←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Siła wybuchu bomby

  • +
  • -
SzyjaN - zdjęcie SzyjaN 12.06.2012

Witam. Czy jest możliwa zmiana siły wybuchu/zasięgu bomby? I jeśli tak, w jaki sposób można tego dokonać?
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 12.06.2012

Siła wybuchu tak (zwiększenie dmg)
Zasięg nie wiem.

Zwiększenie siły

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "c4"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HubertTM"
#define DMG_BLAST										  (1<<6)
public plugin_init() {
	    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	   
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
}

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){


if(damagebits&DMG_BLAST){
 
  damage += 300.0 // zwiekszy dmg bomby o 300.0
}

	    return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
SzyjaN - zdjęcie SzyjaN 12.06.2012

Dzięki, już sprawdzam czy działa, jak należy ;)

@Niestety plugin nie działa (a przynajmniej takie mam wrażenie). Ustawiłem wartość na 999, stanąłem przy pace mając 700hp i wybuch przeżyłem
Użytkownik SzyjaN edytował ten post 12.06.2012 17:01
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 14.06.2012

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Pytania

do

Scripting AMXX > Pytania
Odpowiedz

Nenczoks - zdjęcie Nenczoks 14.06.2012

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "c4"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HubertTM"

#define DMG_BLAST (1<<6)

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage");
}

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){

if(damagebits & DMG_GENERIC){

damage *= (damagetype & DMG_BLAST) * 3
SetHamParamFloat(4, damage)
}

return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik Nenczoks edytował ten post 14.06.2012 20:03
Odpowiedz