←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Usunięcie premium

  • +
  • -
Ranny Ptaszek - zdjęcie Ranny Ptaszek 07.02.2012

Cześć ;D

Mógłby ktoś zrobić, aby ta klasa nie była Premium? ;)

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Aniol Smierci - zdjęcie Aniol Smierci 07.02.2012

proszę cie bardzo

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
SAL - zdjęcie SAL 07.02.2012

a moglbys zrobic z niej item?
Odpowiedz

  • +
  • -
Aniol Smierci - zdjęcie Aniol Smierci 07.02.2012

Nie wiem jak :)
Odpowiedz

Galil - zdjęcie Galil 07.02.2012

jeśli chcesz z niej item to załóż nowy temat i tam proś
Odpowiedz

  • +
  • -
Ranny Ptaszek - zdjęcie Ranny Ptaszek 08.02.2012

Aniol Smierci,


[Mnich] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.
Użytkownik Ranny Ptaszek edytował ten post 08.02.2012 14:52
Odpowiedz

  • +
  • -
Kuba22 - zdjęcie Kuba22 08.02.2012

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
new const nazwa[] = "Mnich";
new const opis[] = "Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s)";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 17;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 6;
new Odliczanie[33]
new bool:ma_klase[33];
new bool:uzyl[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
uzyl[id] = false;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);
new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task ( 1.0, "UruchomOdliczanie", id )
set_task ( 12.0, "ResetHUD", id )

}
public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;
public UruchomOdliczanie(id)
{

Odliczanie[id] = 10 // nasza zmienna + czas ile ma odliczać do zera w tym przypadku 10sekund

if(task_exists(id + 3431))
{
remove_task(id + 3431)
}
set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b")

return PLUGIN_CONTINUE
}
public Koniec(task_id)
{
new id = task_id - 3431

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
show_hudmessage(id, "Za %d mozesz sie Teleportowac", Odliczanie[id]) //Wiadomość pokazana w HUD'zie

Odliczanie[id] -= 1

if(Odliczanie[id] <= 0)
{
if(task_exists(task_id))
{
remove_task(task_id)
}
}
}
Proszę

Załączone pliki


Użytkownik Kuba22 edytował ten post 08.02.2012 15:56
Odpowiedz