Item Pierwsza Pomoc
d0naciak
28.01.2012
Opis
Po wejsciu do wody, i kucniecuiu w niej, leczy nam sie HP !
Konfiguracja
W *.sma perku
Konfigurujem tutaj:
I oczywiście przepuszczamy przez kompilator
Po wejsciu do wody, i kucniecuiu w niej, leczy nam sie HP !
Konfiguracja
W *.sma perku
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <codmod>
#define PLUGIN "Woda Half Life"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Lelek & d0n tHe Pr0oo"
#define DODATKOWE_HP 10 //Ile hp dostajemy po kucnieciu w wodzie ?
#define HP_CZAS 3.0 //Co ile sec dostajemy hp, kiedy kucamy w wodzie ?
new ma_perk[33];
new const nazwa[] = "Pierwsza Pomoc";
new const opis[] = "Kucnij w wodzie, a zostaniesz uleczony";
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
cod_register_perk(nazwa, opis);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public PreThink(id)
{
if(get_user_button(id) & IN_DUCK && !(get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK))
{
if(pev(id,pev_watertype) == CONTENTS_WATER && (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) && ma_perk[id])
{
regeneruj(id);
}
}
else if(!(get_user_button(id) & IN_DUCK) && get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK)
{
remove_task(id);
}
}
public regeneruj(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(get_user_health(id) < cod_get_user_health(id, 0, 0)+100)
{
set_task(HP_CZAS, "dodaj", id,_,_, "b")
}
}
}
public dodaj(id)
{
new hp = get_user_health(id);
if(hp < cod_get_user_health(id, 0, 0)+100)
{
fm_set_user_health(id, hp+DODATKOWE_HP)
}
}
stock fm_set_user_health(id, health)
{
(health > 0) ? set_pev(id, pev_health, float(health)) : dllfunc(DLLFunc_ClientKill, id);
}
Konfigurujem tutaj:
#define DODATKOWE_HP 10 //Ile hp dostajemy po kucnieciu w wodzie ?
#define HP_CZAS 3.0 //Co ile sec dostajemy hp, kiedy kucamy w wodzie ?
I oczywiście przepuszczamy przez kompilator
d0naciak
30.01.2012
Troche lipa ze na kazdej mapie nie ma wody ale pluginek fajny
Np. na aztec jest woda, rzeka dokladniej, koło respa terro
Eustachy8
30.01.2012
Da rade zrobić coś takiego bez wody?
Da rade zrobić coś takiego bez wody?
z tego co mi wiadomo, jak zamienisz to
if(pev(id,pev_watertype) == CONTENTS_WATER && (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) && ma_perk[id])
na to
if((pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) && ma_perk[id])
Będzie leczyć wszędzie
a co do tematu, to ciekawe, +
Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 30.01.2012 15:11
d0naciak
30.01.2012
tutaj masz bez wody
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <codmod>
#define PLUGIN "Woda Half Life"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Lelek & d0n tHe Pr0oo"
#define DODATKOWE_HP 10 //Ile hp dostajemy po kucnieciu w wodzie ?
#define HP_CZAS 3.0 //Co ile sec dostajemy hp, kiedy kucamy w wodzie ?
new ma_perk[33];
new const nazwa[] = "Pierwsza Pomoc";
new const opis[] = "Kucnij a zostaniesz uleczony";
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
cod_register_perk(nazwa, opis);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public cod_perk_used(id)
{
if(get_user_button(id) & IN_DUCK && !(get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK) && ma_perk[id])
{
regeneruj(id);
}
else if(!(get_user_button(id) & IN_DUCK) && get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK && ma_perk[id])
{
remove_task(id);
}
}
public regeneruj(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(get_user_health(id) < cod_get_user_health(id, 0, 0)+100)
{
set_task(HP_CZAS, "dodaj", id,_,_, "b")
}
}
}
public dodaj(id)
{
new hp = get_user_health(id);
{
fm_set_user_health(id, hp+DODATKOWE_HP)
set_task(HP_CZAS, "dodaj", id,_,_, "b")
}
}
stock fm_set_user_health(id, health)
{
(health > 0) ? set_pev(id, pev_health, float(health)) : dllfunc(DLLFunc_ClientKill, id);
}
fbang
30.01.2012
niestety nie działa. po kucnięciu nie regeneruje hp.tutaj masz bez wody
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <codmod>
#define PLUGIN "Woda Half Life"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Lelek & d0n tHe Pr0oo"
#define DODATKOWE_HP 10 //Ile hp dostajemy po kucnieciu w wodzie ?
#define HP_CZAS 3.0 //Co ile sec dostajemy hp, kiedy kucamy w wodzie ?
new ma_perk[33];
new const nazwa[] = "Pierwsza Pomoc";
new const opis[] = "Kucnij a zostaniesz uleczony";
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
cod_register_perk(nazwa, opis);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public cod_perk_used(id)
{
if(get_user_button(id) & IN_DUCK && !(get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK) && ma_perk[id])
{
regeneruj(id);
}
else if(!(get_user_button(id) & IN_DUCK) && get_user_oldbutton(id) & IN_DUCK && ma_perk[id])
{
remove_task(id);
}
}
public regeneruj(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(get_user_health(id) < cod_get_user_health(id, 0, 0)+100)
{
set_task(HP_CZAS, "dodaj", id,_,_, "b")
}
}
}
public dodaj(id)
{
new hp = get_user_health(id);
{
fm_set_user_health(id, hp+DODATKOWE_HP)
set_task(HP_CZAS, "dodaj", id,_,_, "b")
}
}
stock fm_set_user_health(id, health)
{
(health > 0) ? set_pev(id, pev_health, float(health)) : dllfunc(DLLFunc_ClientKill, id);
}
kod esutachego tez nie trybi.