←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
[ROZWIĄZANE] Uzywanie klawisza "e...

Zablokowany

pfkers - zdjęcie pfkers 21.03.2012

Tak jak w temacie.. dodalem do pewnej klasy nowego skilla i moze go uzyc klawiszem "e" ale chcialbym aby mogl tylko raz na 3 rundy to zrobic..
Odpowiedz

  • +
  • -
Bloody_ - zdjęcie Bloody_ 21.03.2012

pod include dajesz:
new ilosc[33];


w plugin_init
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)


w
public cod_class_enabled(id)
dopisujesz
ilosc[id] = 3;


w
public cod_class_disabled(id)
dopisujesz
 ilosc[id] = 0;


później dodajesz taki public:
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[id])
ilosc[id] = 3;

return PLUGIN_CONTINUE;
}


później dopisujesz kolejny public będzie on wyglądał tak

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ilosc[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 3 umiejetnosci na runde");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{

ilosc[id]--;

podajNazwePublicaKtoryTworzyUmiejetnosc(id); // tylko nie pisz np. publicUmiejętność tylko samo: Umiejętność
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Shark1337 - zdjęcie Shark1337 21.03.2012

w public UzyjPrzedmiotu się tak używa. (w starym) a w nowym nie weim.
Użytkownik Shark1337 edytował ten post 21.03.2012 18:12
Odpowiedz

  • +
  • -
Bloody_ - zdjęcie Bloody_ 21.03.2012

ps jeśli masz już public cod_class_skill_used to zmień nazwę np na Umiejetnosc a w powyższym
public cod_class_skill_used(id)
w linijce
podajNazwePublicaKtoryTworzyUmiejetnosc(id); // tylko nie pisz np. publicUmiejętność tylko samo: Umiejętność
podajNazweP... wtedy zamieniasz na Umiejetnosc
Odpowiedz

  • +
  • -
Na 5tyk - zdjęcie Na 5tyk 21.03.2012

Blood sie napisales a mu chodzi o starego coda.
Odpowiedz

  • +
  • -
Onyke - zdjęcie Onyke 21.03.2012

On nie chciał, że mocy może użyć 3 razy na rundę, tylko, że może użyć moc RAZ NA 3 RUNDY.
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 21.03.2012

Pod zmiennymi

new ilosc_uzyc[33];
new bool:moze_uzyc[33];

w UzyjPrzedmiotu(id) na zasadzie

if( moze_uzyc[id] && klasa_gracza[id] == PewnaKlasa)
	{
		FunkcjaUzywania(id)
		ilosc_uzyc[id] ++;
		if(ilosc_uzyc[id] == 3)
		{
			moze_uzyc[id] = false;
		}
	}

a w odrodzenie(id) klasy badz itemu (zalerzy co masz) daj

ilosc_uzyc[id]=0
moze_uzyc[id]= true

O to biega?
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 21.03.2012

Nie dziala..mi sie wydaje ze najlepszym sposbem by bylo jakis liczenie rund badz tez respawnow..no nie wiem.. kombinuje caly czas ale nie idzie
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 22.03.2012

w uzyj przedmiotu

if( moze_uzyc[id] && klasa_gracza[id] == PewnaKlasa)
    {
        FunkcjaUzywania(id)
        moze_uzyc[id] = false;
    }

w odrodzeniu pod casem klasy

if(!moze_uzyc[id])
{    
    ilosc_uzyc[id] ++
    if(ilosc_uzyc[id] ==3)
    {
        moze_uzyc[id] = true;
    }
}
Odpowiedz

pfkers - zdjęcie pfkers 22.03.2012

nadal nie dziala :P ale jak to mowia.. najlepsze rozwiazania to najprostsze rozwiazania ;]

Dalem

new rand = random_num(1,2);
        switch(rand)

i w nosie :D dzięki za pomoc ++ // do zamkniecia
Użytkownik pfk92 edytował ten post 22.03.2012 21:01
Odpowiedz

  • +
  • -
Ojciec Dyrektor - zdjęcie Ojciec Dyrektor 23.03.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany