Mam problem z odtwarazniem dzwieku w tej funkcji:
//moc bestii public bestiaon(id) { if(player_class[id] == Bestia){ c_bestia[id] = 1 set_gravitychange(id) set_speedchange(id) change_health(id,50,0,"") set_task(15.0, "bestiaoff", id) //client_cmd(id, "spk diablosound/rykkk"); //emit_sound(id, CHAN_AUTO, "diablosound/rykkk.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) //engfunc(EngFunc_EmitSound,ent,CHAN_AUTO,"diablosound/rykkk.wav",1.0,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM) //emit_sound(id, CHAN_STATIC, "rykbestii.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); //emit_sound (id, 0, "rykbestii.wav", 0.5, 0.8,0, 100 ) msg_bartime2(id, 15) } }
Próbowałem odtworzeć tymi wszystkimi sposobami, bezskutecznie.
Funkcja jest wywoływana na binda.
Dzięki za pomoc.
Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 24.06.2012 12:29