Prośba o 3 itemki :]
delmus 13.06.2012
Witam , chciałbym aby ktoś napisał dla mnie ,albo jak gdzieś widział to dał link do takich itemów:
1.
Nazwa: Deagle Generała
Opis: 1/4-6 natychmiastowe zabicie z deagla (losowo dobierane)
2.
Nazwa: Granat Generała
Opis: 1/2 z HE
3. Coś jak stalker ring na diablo modzie
Nazwa: Mistrzowski Kamuflaz
Opis: Posiadasz 5hp oraz 5/255 widzialności.
4.
Nazwa: Peleryna Niewidka
Opis: 50-100/255 niewidzialnosci
1.
Nazwa: Deagle Generała
Opis: 1/4-6 natychmiastowe zabicie z deagla (losowo dobierane)
2.
Nazwa: Granat Generała
Opis: 1/2 z HE
3. Coś jak stalker ring na diablo modzie
Nazwa: Mistrzowski Kamuflaz
Opis: Posiadasz 5hp oraz 5/255 widzialności.
4.
Nazwa: Peleryna Niewidka
Opis: 50-100/255 niewidzialnosci
Killer Strike 15.06.2012
Zmień nazwę tematu, bo prosisz o 4 a nie 3 perki ;]
Zrobiłem Deagle Generała aczkolwiek nie jest 1/4-6 tylko 1/LW czyli może równie dobrze być 1/3 jak i 1/7(co do 1/7 i wyżej to nie jestem pewien)
Granat generała
Mistrzowski Kamuflarz
Niewidki nie zrobię, bo nie chce mi się kombinować liczę, że dasz chociaż punkt za napisanie 3 pierwszych
Edited by Killer Strike, 15.06.2012 16:48.
Zrobiłem Deagle Generała aczkolwiek nie jest 1/4-6 tylko 1/LW czyli może równie dobrze być 1/3 jak i 1/7(co do 1/7 i wyżej to nie jestem pewien)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Deagle Generala";
new const perk_desc[] = "1/LW z deagle";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new wartosc_perku[33];
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "KillerStrike");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) != 1)
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon != CSW_DEAGLE)
return HAM_IGNORED;
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this)))
return HAM_IGNORED;
}
Granat generała
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Granat Generala";
new const perk_desc[] = "1/2 z HE";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE;
new wartosc_perku[33];
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "KillerStrike");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Mistrzowski Kamuflarz
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Mistrzowski Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Masz 5 hp i jestes bardzo slabo widoczny";
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "KillerStrike");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("Health", "Health", "be");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
set_user_health(id, 5);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public Health(id)
{
if(is_user_alive(id))
if(ma_perk[id])
{
set_user_health(id, 5);
}
}
Niewidki nie zrobię, bo nie chce mi się kombinować liczę, że dasz chociaż punkt za napisanie 3 pierwszych
Edited by Killer Strike, 15.06.2012 16:48.
delmus 16.06.2012
Bym dał plus gdybyś zbanowany nie był
Jednak nie chciałbym deagle generała 1/3-7 ,wiec czekam na takiego 1/4-6 oraz na pelerynę niewidkę
Jednak nie chciałbym deagle generała 1/3-7 ,wiec czekam na takiego 1/4-6 oraz na pelerynę niewidkę
delmus 17.06.2012
Granat generała do poprawki, bo przecież osoba ,która ma ten item powinna otrzymać granat ,a go nie dostaje.
Piotreq183 18.06.2012
zrobiłem, powinnien otrzymywać granat
Edited by Piotreq183, 18.06.2012 19:11.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Granat Generala";
new const perk_desc[] = "1/2 z HE";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE);
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Piotreq183");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, bronie);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Edited by Piotreq183, 18.06.2012 19:11.