Tworzenie pliku i weryfikacja?
silversurfer
27.02.2009
Witam czy da się zrobić plugin, który generuje plik graczowi i następnie jak on chce wejść na serwer to sprawdza czy owy plik nadal istnieje?
Jak by to miało działać? A no tak, że banujemy haxa z neostradą tylko perm tylko wtedy by generowało ten plik bo na 5, 10 min to można zbanować, ale głównie chce tutaj zająć się haxami, no więc generuje plik .txt np. o nazwie hl, żeby się hax nie domyślił, następnie chce wejść na serwer, a tu nagle nie może bo plik ma na dysku.
Jest to możliwe? Liczę na wasz potencjał...
Jak by to miało działać? A no tak, że banujemy haxa z neostradą tylko perm tylko wtedy by generowało ten plik bo na 5, 10 min to można zbanować, ale głównie chce tutaj zająć się haxami, no więc generuje plik .txt np. o nazwie hl, żeby się hax nie domyślił, następnie chce wejść na serwer, a tu nagle nie może bo plik ma na dysku.
Jest to możliwe? Liczę na wasz potencjał...
Miczu
27.02.2009
jedynie mozemy robic precache plikow
nie mamy mozliwosci sprawdzania co ma gracz na dysku, jedynie na serwerze...
nie mamy mozliwosci sprawdzania co ma gracz na dysku, jedynie na serwerze...
Miczu
27.02.2009
precache odbywa sie tylko przy polaczeniu (tylko z tym sie spotkalem) i glownie sa wysylane pliku typu mapa, modele, spityty, muza.
A by sprawdzic czy gosciu ma to na dysku... nie wiem
A by sprawdzic czy gosciu ma to na dysku... nie wiem
silversurfer
27.02.2009
Miczu, Hmm, wrócę do wcześniejszego pytania dlaczego nie da się sprawdzić czy ma na dysku jak np. można otworzyć komuś cd rooma?
mgr inż. Pavulon
27.02.2009
silversurfer, a wiesz na czym polega otworzenie CDrom'a ? Na wykonaniu komendy "cd eject". Zrobisz to client_cmd(id, "cd eject") i co ma to wspólnego z grzebaniem w plikach gracza ?
R3X
27.02.2009
Nie ma dostępu do plików gracza ze względów bezpieczeństwa.
Można zrobić precache, ale on nie działa kontekstowo i wysyła pliki wszystkim, jedyny wpływ na pliki gracza w trakcie gry to utworzenie pliku konfiguracyjnego komendą:
Sprawdzić czy istnieje się nie da.
Można zrobić precache, ale on nie działa kontekstowo i wysyła pliki wszystkim, jedyny wpływ na pliki gracza w trakcie gry to utworzenie pliku konfiguracyjnego komendą:
writecfg jestem_haxem.cfg
Sprawdzić czy istnieje się nie da.
silversurfer
27.02.2009
R3X, Hmm...a zmienienie jakieś literki w .cfg np. dajmy że każdy w .cfg ma komendę X i jeśli zmienimy jej wartość to możemy potem sprawdzić czy się zgadza?
R3X
27.02.2009
Można zmienić wartość jakiejś komendy i zapisać do config.cfg, ale ja się tego nie podejmę.
TastyB
28.02.2009
to moze tak...
np. w DiabloModzie zauwazylam, ze na dysku clienta generuje sie plik ktory za kazdym razem zmienia zawartosc po wyslaniu komendy /item
wiem tez, ze jezeli client ma inna wersje mapy niz ta wgrana na serwer a pod taka sama nazwa to serwer weryfikuje zgodnosc plikow client-serwer i jezeli sa one rozne nie wpuszcza gracza na serwer
i teraz jakby polaczyc te dwie informacje to:
kazdy client laczac sie z serwerem pobieralby poprawny plik z serwera - nazwa jakas madra dla zmylki a zawartosc tego pliku musialaby byc tez tajemnicza dla zwyklego gracza
w momencia banowania permem plugin zmienialby zawartosc tego pliku (na rownie tajemnicza) pozostawiajac nazwe ta sama
przy ponownym laczeniu sie clienta z serwerem, serwer przy weryfikacji zgodnosci plikow wykrywalby roznice a co za tym idzie nie wpuszczalby zbanowanego na serwer
Tak to w ogolnym zarysie mialoby wygladac.
Niestety nie znam sie na mechanizmach sprawdzania poprawnosci map i nie mam zielonego pojecia czy taka weryfikacja dotyczy jakichkolwiek innych plikow niz mapy ale jezeli zadzialaloby, to bylaby to wielka pomoc w walce z cziterami na neo
Ciekawa jestem odpowiedzi/opini naszych ekspertow od takich spraw
Pozdrawiam
np. w DiabloModzie zauwazylam, ze na dysku clienta generuje sie plik ktory za kazdym razem zmienia zawartosc po wyslaniu komendy /item
wiem tez, ze jezeli client ma inna wersje mapy niz ta wgrana na serwer a pod taka sama nazwa to serwer weryfikuje zgodnosc plikow client-serwer i jezeli sa one rozne nie wpuszcza gracza na serwer
i teraz jakby polaczyc te dwie informacje to:
kazdy client laczac sie z serwerem pobieralby poprawny plik z serwera - nazwa jakas madra dla zmylki a zawartosc tego pliku musialaby byc tez tajemnicza dla zwyklego gracza
w momencia banowania permem plugin zmienialby zawartosc tego pliku (na rownie tajemnicza) pozostawiajac nazwe ta sama
przy ponownym laczeniu sie clienta z serwerem, serwer przy weryfikacji zgodnosci plikow wykrywalby roznice a co za tym idzie nie wpuszczalby zbanowanego na serwer
Tak to w ogolnym zarysie mialoby wygladac.
Niestety nie znam sie na mechanizmach sprawdzania poprawnosci map i nie mam zielonego pojecia czy taka weryfikacja dotyczy jakichkolwiek innych plikow niz mapy ale jezeli zadzialaloby, to bylaby to wielka pomoc w walce z cziterami na neo
Ciekawa jestem odpowiedzi/opini naszych ekspertow od takich spraw
Pozdrawiam
mgr inż. Pavulon
28.02.2009
Wg mnie nikt nie opisze tu żadnego nowego sposobu banowania bo mijało by to się z celem. Niestety, wiele rzeczy musi pozostać utajonymi by były skutecznymi.
TastyB
01.03.2009
Wg mnie nikt nie opisze tu żadnego nowego sposobu banowania bo mijało by to się z celem. Niestety, wiele rzeczy musi pozostać utajonymi by były skutecznymi.
To niech madrzy ludzie zwyczajnie sie naradza gdzies w dziale utajnionym jak moznaby to zrobic. Potem dac tylko plik amxx, opis instalacji i wsio - nikomu nie potrzebne wyjasnienie jak to dziala i dlaczego.
Znalazlam jeszcze cos takiego:
mp_consistency "1" - Sprawdza podczas podłączenia do serwera, czy klient nie modyfikował swoich dźwięków lub modeli (chyba nie sprawdza spritów). Sprawdza tylko wagę tych plików.[0-1]
...
mgr inż. Pavulon
01.03.2009
Przecież jest już ban neo bez .sma
Zasada działania bliżej nie znana, ale podobno działa
Zasada działania bliżej nie znana, ale podobno działa