←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Item Pierwsza Pomoc

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 28.01.2012

Opis
Po wejsciu do wody, i kucniecuiu w niej, leczy nam sie HP !

Konfiguracja
W *.sma perku

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Woda Half Life"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Lelek & d0n tHe Pr0oo"

#define DODATKOWE_HP 10 //Ile hp dostajemy po kucnieciu w wodzie ?
#define HP_CZAS 3.0 //Co ile sec dostajemy hp, kiedy kucamy w wodzie ?

new ma_perk[33];

new const nazwa[] = "Pierwsza Pomoc";
new const opis[] = "Kucnij w wodzie, a zostaniesz uleczony";

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
cod_register_perk(nazwa, opis);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");

}

public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public PreThink(id)
{
if(get_user_button(id) & IN_DUCK && !(get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK))
{
if(pev(id,pev_watertype) == CONTENTS_WATER && (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) && ma_perk[id])
{
regeneruj(id);
}
}
else if(!(get_user_button(id) & IN_DUCK) && get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK)
{
remove_task(id);
}
}

public regeneruj(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(get_user_health(id) < cod_get_user_health(id, 0, 0)+100)
{
set_task(HP_CZAS, "dodaj", id,_,_, "b")
}
}
}

public dodaj(id)
{
new hp = get_user_health(id);
if(hp < cod_get_user_health(id, 0, 0)+100)
{
fm_set_user_health(id, hp+DODATKOWE_HP)
}
}


stock fm_set_user_health(id, health)
{
(health > 0) ? set_pev(id, pev_health, float(health)) : dllfunc(DLLFunc_ClientKill, id);
}



Konfigurujem tutaj:

#define DODATKOWE_HP 10 //Ile hp dostajemy po kucnieciu w wodzie ?
#define HP_CZAS 3.0 //Co ile sec dostajemy hp, kiedy kucamy w wodzie ?


I oczywiście przepuszczamy przez kompilator :)
Odpowiedz

sekio - zdjęcie sekio 30.01.2012

Troche lipa ze na kazdej mapie nie ma wody ale pluginek fajny :)
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 30.01.2012

Troche lipa ze na kazdej mapie nie ma wody ale pluginek fajny :)


Np. na aztec jest woda, rzeka dokladniej, koło respa terro
Odpowiedz

  • +
  • -
kroko132 - zdjęcie kroko132 30.01.2012

Da rade zrobić coś takiego bez wody?
Odpowiedz

  • +
  • -
Eustachy8 - zdjęcie Eustachy8 30.01.2012

Da rade zrobić coś takiego bez wody?

Da rade zrobić coś takiego bez wody?


z tego co mi wiadomo, jak zamienisz to


if(pev(id,pev_watertype) == CONTENTS_WATER && (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) && ma_perk[id])

na to
if((pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) && ma_perk[id])


Będzie leczyć wszędzie


a co do tematu, to ciekawe, +
Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 30.01.2012 15:11
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 30.01.2012

tutaj masz bez wody

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Woda Half Life"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Lelek & d0n tHe Pr0oo"

#define DODATKOWE_HP 10 //Ile hp dostajemy po kucnieciu w wodzie ?
#define HP_CZAS 3.0 //Co ile sec dostajemy hp, kiedy kucamy w wodzie ?

new ma_perk[33];

new const nazwa[] = "Pierwsza Pomoc";
new const opis[] = "Kucnij a zostaniesz uleczony";

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
cod_register_perk(nazwa, opis);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");

}

public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public cod_perk_used(id)
{
if(get_user_button(id) & IN_DUCK && !(get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK) && ma_perk[id])
{
regeneruj(id);
}
else if(!(get_user_button(id) & IN_DUCK) && get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK && ma_perk[id])
{
remove_task(id);
}
}

public regeneruj(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(get_user_health(id) < cod_get_user_health(id, 0, 0)+100)
{
set_task(HP_CZAS, "dodaj", id,_,_, "b")
}
}
}

public dodaj(id)
{
new hp = get_user_health(id);
{
fm_set_user_health(id, hp+DODATKOWE_HP)
set_task(HP_CZAS, "dodaj", id,_,_, "b")
}
}


stock fm_set_user_health(id, health)
{
(health > 0) ? set_pev(id, pev_health, float(health)) : dllfunc(DLLFunc_ClientKill, id);
}

Odpowiedz

_nothing_ - zdjęcie _nothing_ 30.01.2012

Przyda się :D Ale i tak wolę klasę bo jako perk to niezbyt przydatny .
Odpowiedz

  • +
  • -
fbang - zdjęcie fbang 30.01.2012

tutaj masz bez wody


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Woda Half Life"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Lelek & d0n tHe Pr0oo"

#define DODATKOWE_HP 10 //Ile hp dostajemy po kucnieciu w wodzie ?
#define HP_CZAS 3.0 //Co ile sec dostajemy hp, kiedy kucamy w wodzie ?

new ma_perk[33];

new const nazwa[] = "Pierwsza Pomoc";
new const opis[] = "Kucnij a zostaniesz uleczony";

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
cod_register_perk(nazwa, opis);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");

}

public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public cod_perk_used(id)
{
if(get_user_button(id) & IN_DUCK && !(get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK) && ma_perk[id])
{
regeneruj(id);
}
else if(!(get_user_button(id) & IN_DUCK) && get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK && ma_perk[id])
{
remove_task(id);
}
}

public regeneruj(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(get_user_health(id) < cod_get_user_health(id, 0, 0)+100)
{
set_task(HP_CZAS, "dodaj", id,_,_, "b")
}
}
}

public dodaj(id)
{
new hp = get_user_health(id);
{
fm_set_user_health(id, hp+DODATKOWE_HP)
set_task(HP_CZAS, "dodaj", id,_,_, "b")
}
}


stock fm_set_user_health(id, health)
{
(health > 0) ? set_pev(id, pev_health, float(health)) : dllfunc(DLLFunc_ClientKill, id);
}


niestety nie działa. po kucnięciu nie regeneruje hp.
kod esutachego tez nie trybi.
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 02.05.2012

public cod_perk_used(id)

na
public Prethink(id)
Odpowiedz