrazenia nie sa dodawane do klasy po drugi musisz to robi lokalnie i miec zrobiony codmod.inc

aj sorki tych statystyk sie nie dodaje do klas :)
Odpowiedz

System'ek - zdjęcie System'ek 01.07.2012

A to spoko, czyli nie będzie ich widać jak wpiszę /klasy?
Odpowiedz

Flk - zdjęcie Flk 01.07.2012

tak nie bedzie :)
Odpowiedz