Nazwa: Elitarny Strzelec
Inteligencja: 0
Zdrowie 15
Wytrzymałość 0
Kondycja: 65
Dodatkowy opis: Brak rozrzutu broni i +10 dmg z M4A1
Bronie: mp5navy, m4a1, deagle
Nazwa: Wybraniec
Inteligencja: 0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 65
Dodatkowy opis: Ma 1 rakiete i +10 dmg z UMP45
Bronie: ump45, deagle
Nazwa: FAMAS-ter
Inteligencja: -15
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 0
Dodatkowy opis: Dodatkowe 7(+inteligencja) obrażen z FAMAS-a
Bronie: famas
Nazwa: Suchy
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja:0
Dodatkowy opis: Dostajesz M249 (1/9) i wszystkie granaty
Bronie: HE, smoke, m249, flesh
Nazwa: Dziadek
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja:0
Dodatkowy opis: 1/6 Z USP, 1/3 z HE
Bronie: HE. USP
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 25.05.2012 21:24
Suchy:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) #define AUTHOR "sCerR*!" new const nazwa[] = "Suchy"; new const opis[] = "Dostaje M249 oraz 1/9 na natychmiastowe zabicie z niego."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M249 && random_num(1,9) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 25.05.2012 21:25
#4
Napisano 26.05.2012 12:52
Łap
Załączone pliki
#6
Napisano 26.05.2012 14:48
http://amxx.pl/wklejka/13380392570/ hasło: dziadek
http://amxx.pl/wklejka/13380397980/ hasło: wybraniec
http://amxx.pl/wklejka/13380400860/ hasło: elitarny
http://amxx.pl/wklejka/13380397980/ hasło: wybraniec
http://amxx.pl/wklejka/13380400860/ hasło: elitarny
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych