[ROZWIĄZANE] Uzywanie klawisza "e...
pfkers 21.03.2012
Tak jak w temacie.. dodalem do pewnej klasy nowego skilla i moze go uzyc klawiszem "e" ale chcialbym aby mogl tylko raz na 3 rundy to zrobic..
Bloody_
21.03.2012
pod include dajesz:
w plugin_init
w
w
później dodajesz taki public:
później dopisujesz kolejny public będzie on wyglądał tak
new ilosc[33];
w plugin_init
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
w
public cod_class_enabled(id)dopisujesz
ilosc[id] = 3;
w
public cod_class_disabled(id)dopisujesz
ilosc[id] = 0;
później dodajesz taki public:
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[id])
ilosc[id] = 3;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
później dopisujesz kolejny public będzie on wyglądał tak
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ilosc[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 3 umiejetnosci na runde");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
ilosc[id]--;
podajNazwePublicaKtoryTworzyUmiejetnosc(id); // tylko nie pisz np. publicUmiejętność tylko samo: Umiejętność
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Shark1337
21.03.2012
w public UzyjPrzedmiotu się tak używa. (w starym) a w nowym nie weim.
Użytkownik Shark1337 edytował ten post 21.03.2012 18:12
Użytkownik Shark1337 edytował ten post 21.03.2012 18:12
Bloody_
21.03.2012
ps jeśli masz już public cod_class_skill_used to zmień nazwę np na Umiejetnosc a w powyższym
public cod_class_skill_used(id)w linijce
podajNazwePublicaKtoryTworzyUmiejetnosc(id); // tylko nie pisz np. publicUmiejętność tylko samo: UmiejętnośćpodajNazweP... wtedy zamieniasz na Umiejetnosc
Onyke
21.03.2012
On nie chciał, że mocy może użyć 3 razy na rundę, tylko, że może użyć moc RAZ NA 3 RUNDY.
dasiek
21.03.2012
Pod zmiennymi
w UzyjPrzedmiotu(id) na zasadzie
a w odrodzenie(id) klasy badz itemu (zalerzy co masz) daj
O to biega?
new ilosc_uzyc[33]; new bool:moze_uzyc[33];
w UzyjPrzedmiotu(id) na zasadzie
if( moze_uzyc[id] && klasa_gracza[id] == PewnaKlasa) { FunkcjaUzywania(id) ilosc_uzyc[id] ++; if(ilosc_uzyc[id] == 3) { moze_uzyc[id] = false; } }
a w odrodzenie(id) klasy badz itemu (zalerzy co masz) daj
ilosc_uzyc[id]=0 moze_uzyc[id]= true
O to biega?
pfkers 21.03.2012
Nie dziala..mi sie wydaje ze najlepszym sposbem by bylo jakis liczenie rund badz tez respawnow..no nie wiem.. kombinuje caly czas ale nie idzie
dasiek
22.03.2012
w uzyj przedmiotu
w odrodzeniu pod casem klasy
if( moze_uzyc[id] && klasa_gracza[id] == PewnaKlasa) { FunkcjaUzywania(id) moze_uzyc[id] = false; }
w odrodzeniu pod casem klasy
if(!moze_uzyc[id]) { ilosc_uzyc[id] ++ if(ilosc_uzyc[id] ==3) { moze_uzyc[id] = true; } }
pfkers 22.03.2012
nadal nie dziala ale jak to mowia.. najlepsze rozwiazania to najprostsze rozwiazania ;]
Dalem
i w nosie dzięki za pomoc ++ // do zamkniecia
Użytkownik pfk92 edytował ten post 22.03.2012 21:01
Dalem
new rand = random_num(1,2); switch(rand)
i w nosie dzięki za pomoc ++ // do zamkniecia
Użytkownik pfk92 edytował ten post 22.03.2012 21:01
Ojciec Dyrektor
23.03.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL