←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
klasa której zwiększa się szybkość strzelania

  • +
  • -
Eustachy8 - zdjęcie Eustachy8 11.01.2012

Witam!

Mam problem z klasą, u której wraz z wzrostem int wzrasta szybkość strzelania, klasa się kompiluje, ale szybkość strzelania się nie zwiększa.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>

new const nazwa[]   = "Zawodowiec";
new const opis[]	= "4int(+1% do szybkosci strzelania)";
new const bronie	= (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 0
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}
public eventCurWeapon(id)
{
		if(!ma_klase[id])
				return PLUGIN_HANDLED;

		new iWeapon = get_user_weapon(id);
		new iEnt;


		static Float:fSpeedMultiplier;
if (1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400) <= 0)
fSpeedMultiplier = 0.01
else
  
fSpeedMultiplier = 1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400);
					
if(iWeapon == CSW_M4A1)
		{
				iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)
				set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
				set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
		}
		return PLUGIN_HANDLED;
}

sam znalazłem problem.
zamiast 400 być powinno 400.0
podaję, może komuś się przyda.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>

new const nazwa[]   = "Zawodowiec";
new const opis[]	= "4int(+1% do szybkosci strzelania)";
new const bronie	= (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 0
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}
public eventCurWeapon(id)
{
		if(!ma_klase[id])
				return PLUGIN_HANDLED;

		new iWeapon = get_user_weapon(id);
		new iEnt;


		static Float:fSpeedMultiplier;
if (1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0) <= 0)
fSpeedMultiplier = 0.01
else
  
fSpeedMultiplier = 1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0);
					
if(iWeapon == CSW_M4A1)
		{
				iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)
				set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
				set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
		}
		return PLUGIN_HANDLED;
}

Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 11.01.2012 15:56
Odpowiedz