Zamiast hud można zawsze wyświetlać poprzez client_print(id, print_center, "%d", czas);
ad 4. chyba chodzi o to, żeby po włączeniu odliczania TT wyświetliło się menu z wyborem broni. W funkcji odlicz dopisujesz (benio zapomniał cudzysłowiu w register_clcmd, ba być register_clcmd("say /odlicz", "odlicz")
:
new menu = menu_create("Wybierz broń", "menu_handler");
menu_additem(menu, "AK 47", "weapon_ak47");
menu_additem(menu, "M4A1", "weapon_m4a1");
menu_additem(menu, "Deagle", "weapon_deagle");
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu);
I dodajesz handler menu, czyli tą funkcję:
public menu_handler(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new info[20], access;
menu_item_getinfo(menu, item, access, info, 19);
give_item(id, info);
if(equal(item, "weapon_scout")||equal(item, "weapon_g3sg1")||equal(item, "weapon_ak47")) {
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
} else if(equal(item, "weapon_m4a1")||equal(item, "weapon_aug")||equal(item, "weapon_sg552")||equal(item, "weapon_sg550")||equal(item, "weapon_famas")||equal(item, "weapon_galil")) {
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
} else if(equal(item, "weapon_xm1014")||equal(item, "weapon_m3")) {
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
} else if(equal(item, "weapon_mac10")||equal(item, "weapon_ump45")||equal(item, "weapon_usp")) {
give_item(id, "ammo_45acp");
give_item(id, "ammo_45acp");
give_item(id, "ammo_45acp");
give_item(id, "ammo_45acp");
give_item(id, "ammo_45acp");
give_item(id, "ammo_45acp");
give_item(id, "ammo_45acp");
give_item(id, "ammo_45acp");
give_item(id, "ammo_45acp");
} else if(equal(item, "weapon_elite")||equal(item, "weapon_glock18")||equal(item, "weapon_mp5navy")||equal(item, "weapon_tmp")) {
give_item(id, "ammo_9mm");
give_item(id, "ammo_9mm");
give_item(id, "ammo_9mm");
give_item(id, "ammo_9mm");
} else if(equal(item, "weapon_fiveseven")||equal(item, "weapon_p90")) {
give_item(id, "ammo_57mm");
give_item(id, "ammo_57mm");
} else if(equal(item, "weapon_awp")) {
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
} else if(equal(item, "weapon_m249")) {
give_item(id, "ammo_556natobox");
give_item(id, "ammo_556natobox");
give_item(id, "ammo_556natobox");
give_item(id, "ammo_556natobox");
give_item(id, "ammo_556natobox");
give_item(id, "ammo_556natobox");
give_item(id, "ammo_556natobox");
} else if(equal(item, "weapon_p228")) {
give_item(id, "ammo_357sig");
give_item(id, "ammo_357sig");
give_item(id, "ammo_357sig");
give_item(id, "ammo_357sig");
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Menu możesz dowolnie rozbudować, wystarczy dodać linijkę z menu_additem(menu, "Nazwa pozycji", "kod_broni"); Kody broni znajdziesz
tu (kolumna z weapon_). W handlerze nie musisz edytować nic.
ad 6. Chodzi Ci o to, że komendy można użyć jak minimum ileś graczy?
Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 18.05.2012 11:37