Siła wybuchu bomby
SzyjaN
12.06.2012
Witam. Czy jest możliwa zmiana siły wybuchu/zasięgu bomby? I jeśli tak, w jaki sposób można tego dokonać?
Droso
12.06.2012
Siła wybuchu tak (zwiększenie dmg)
Zasięg nie wiem.
Zwiększenie siły
Zasięg nie wiem.
Zwiększenie siły
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "c4" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "HubertTM" #define DMG_BLAST (1<<6) public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0); } public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(damagebits&DMG_BLAST){ damage += 300.0 // zwiekszy dmg bomby o 300.0 } return HAM_IGNORED; }
SzyjaN
12.06.2012
Dzięki, już sprawdzam czy działa, jak należy
@Niestety plugin nie działa (a przynajmniej takie mam wrażenie). Ustawiłem wartość na 999, stanąłem przy pace mając 700hp i wybuch przeżyłem
Użytkownik SzyjaN edytował ten post 12.06.2012 17:01
@Niestety plugin nie działa (a przynajmniej takie mam wrażenie). Ustawiłem wartość na 999, stanąłem przy pace mając 700hp i wybuch przeżyłem
Użytkownik SzyjaN edytował ten post 12.06.2012 17:01
G[o]Q
14.06.2012
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Pytania
do
Scripting AMXX > Pytania
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X > Pytania
do
Scripting AMXX > Pytania
Nenczoks 14.06.2012
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "c4"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HubertTM"
#define DMG_BLAST (1<<6)
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage");
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(damagebits & DMG_GENERIC){
damage *= (damagetype & DMG_BLAST) * 3
SetHamParamFloat(4, damage)
}
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 14.06.2012 20:03