Wiem, że pewnie można było lepiej to napisać lecz nie znam się na tym
public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
new kasa = cs_get_user_money(id);
new zdrowie_gracza = get_user_health(id);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
switch(item)
{
case 0:
{
new cena = 2500;
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes martwy. Nie mozesz teraz tego kupic");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Brak wystarczajacej ilosci pieniedzy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (zdrowie_gracza >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz pelne zdrowie");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
new wartosc_leczenia = 50;
new nowe_zdrowie = (zdrowie_gracza + wartosc_leczenia < maksymalne_zdrowie_gracza[id])? zdrowie_gracza + wartosc_leczenia: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Zakupiles slaby zastrzyk zdrowia");
}
case 1:
{
new cena = 5000;
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes martwy. Nie mozesz teraz tego kupic");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Brak wystarczajacej ilosci pieniedzy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (zdrowie_gracza >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz pelne zdrowie");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
new wartosc_leczenia = 120;
new nowe_zdrowie = (zdrowie_gracza + wartosc_leczenia < maksymalne_zdrowie_gracza[id])? zdrowie_gracza + wartosc_leczenia: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Zakupiles mocny zastrzyk zdrowia");
}
case 2:
{
new cena = 10000;
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes martwy. Nie mozesz teraz tego kupic");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Brak wystarczajacej ilosci pieniedzy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (zdrowie_gracza >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz pelne zdrowie");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
new wartosc_leczenia = 280;
new nowe_zdrowie = (zdrowie_gracza + wartosc_leczenia < maksymalne_zdrowie_gracza[id])? zdrowie_gracza + wartosc_leczenia: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Zakupiles extremalny zastrzyk zdrowia");
}
case 3:
{
new cena = 500;
if(get_user_team(id) == 1)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes terrorysta. Nie mozesz kupic defa");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes martwy. Nie mozesz teraz tego kupic");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Brak wystarczajacej ilosci pieniedzy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
if(get_user_team(id) == 2)
{
give_item(id, "item_thighpack");
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Zakupiles defa");
}
}
case 4:
{
new cena = 4000;
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes martwy. Nie mozesz teraz tego kupic");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (ilosc_rakiet_gracza[id] >= 1 || ilosc_dynamitow_gracza[id] >= 1 || ilosc_min_gracza[id] >= 1 )
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Masz Juz rakiete, albo dynamit, lub mine. Zuzyj rakiety, albo dynamity, lub miny i dopiero kup. Nie mozesz miec wszystkiego na raz");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
ilosc_rakiet_gracza[id] += 2;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 2 Rakiety");
}
}
case 5:
{
new cena = 4000;
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes martwy. Nie mozesz teraz tego kupic");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (ilosc_rakiet_gracza[id] >= 1 || ilosc_dynamitow_gracza[id] >= 1 || ilosc_min_gracza[id] >= 1 )
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Masz Juz rakiete, albo dynamit, lub mine. Zuzyj rakiety, albo dynamity, lub miny i dopiero kup. Nie mozesz miec wszystkiego na raz");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
ilosc_min_gracza[id] += 2;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 2 Miny");
}
}
case 6:
{
new cena = 4000;
if(!is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes martwy. Nie mozesz teraz tego kupic");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (ilosc_rakiet_gracza[id] >= 1 || ilosc_dynamitow_gracza[id] >= 1 || ilosc_min_gracza[id] >= 1 )
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Masz Juz rakiete, albo dynamit, lub mine. Zuzyj rakiety, albo dynamity, lub miny i dopiero kup. Nie mozesz miec wszystkiego na raz");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
ilosc_dynamitow_gracza[id] += 2;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 2 Dynamity");
}
}
case 7:
{
new cena = 5000;
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Brak wystarczajacej ilosci pieniedzy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Posiadasz juz jakis item, wyrzuc go przed zakupem innego");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
DajPrzedmiot(id, random_num(1,30));
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Zakupiles przedmiot");
}
case 8:
{
new cena = 16000;
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Brak wystarczajacej ilosci pieniedzy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (poziom_gracza[id] == 201)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Posiadasz juz maksymalny lvl");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
new wartosc_doswiadczenia = random_num(25, 150);
doswiadczenie_gracza[id] += wartosc_doswiadczenia;
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Zakupiles %i expa", wartosc_doswiadczenia);
SprawdzPoziom(id);
}
case 9:
{
new cena = 10000;
if (kasa < cena)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Brak wystarczajacej ilosci pieniedzy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (wytrzymalosc_itemu[id] == 100)
{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Twoj przedmiot nie potrzebuje naprawy");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa-cena);
new wartosc_naprawy = 20;
new nowa_wytrzymalosc_itemu = (wytrzymalosc_itemu[id] + wartosc_naprawy < 100)? wytrzymalosc_itemu[id] + wartosc_naprawy: 100;
new naprawa;
if (100 - wytrzymalosc_itemu[id] < wartosc_naprawy)
naprawa = 100 - wytrzymalosc_itemu[id];
else
naprawa = 20;
wytrzymalosc_itemu[id] = nowa_wytrzymalosc_itemu;
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Naprawiono przedmiot o %i teraz ma %i", naprawa, wytrzymalosc_itemu[id]);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}