←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

automatyczna zmiana mapy z de_dust2 na dea...

krystek1299 - zdjęcie krystek1299 29.01.2012

Szukam takiego pluginu ,który automatycznie zmienia mape z de_dust2 na deathrun_xxx
Kiedyś go miałem ale nie mogę go teraz znaleść...
Odpowiedz

  • +
  • -
Drzanas - zdjęcie Drzanas 29.01.2012

new MapName[126]
get_mapname(MapName, 125)

if( contain( MapName, "de_dust2" ) != -1 )
{

server_cmd("changelevel mapa")
}
Odpowiedz

krystek1299 - zdjęcie krystek1299 29.01.2012

A możesz mi to dokładnie napisać ten plugin???
Bo daje include ,np. amxmodx to wywala 4 errory i tam gdzie mapa wpisuje deathrun_temple ale i tam te erroru:(
Odpowiedz

  • +
  • -
Kserokopie - zdjęcie Kserokopie 29.01.2012

Hm właściwie po co Ci to? Nie możesz w linii startowej serwera de_dust2 zmienić na jakąś deathrun?
Odpowiedz

krystek1299 - zdjęcie krystek1299 29.01.2012

No to co z tego jak się zrobi crash to i tak leci na de_dust2:)
Potrzebuje tego pluginu....
Odpowiedz

  • +
  • -
Kserokopie - zdjęcie Kserokopie 29.01.2012

Nie pamiętam już jak to jest na ownserwer ale powinno być coś w stylu polecenie startowe i tam powinneś móc zmienić de_dust2 na mapę jaką chcesz.
Użytkownik Kserokopie edytował ten post 29.01.2012 14:13
Odpowiedz

krystek1299 - zdjęcie krystek1299 29.01.2012

Wiem ja właśnie to zrobiłem...
Ale mapa jest startowa jesli zostal zribony restart itd...
A jeśli się zrobił crash to jest de_dust2...
Odpowiedz

  • +
  • -
Drzanas - zdjęcie Drzanas 29.01.2012

Powinno styknąć
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Author"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

new MapName[126]
get_mapname(MapName, 125)

if( contain( MapName, "de_dust2" ) != -1 )
{

server_cmd("changelevel mapa")
}
}


A może zamiast zmieniać mape przy crashu to lepiej zapobiegać crashom?
Odpowiedz

krystek1299 - zdjęcie krystek1299 29.01.2012

Dobra dzięki.

Proszę o nie zamykanie tematu do 17:)
Sprawdze czy działa.

Nie zmienia mapy z de_dust2 na deathrun_temple....
Użytkownik krystek1299 edytował ten post 29.01.2012 15:22
Odpowiedz

mlekowita - zdjęcie mlekowita 29.01.2012

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Author"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

new MapName[126]
get_mapname(MapName, 125)

if( contain( MapName, "de_dust2" ) != -1 )
{

server_cmd("changelevel deathrun_temple")
}
}


Sprawdź to, bo prawdopodobnie nie uwzględniłeś mapy. ;)
Odpowiedz

krystek1299 - zdjęcie krystek1299 29.01.2012

Uwzględniłem...
Po prostu nie zmienia .

A co do zapobiegania crashowam co napisałeś Drzanas to próbuje to odkryć:)
Tylko ,żadnych errorów nie mam ,a z czasu spędzonego na serwerze nie wykryłem ,co mogloby powodować error.
Konsole też nabierząco śledze:)
Łatki też wgrane.
Użytkownik krystek1299 edytował ten post 29.01.2012 22:20
Odpowiedz

  • +
  • -
Drzanas - zdjęcie Drzanas 29.01.2012

A takie coś?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Author"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

set_task(5.0, "zmieniaj_mapsona")
}

public zmieniaj_mapsona(){
new MapName[126]
get_mapname(MapName, 125)

if( contain( MapName, "de_dust2" ) != -1 )
{

server_cmd("changelevel deathrun_temple")
}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
forma - zdjęcie forma 29.01.2012

Wyłączaj po jednym pluginie aż dojdziesz do tego co powoduje crashe :) Sprawdzony sposób :D

Jeżeli ci serwer będzie się crashował to długo nie pociągniesz :P
Odpowiedz

krystek1299 - zdjęcie krystek1299 30.01.2012

Teraz działa:)
Pięknie zmienia^^...
Nawet jak rećznie próbuję zmienić na de_dust2 to od razu jest deathrun_temple.
Użytkownik krystek1299 edytował ten post 30.01.2012 10:02
Odpowiedz