Prośba o napisanie VIP-ów
JawoR1337
18.01.2012
1. VIP
Smoke co runde, inny model gracza ( CT i TT) proszę abyście sami znaleźli jakieś fajne
2. VIP
Co runde, 1000$ (najlepiej od drugiej rundy) , Kevlar + hełm , 120 hp start , zestaw wszystkich granatów.
Dziękuje, pozdrawiam
@edit
Oczywiście po wpisaniu
/infovip okienko MOTD żeby wyświetlało
Edited by Jaworek, 18.01.2012 11:32.
Smoke co runde, inny model gracza ( CT i TT) proszę abyście sami znaleźli jakieś fajne
2. VIP
Co runde, 1000$ (najlepiej od drugiej rundy) , Kevlar + hełm , 120 hp start , zestaw wszystkich granatów.
Dziękuje, pozdrawiam
@edit
Oczywiście po wpisaniu
/infovip okienko MOTD żeby wyświetlało
Edited by Jaworek, 18.01.2012 11:32.
ASu
18.01.2012
1.
2.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <cstrike> #define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_H public plugin_init() { register_plugin("Vip", "0.1", "Drako") register_forward(FM_CmdStart,"CmdStart") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1) } public CmdStart(id) { if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG) { if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) cs_set_user_model(id, "ct_vip_me") if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) cs_set_user_model(id, "tt_vip_me") } } public Odrodzenie(id) { if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG) { give_item(id, "weapon_smokegrenade"); } }
2.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <cstrike> #define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_H public plugin_init() { register_plugin("Vip", "0.1", "Drako") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1) } public CmdStart(id) { if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG) { if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) cs_set_user_model(id, "ct_vip_me") if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) cs_set_user_model(id, "tt_vip_me") } } public Odrodzenie(id) { if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG) { give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+1000) set_user_armor(id, 100) set_user_health(id, 120) } }