klasa której zwiększa się szybkość strzelania
Eustachy8
11.01.2012
Witam!
Mam problem z klasą, u której wraz z wzrostem int wzrasta szybkość strzelania, klasa się kompiluje, ale szybkość strzelania się nie zwiększa.
sam znalazłem problem.
zamiast 400 być powinno 400.0
podaję, może komuś się przyda.
Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 11.01.2012 15:56
Mam problem z klasą, u której wraz z wzrostem int wzrasta szybkość strzelania, klasa się kompiluje, ale szybkość strzelania się nie zwiększa.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta> #include <fakemeta_util> new const nazwa[] = "Zawodowiec"; new const opis[] = "4int(+1% do szybkosci strzelania)"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0 new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public eventCurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_HANDLED; new iWeapon = get_user_weapon(id); new iEnt; static Float:fSpeedMultiplier; if (1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400) <= 0) fSpeedMultiplier = 0.01 else fSpeedMultiplier = 1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400); if(iWeapon == CSW_M4A1) { iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id) set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 ); set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 ); } return PLUGIN_HANDLED; }
sam znalazłem problem.
zamiast 400 być powinno 400.0
podaję, może komuś się przyda.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta> #include <fakemeta_util> new const nazwa[] = "Zawodowiec"; new const opis[] = "4int(+1% do szybkosci strzelania)"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0 new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public eventCurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_HANDLED; new iWeapon = get_user_weapon(id); new iEnt; static Float:fSpeedMultiplier; if (1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0) <= 0) fSpeedMultiplier = 0.01 else fSpeedMultiplier = 1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0); if(iWeapon == CSW_M4A1) { iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id) set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 ); set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 ); } return PLUGIN_HANDLED; }
Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 11.01.2012 15:56