Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

[ROZWIĄZANE] Exp dla danej klasy

cod stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.02.2012 18:14

Witam.
Jak zrobić expa dla danej klasy?
Próbowałem zrobić tak
Spoiler

Niby to działa, ale każde zabicie zalicza podwójnie.
Cały kod jakby co:
Wklejka 13284447528212 - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Odświeżam.

Proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#2 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 08.02.2012 23:50

mie wiem czy to ma coś do rzeczy, ale

new nowe_doswiadczenie = 0;



np daj 100expa:



new nowe_doswiadczenie = 100;



czy głupoty plece? :P

Użytkownik Klakier edytował ten post 08.02.2012 23:51

  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#3 Drzanas

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.02.2012 00:04

W podanym kawałku próbowałem zrobić że komandos za każdego HeadShota będzie dostawał expa (nie pamiętam ile w cvarze było) a snajper za 2 lub więcej zabicia z rzędu z awp również będzie dostawał exp.

Niby mniej więcej działa.
Mniej więcej ponieważ exp dodaje się podwójnie, wyświetlają się dwie linijki. Tak jakby jedno zabicie kicz jako dwa.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#4 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 09.02.2012 07:41

public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);

if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

new weapon = get_user_weapon(attacker);
new zdrowie = get_user_health(attacker);

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new nowe_doswiadczenie = 0;
new nowe_doswiadczenies = 0;

nowe_doswiadczenies += doswiadczenie_za_killa;

nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;

if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;

if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];

if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{

new nowe_zdrowie = (zdrowie+11<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+11: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(attacker) && random(9) == 0)
WyrzucPrzedmiot(id);
#endif
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}

set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "Zdobyles %i monet i %i doswiadczenia", nowe_doswiadczenies,nowe_doswiadczenie);
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
doswiadczeniezdobycia_monety[attacker] += nowe_doswiadczenies;
}

SprawdzPoziom(attacker);
SprawdzMonety(attacker);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 7 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


ten public to public od expa dla danej klasy :P

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#5 Drzanas

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.02.2012 14:51

No dobra, ale ja mam mój public, które teoretycznie działa, ale nie tak jak powinien.
Napisałem wyżej co nie trybi.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#6 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 09.02.2012 15:38

if(Punkty[attacker] >= 2 && 


po co to ?

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#7 Drzanas

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.02.2012 17:11

Killstreak.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#8 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 09.02.2012 19:30

dlaczego jest 2 razy to samo w tym publicu

if(Punkty[attacker] >= 2 && klasa_gracza[attacker] == Snajper && weapon == CSW_AWP){
doswiadczenie_gracza[attacker] += 5
ColorChat(attacker, GREEN, "[COD]^x01 Dostales^x03 5^x01 doswiadczenia za %d z AWP", Punkty[attacker]);
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);
return PLUGIN_HANDLED;

}

doswiadczenie_gracza[attacker] += 5

i
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;

  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#9 Drzanas

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.02.2012 15:24

A nie wiem dlaczego. Tak jakoś mi się zrobiło.
Ale to raczej nie jest problemem, bo w tym drugim publicu gdzie nie ma takiego czegoś błąd występuję taki sam.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#10 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 11.02.2012 17:00

nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
						doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
na co to ?

Wystarczy:
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;

Użytkownik radim edytował ten post 11.02.2012 17:10

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#11 Drzanas

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.02.2012 13:14

Nie wiem czemu, ale po zmianie na to co podałeś nadal to samo.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#12 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 20.02.2012 22:30

Dwa razy w public plugin init event deathmsg :)
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#13 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 20.02.2012 23:06

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych