←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Prośba o 3 itemki :]

Locked

delmus's Photo delmus 13.06.2012

Witam , chciałbym aby ktoś napisał dla mnie ,albo jak gdzieś widział to dał link do takich itemów:

1.
Nazwa: Deagle Generała
Opis: 1/4-6 natychmiastowe zabicie z deagla (losowo dobierane)

2.
Nazwa: Granat Generała
Opis: 1/2 z HE

3. Coś jak stalker ring na diablo modzie
Nazwa: Mistrzowski Kamuflaz
Opis: Posiadasz 5hp oraz 5/255 widzialności.

4.
Nazwa: Peleryna Niewidka
Opis: 50-100/255 niewidzialnosci
Quote

Killer Strike's Photo Killer Strike 15.06.2012

Zmień nazwę tematu, bo prosisz o 4 a nie 3 perki ;]
Zrobiłem Deagle Generała aczkolwiek nie jest 1/4-6 tylko 1/LW czyli może równie dobrze być 1/3 jak i 1/7(co do 1/7 i wyżej to nie jestem pewien)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Deagle Generala";
new const perk_desc[] = "1/LW z deagle";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;

new wartosc_perku[33];
new ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "KillerStrike");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(random_num(1, wartosc_perku[idattacker]) != 1)
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon != CSW_DEAGLE)
return HAM_IGNORED;

SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this)))

return HAM_IGNORED;
}


Granat generała


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Granat Generala";
new const perk_desc[] = "1/2 z HE";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE;

new wartosc_perku[33];
new ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "KillerStrike");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}


Mistrzowski Kamuflarz


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <engine>

new const perk_name[] = "Mistrzowski Kamuflaz";
new const perk_desc[] = "Masz 5 hp i jestes bardzo slabo widoczny";

new ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "KillerStrike");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("Health", "Health", "be");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
set_user_health(id, 5);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}
public Health(id)
{
if(is_user_alive(id))
if(ma_perk[id])
{
set_user_health(id, 5);
}
}


Niewidki nie zrobię, bo nie chce mi się kombinować :P liczę, że dasz chociaż punkt za napisanie 3 pierwszych :P
Edited by Killer Strike, 15.06.2012 16:48.
Quote

delmus's Photo delmus 16.06.2012

Bym dał plus gdybyś zbanowany nie był ;)
Jednak nie chciałbym deagle generała 1/3-7 ,wiec czekam na takiego 1/4-6 oraz na pelerynę niewidkę ;)
Quote

delmus's Photo delmus 17.06.2012

Granat generała do poprawki, bo przecież osoba ,która ma ten item powinna otrzymać granat ,a go nie dostaje.
Quote

Piotreq183's Photo Piotreq183 18.06.2012

zrobiłem, powinnien otrzymywać granat :)

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Granat Generala";
new const perk_desc[] = "1/2 z HE";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE);

new ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Piotreq183");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, bronie);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{

ma_perk[id] = true;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}


Edited by Piotreq183, 18.06.2012 19:11.
Quote
Locked